Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Inloggen

10 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
620 Weergaven

Als ik gewoon inlog vanaf bijvoorbeeld de nieuwspagina en dan naar het forum ga, dan ben ik automatisch weer uitgelogd, ook al doe ik het slechts een paar seconden na elkaar. En nog vervelender is dat ik dan helemaal niet meer kan inloggen. Als ik de gegevens invul en op 'log in' druk, dan krijg ik gewoon opnieuw de pagina maar ben ik dus nog steeds niet ingelogd. De enige manier om wel ingelogd op het forum te komen is door eerst naar het forum te navigeren en dan pas voor het eerst in te loggen.

9 reacties
Sutra1981
PokerStrategist

Je hebt een of andere virtuele poort gevonden, nu nog het juiste paswoord ;)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Het trucje dat ik hierboven gebruikte om in te loggen werkte opeens niet meer. Ook inloggen bij 'home' en dan naar een van de laatste forumposts doorlinken lukt niet. Maar ik kan nog wel inloggen door bij de strategiesectie in te loggen en dan naar het forum te gaan. Maar onderhand lijkt het risico steeds groter dat ik straks helemaal niet meer in het forum kan komen.

Het komt er volgens mij op neer dat als ik inlog, ik ook daadwerkelijk ingelogd ben, behalve als ik naar het forum ga. De reden dat ik op het forum dan niet kan inloggen is denk ik dat ik feitelijk al ingelogd ben. Dus als ik naar het forum toe ga dan wordt ik niet uitgelogd, maar het forum 'ziet' gewoon niet dat ik al ingelogd ben. En als ik voor het eerst probeer in te loggen op het forum (wat dus niet lijkt te lukken) en ik ga daarna naar een ander menu-item zoals 'home' of 'nieuws' dan ben ik opeens wel ingelogd.

Dit alles is gruwelijk iritant dus doe er aub wat aan sitebeheerders.

Sutra1981
PokerStrategist

en als je vanop een andere pc inlogt?

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door Sutra1981
en als je vanop een andere pc inlogt?

Ik heb geen idee of dat er iets mee te maken kan hebben. Ik probeer het maar zelden vanaf een andere computer. Bovendien lost het niks op want ik wil vanaf deze computer kunnen inloggen. Maar op welke manier zou het aan een computer kunnen liggen?

Sutra1981
PokerStrategist

Ik dacht aan verschillende pc omdat dit voor sommige websites voor mij een verschil maakt. Maar achteraf gezien is dit alleen waar tov mac-pc.
Wat wel een verschil kan maken = andere browser, andere browserversie/instellingen.

ik gok maar wat omdat het me raar lijkt dat het aan de site ligt en alleen jij er problemen mee hebt...

Sutra1981
PokerStrategist

Wat je bvb kan proberen als je nu explorer gebruikt is eens firefox proberen, dan kan je uitsluiten of het aan je browser ligt. Indien ja denk ik dat het aangewezen is van je antivirus te draaien...

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik heb het nu met firefox geprobeerd en inloggen op het forum werkte in een keer, dus goed advies!

Maar ik zou toch aannemen dat nog best wel wat mensen internet explorer gebruiken en dat dit probleem dan vaker zou kunnen voorkomen?

Ja. klopt, is ook al meerdere malen gemeldt (oa door mijzelf)

Sutra1981
PokerStrategist

Ik ben al een tijdje overgeschakeld naar firefox omdat explorer wel meer voor problemen zorgt, ook op andere sites, en ook een pak trager is.

Btw you're welcome!