Skip to forum
Feedback communitys...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Feedback communitysuccessen van de week

9 Berichten
7 Gebruikers
0 Reactions
2,175 Bekeken
Head Admin
Lanfear81

Vanaf vandaag zal het nieuws van de week in een andere vorm verschijnen.

Iedere week verschijnt er een update over de dingen die afgelopen week in onze community speelden. Successen, hot threads en interviews. Daarnaast krijg je iedere twee weken een overzicht van al het verschenen studie materiaal.

Zoals altijd is jullie mening en input weer erg belangrijk!
Dus geef je feedback over deze nieuwe opzet en laat ons je suggesties horen voor het volgende nieuws van de week. Is er een PokerStrateeg die je eens in het zonnetje zou willen zetten? Ben jij een opmerkelijke prestatie tegengekomen? Met wie zou jij eens een interview willen lezen? Geen voorstel is te gek! We zullen er alles aan doen om jullie favoriete onderwerpen te gaan behandelen! Laat daarom zeker je stem horen:

Lees hier het eerste nieuwe nieuws van de week!

8 replies
caroline29632

Zolang je mijn komende giga ships vermeld, vind ik het allemaal ok. :D

Stickied! :)

Dit is goed nieuws!

Twisted1984

Misschien nog een mooie evaluatie-nieuwspost over ons bezoek aan Gibraltar :). Coverage tot nu toe is nog vrij minimaal. Ik wil zelf nog even een mooie blogpost schrijven als bijdrage maar ik wacht nog even op wat foto's van Jeroen.

Oorspronkelijk gepost door Twisted1984
Misschien nog een mooie evaluatie-nieuwspost over ons bezoek aan Gibraltar :). Coverage tot nu toe is nog vrij minimaal. Ik wil zelf nog even een mooie blogpost schrijven als bijdrage maar ik wacht nog even op wat foto's van Jeroen.

Ik wil best een leuke coverage maken van Gibraltar, waar jullie met zijn allen erg actief zijn geweest afgelopen weekend. Paar kleine problemen: Ik was er helaas niet bij, dus heb wat info van jullie nodig, alsmede ook pics etc. Zal morgen even navragen bij de CM's. Thanx voor de tip iig!

Ciao

Benjike316

worden deze nog steeds gepubliceerd?

Hey Benjike,

Er is verslag gedan van deze gebeurtenis door Twisted, je kunt het verslag HIER in zijn blog terugvinden ;)

De video's komen nu stuk voor stuk online.

Ciao _cool:

Benjike316