Ga naar het forum
Sharp's MTT Backing...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Sharp's MTT Backingsproject: Alles uitbetaald

435 Berichten
27 Gebruikers
0 Reacties
13.7 K Weergaven

Hey,

Ik heb voornamelijk altijd anderen gebackt en deze keer draaien we de rollen een keer om. :P

Het idee is eigenlijk ontstaan (gekopieerd) na het project van Zeezout die naar mijn mening erg leuk bezig is. Hij leert niet alleen veel bij, maar zo'n project van meerdere toernooien brengt ook wat spanning en commitment met zich mee en is bovendien een leuke risicospreiding met tevens een kans op een aardige cash.

Na wat wikken en wegen heb ik besloten om een soortgelijk project te starten, maar dan met iets andere regels.

De toernooien:

Ik wil in de maand oktober toernooien gaan spelen met buy-ins die varieren van $22 tot $109. In tegenstelling tot het project van Zeezout is het geen vast toernooi op een vaste poker room. Ik zal eerder selecteren op de toernooi variant en het aantal deelnemers. Toernooien met tig duizenden deelnemers zullen waarschijnlijk niet gaan voorkomen, omdat deze mij niet goed liggen. Eerder toernooien met 200 tot max 1000 deelnemers. Wel zal ik van tevoren bekend maken welke toernooien ik zal spelen.

De bankroll voor dit project:

De bankroll voor dit project is $1200, waarvan ik 50% verkoop. $600 is dus beschikbaar voor de backers.

In de maand oktober zal ik gedurende 4 weken elke week voor ongeveer $300 aan MTT's gaan spelen, waarna we na 4 weken de eindstand kunnen opmaken en de opbrengst kunnen gaan verdelen.

Verkoop procenten:

Je kunt al vanaf 0,50% inkopen (=$6) en meer mag natuurlijk ook. De regels m.b.t. de uitbetaling zijn erg simpel. Koop je voor 10% in (=$120) dan ontvang je ook gewoon 10% van de totale opbrengst.

Betalingen kunnen worden gedaan op PokerStars op naam van Sharp_80. Wel dien je in deze thread te vermelden met welke nick je betaald hebt en welk bedrag, zodat ik dat in het overzicht kan meenemen.

Communicatie tijdens dit project:

Ik zal in deze thread van tevoren melden wanneer ik welke toernooien ga spelen.

Tijdens de toernooien zal ik echter niet op skype zijn, omdat dit voor mij niet werkt. De kans is te groot dat ik niet mijn eigen spel speel en ik teveel af zal gaan op alle adviezen. Hoe goed bedoeld het ook altijd is, is het effect vaak nadelig. Wel zal ik om het half uur een update plaatsen in de thread, zodat de backers wel updates kunnen volgen.

Na het toernooi plaats ik de gehele hand historie in de thread (upload via rapidshare) die jullie dan in de Universal Replayer kunnen afspelen. Ik zal zelf wat keyhanden aangeven, zodat de backers en andere leden adviezen etc kunnen geven.

Mijn speelstijl:

Ik zal hier toch nog wat apart over vermelden aangezien ik natuurlijk een reputatie heb opgebouwd (Donk_80) op dit gebied. Sommige onder jullie zullen niet beter weten dan dat ik elke hand het liefste direct push. :D

Ik heb inderdaad heel veel toernooien gewoon lopen donken en speelde geld totaal geen rol. Ik speelde dan puur voor de fun en had dan eigenlijk gewoon zin om te gamblen tegen spelers die heel serieus hun spelletje zaten te spelen.

Even voor de duidelijkheid: Dit project benader ik niet op deze manier.
Wel speel ik waarschijnlijk anders dan de bestaande regeltjes zeggen dat je moet doen. Bluffen is zeker een belangrijk onderdeel van mijn arsenaal en als ik denk ergens mee weg te kunnen komen dan zal ik dit zeker proberen. Mijn speelstijl is normaal gesproken dus loose agressive wanneer de tafel het toelaat. Uiteraard is een bluf niet altijd even goed getimed en kan dat het einde van een toernooi betekenen, maar wanneer je goed in een toernooi zit kun je juist hierdoor ver komen. Je wordt namelijk beter afbetaald met goede handen etc etc. Ben je op zoek naar iemand die precies volgens de regeltjes speelt en zo tight als een anus is dan is dit niet het juiste project voor jou. ;)

Betrouwbaarheid Uitbetalingen:

Tja, na afgelopen project met DragonRapide zal ik ook hier maar even een toevoeging plaatsen. Ik ben vanaf het begin op dit forum actief geweest en heb zelf al vele spelers gebackt. Andersom is het niet heel vaak voorgekomen, dus referenties op dit gebied heb ik niet echt. :rolleyes:

De verdeling:

