Ga naar het forum
PKR als nieuwe part...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] PKR als nieuwe partner voor Pokerstrategy

13 Berichten
7 Gebruikers
0 Reacties
1,334 Weergaven
Jonkie76
PokerStrategist

Beste mensen van Pokerstrategy,

Allereerst ontzettend bedankt voor deze mooie community, waarin ik mijn pokerspel heb kunnen verbeteren en al die mooie aanbiedingen en partnerships die jullie hebben opgebouwd met de pokerrooms.
Ik weet niet hoe zo'n partnership tot stand komt en hoe makkelijk of moeilijk dat is, maar ik heb een vraag.

Op dit moment is PKR volgens mij een groeiende pokerrrom waar ontzettend, en ik mag echt wel met grote letters zeggen ONTZETTEND SLECHTE spelers zitten. Veel thuiszittende vrouwen die hun ei daar kwijt kunnen maar niet kunnen pokeren.. ;-) ( Geen verwijt naar de ontzettend goed spelende huisvrouwen onder ons!!)

Vanwege de ontzettend mooie graphics en het zelf kunnen verbouwen van je 3D poppetje, trekt deze website veel nieuwe spelers aan die het spel voor de LOL spelen en niet voor de cash. Mensen die cash dumpen op de tafels, zodat ze weer aan hun poppetje kunnen klooien zeg maar.

Is het niet een idee om een partnership met PKR te starten ?

12 reacties
superjunk
PokerStrategist

heb je ook stats daar?

Jonkie76 Topicstarter
Jonkie76
PokerStrategist

Durf ik niet te zeggen, ik heb het iig niet gebruikt.. maar er is best veel mogelijk.. Veel sidebars met extra info over toernooi waarin je speelt, hand history, en alles is in en uitklapbaar.

Maar ik zou zeggen check het eens uit.. ik hoop iig dat Pokerstrategy daar een partnership mee zou kunnen starten, het is iig de poker van de toekomst.

Ze zenden ook regelmatig op PokerTV sessies uit van PKR.

Heya jonkie,

http://confidential.pokerstrategy.com/Next_Station:_PokerHeaven ;)

Nog even wachten met een account maken dus, anders ben je straks niet getracked...

Groeten,
Leo

superjunk
PokerStrategist

Dat is pokerheaven en geen PKR ?

Uit de confidential blog
PKR and Bet365 are also in the pipeline, so please do not open new accounts there - otherwise you will not be able to get tracked! :) ?

;)

Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Staat er toch echt in de 2e alinea:

PKR and Bet365 are also in the pipeline, so please do not open new accounts there - otherwise you will not be able to get tracked! :)

superjunk
PokerStrategist

ok niet gelezen :P

Jonkie76 Topicstarter
Jonkie76
PokerStrategist

Ok, das goed nieuws, alleen heb ik daar al anderhalf jaar een account, ben er begonnen namelijk met pokeren. haha ;-)

Dus dat tracked is jammer.. en anders maak ik wel een nieuwe tzt en dan transfer ik me cash wel.

Ik speel maar heel af en toe op PKR, nick is chinzar.

Nu ik vind het wel niet altijd even simpel om te multitablen. Actie is soms wat moeilijk te volgen en hierdoor houd ik het meestal op 2 tafels, zeker al omdat ik meestal PLO speel en dan ist helemaal een ramp. Als ik speel zijn het meestal de 6max SnG's tot max 3$.

Qua stats gebruik ik http://www.pokerofficer.com/ (Holdem en Omaha)
Tournament Indicator werkt er nu ook op maar max 1 tafel.

Yoghi
BlackMember

Chinzar de CB held :D

wanneer je je niet heel erg goed kunt concentreren is multitabling bij pkr niet zon goed idee juist vanwege de 3d omgeving....t is leuk om er even uit te blazen na een hot tournament..........wel veel fish

Jonkie76 Topicstarter
Jonkie76
PokerStrategist

Inderdaad, multitabeling is niet echt ok bij PKR, hooguit 2 tafels doe ik het ook.

Net wat je zegt, een heerlijke room om even stoom af te blazen, en vanwege de fish toch erg profitable.
Of een lekker toernooitje, waar je je goed op wil concentreren zonder andere rafels er om heen.