Had origineel men blog op het Engels forum staan maar kwam er dan plots achter dat er eigenlijk ook gewoon een Nederlands forum was tijdens SSS coaching van Dekuip een paar dagen geleden. Dus effe men blog verhuizen... ![]()
Eerst mezelf even voorstellen...
Ik ben 22 jaar oud, woon in Beveren (tegen Antwerpen) & ik speel ondertussen ongeveer 5 maand poker. Eigenlijk in het spelletje ingerold tijdens de kerstdagen. Uit pure verveling 's nachts beetje aan het zappen, kwam plots op poker programma terecht (was een uitzending van Party Poker European Open geloof ik), even blijven kijken & het spelletje trok toch weer terug men aandacht. Was al een paar keer van plan geweest van eens te checken hoe het nu allemaal precies in zen werk ging maar deze keer ging ik het ook echt doen.
Beetje gegoogled, kaartje met hand values gevonden, Party Poker account aangemaakt begin spelen met wat play money. Boooring, 4-5 way all-in elke hand, had ik het dus snel mee gehad. Dan €25 (toen $35) gestort & beginnen spelen, gezakt naar $10, dan plots naar $75 (dacht ik effe super pro te zijn ofzo) en dan natuurlijk alles terug kwijt.
Week niet gespeeld, ondertussen wat uitzending van EPT's van Dortmund & San Remo 2008 meegepikt. Nieuw account aangemaakt op Pokerstars, weer wat gestort & na een tijdje weer busto.
Op dat moment kwam ik dan bij Pokerstrategy terecht (veel te laat natuurlijk :p). Natuurlijk was daar de belofte van die free bankroll maar na de artikelen beginnen te lezen begon ik te zien hoeveel leaks er in men game zaten op dat moment. Alle NL & SnG artikelen gelezen & dan op Titan poker begonnen met die free bankroll.
Titan poker... paar SnG's gespeeld & terug gestopt. Niet omdat het niet liep, integendeel zelfs. Maar gewoon omdat de Titan poker software gewoon op niks trekt. De tafels zijn traag, grootte van de tafels is niet aanpasbaar, je kan niet van seat veranderen aan tafels wat irritant is voor multitables, geen table filters in de lobby of toch in ieder geval geen degelijke. Enfin om een lang verhaal kort te maken... terug naar Pokerstars die wel god-like software hebben.
Goed, terug kleine $25 deposit gemaakt op Pokerstars begin april. 2NL beginnen spelen & deze keer ging ik echt heel vlot over de tafels, na een paar dagen zat ik al weer aan $50 en begon ik terug 5NL te spelen en ook dat ging nog goed. Ondertussen zat ik dan wat van alles en nog wat te proberen... paar dagen SSS gespeeld = fail. Dan een 2-tal weken SnG's gespeeld, dat ging dan weer wel vrij goed maar dan miste ik toch weer het post-flop play aspect van poker & ben ik gewoon terug gegaan naar BSS 5NL. Ondertussen BR blijven aandikken. Tegen eind april had ik men first deposit bonus gecleared (nog van men eerste $50 deposit) en kon ik de maand afsluiten op +-$175. Was men eerste maand met winst dus ![]()

Dat was April dus... Mei is tot hier toe niet zo schitterend. Vorige week ergens nog eens SSS getest op 25NL. $50 down over 2k hands. Echt te zieke sessie gewoon... ik kan eerlijk zeggen dat ik SSS letter voor letter correct volgde & ik kreeg letterlijk gewoon de ene beat na de andere. Ik verloor letterlijk zowat elke 70/30 coinflip met dan tussendoor nog een paar suckouts op men Azen & Koningen. Nadien gewoon een paar dagen niet gespeeld gewoon puur uit anti-tilt voorzorg.
Ondertussen heb ik, na het clearen van men Pokerstars bonus, (een deel van) men bankroll verhuisd naar een nieuw Party Poker account dat dit keer wel gelinked is aan PokerStrategy. Zodat ik richting silver status kan grinden & toegang heb tot de extra strategy artikels. Ik probeer mezelf constant enkele doelen voor ogen houden met betrekking tot Poker. De rest van men blog moet voor mezelf zowat een manier zijn om dat ook voor mezelf bij te houden.
Doelstellingen voor mei:
[x] Bankroll verhuizen naar andere poker client zodat ik strategy points kan verdienen.
[ ] Silver Status behalen op Pokerstrategy current 80/100
[ ] Alle Silver NL artikels lezen
[ ] Alle Silver NL artikels herlezen
[ ] Alle Silver SnG/MTT artikels lezen
[ ] Alle Silver SnG/MTT artikels herlezen
Andere doelstellingen:
[ ] PartyPoker first deposit bonus clearen current 49/800
[ ] Dagelijks exclusive $1.10 + $100 added [BE+NL] MTT op Pokerstars winnen (probeer ik dagelijks te spelen)