Sharp80 45% ($540) BETAALD

BlowKonijn 10% ($120) BETAALD

Andjing 9,5% ($114) BETAALD

Amberv1983 5% ($60) BETAALD
TeamToshiden 5% ($60) BETAALD
MarcelHermus 5% ($60) BETAALD
OldNAn 5% ($60) BETAALD
Zeezout 5% ($60) BETAALD

Calimero 2,5% ($30) BETAALD

Masterbluf 2% ($24) BETAALD

JinJin 1% ($12) BETAALD
Remmetje 1% ($12) BETAALD
Pmania 1% ($12) BETAALD
Eurnt 1% ($12) BETAALD
Last2Act 1% ($12) BETAALD

WPTRay 0,5% ($6) BETAALD
pcbeem 0,5% ($6) BETAALD

VOL!!!.

434 reacties
remmetje
PokerStrategist

K heb maar een miniroll maar hier ga ik voor veel succes Paul
doe mij maar 1 % :f_cry:

Hoi Paul wij willen je graag backen voor 5%($60)
Waar heb je deze backing het liefst naar overgemaakt FTP of Stars
Op stars weet ik je nick Sharp_80 maar op FTP ?

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Het liefste op Stars, beide is Sharp_80.

Ok Paul zal het overmaken naar Stars
Onze nick weet je waarschijnlijk nogwel maar voor de zekerheid deze is Mystique4All

Veel succes en plezier

pmania
PokerStrategist

Ben jij wel te vertrouwen, want blowkonijn had jouw genomineerd met een reden ofzo ? Sorry als dit serieus overkomt!

Zeker weten hij komt uit vlissingen :D

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ben jij wel te vertrouwen, want blowkonijn had jouw genomineerd met een reden ofzo ?

Genomineerd voor wat? :D En nee, tuurlijk ben ik niet te vertrouwen. Ik dacht wat DragonRapide kan, kan ik ook, dus laten we het bedrag wat verhogen. :P

Mijn aandeel van 1% is betaald

Hello jin_dutch,

We have transferred USD 12.00 from your account to 'Sharp_80' as per your request.

Good luck to you both.

Regards,

PokerStars Cashier

Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Ik doe mee voor $60 :)

Sojaboon

marcelhermus
Oldschool Grinder

douw mijn geld er ook maar in voor5% 60$ dus.

pmania
PokerStrategist

Ohw sorry want ik verwisselde jouw met lanfear81, lanfear81 donk_80 lijkt wel iets op elkaar vooral zo Zondags 's ochtends vroeg:

Oorspronkelijk gepost door blowkonijn

Oorspronkelijk gepost door blowkonijn
Ik nomineer Lanfear81, omdat hij mijn post edit. _mad:
(sorry, maar ja het was een heel domme actie inderdaad om je te blokkeren, dus ben het met je eens) Maar dit topic heeft verder voor de gezelligheid op het forum weinig bijdrage en kans om uit de hand te lopen :f_biggrin:

Als een zeker iemand (IK ZAL GEEN NAMEN NOEMEN) mij eerst geld afhandig maakt, weken niks laat horen, online op skype komt, mij dan snel blokkert als ik em aanspreek, terwijl hij bij anderen nog online staat, dan BEN JE GEWOON EEN ZIELIG MANNETJE :D :D :D

Ik wil denk ik dan ook wel 1 procentje, wanneer moet je het betalen ?

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Thanks iedereen voor het vertrouwen. Ga mijn best doen!

Ik wil denk ik dan ook wel 1 procentje, wanneer moet je het betalen ?

In principe voor aanvang van het project wat hopelijk 1 oktober gaat zijn. Mocht dat niet lukken dan moet je me maar even aanspreken op skype (sharp_80) en dan kunnen we wel iets regelen. Laat het maar even weten.

blowkonijn
Oldschool Grinder

10 % en als je er ook maar aan denk om een deal te sluiten op de finaletafel, kom ik je persoonlijk halen voor een potje heads up met bier :D :D

pmania
PokerStrategist

Hallo Pentiummania,

We hebben op jouw verzoek USD 12,00 overgeboekt van je account naar 'Sharp_80'.

Veel succes allebei.

Met vriendelijke groet,

PokerStarskassier

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

10 % en als je er ook maar aan denk om een deal te sluiten op de finaletafel, kom ik je persoonlijk halen voor een potje heads up met bier

Klinkt wel verdomd aantrekkelijk...... :D

OldNAn
PokerStrategist

zoals gezegd in de chat 60,- overgemaakt, goed voor 5%

Have fun.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Thanks OldNAn, je staat erbij. ;)

Voor diegene die nog mee willen doen: Nog maar 12% beschikbaar!

Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Mijn betaling komt (zoals afgesproken) over een aantal dagen...

Is onderweg van mijn account naar Neteller...

2 percent hier graag

naam storting inception