Mooi, ik duik alvast in de bureaucratie om een gokhal te openen.
Op het moment een debat aan de gang over kansspelen.
Wordt ook het pokeren in besproken.
Jammer genoeg niet live te volgen
Oorspronkelijk gepost door Tim29876
PVDA wil pokeren legaliserenMooi, ik duik alvast in de bureaucratie om een gokhal te openen.
![]()
He ja, leuk.
Mooie ruimte regelen met flinke reeks computers met alle pokerclients voorgeïnstalleerd, aanmeldpagina en alles getracked via je TAF-account.
Pokerstrategy-Video-on-demand service en beginnersartikelen tegen betaling.
Gratis koffie.
Noem het "school" en je krijgt nog subsidie ook...
liever geen legaal pokeren dan wilders als pm..
khoorde net op journaal dat balin het uitzenden van pokerprogrammas op tv wil verbieden..
Denk Na: Stem NOOIT Wilders of Verdonk
(of belgische equivalenten)
Oorspronkelijk gepost door boschman123
liever geen legaal pokeren dan wilders als pm..khoorde net op journaal dat balin het uitzenden van pokerprogrammas op tv wil verbieden..
Denk Na: Stem NOOIT Wilders of Verdonk
(of belgische equivalenten)
Hier zijn het zo goed als allemaal idioten hoor :), Blanco stemmen is ook niet zo fijn
Wie is Timothy's schoonvader?
Wilders stemmen is vet man moet je deze zien:
http://www.dumpert.nl/mediabase/243211/00fe9148/geert_wilders_spreekt.html
Oorspronkelijk gepost door RobbieV
Wie is Timothy's schoonvader?Wilders stemmen is vet man moet je deze zien:
http://www.dumpert.nl/mediabase/243211/00fe9148/geert_wilders_spreekt.html
![]()
Wow geert wilders is echt een debiel. Iedereen met een halve hersencel prikt volledig door zijn achterlijke verhaaltje heen. Helass hebbebn 75% van de stemmers geen halve hersencel :(.
Oorspronkelijk gepost door alexboxtel
kunt lullen wat je wilt maar mijn stem krijgt hij iedere keer![]()
INSTA_BAN ! ! !
owkee, owkee..de discussie aangaan bosch, niet meteen iemands hersenpan inslaan en uitlepelen..probeer ze rustig en met argumenten te overtuigen van de idioterie van wilders en andere rechtse figuren....oops nu ben ik vooringenomen..tss ik lijk wilders wel..
verhuizen deze thread en dan kunnen we eens politiek kletsen
Ik breng een protest stem op Wilders uit, omdat ik iedereen gewoon ff wil pesten in Nederland
Je kunt zelf altijd een thread aanmaken? lijkt me prima als je hier even politiek in gaat kletsen verder...
Oorspronkelijk gepost door RobbieV
Ik breng een protest stem op Wilders uit, omdat ik iedereen gewoon ff wil pesten in NederlandJe kunt zelf altijd een thread aanmaken? lijkt me prima als je hier even politiek in gaat kletsen verder...
are you serious.
als je in gibraltar woont ga je dat soort dingen doen zeker.
woont de helft van nl in gibraltar of zo.
woont de helft van nl in gibraltar of zo.
Vanaf 4x modaal is dat wel zo verstandig