Ga naar het forum
Wekelijkse Ledenpol...

Meldingen
Alles wissen

Speel jij mee in de FTOPS XIV? Poll is gemaakt op okt 29, 2009

[Gesloten] Wekelijkse Ledenpoll: Speel jij mee in de FTOPS XIV?

11 Berichten
11 Gebruikers
0 Reacties
731 Weergaven
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Op 5 november gaat op Full Tilt Poker de populaire toernooiserie FTOPS weer van start. Dit is alweer de 14de editie van de serie en in deze uitgave is er een gegarandeerd prijzengeld van $16 miljoen.

De meeste van de 25 events zijn uiteraard Hold'em events, maar ook spelers van andere varianten zullen zeker aan hun trekken komen.

Op 15 november wordt de serie afgesloten met het main event, dat een gegarandeerde prijzenpot van $2,5 miljoen heeft.

Ben jij van plan om een of meerdere events te gaan spelen? Of laat jouw bankroll dit niet toe en wacht je op de MiniFTOPS?

10 reacties
Mstlc
Oldschool Grinder

Er is geen optie "Ik speel misschien een of twee events" :P

Ik ga nog zien, er is een $129 event redelijk naar het einde toe. Kan zijn dat ik daar satelites voor speel. Voor de rest zullen het vooral een aantal miniFTOPS event worden.

DrPingu
Oldschool Grinder

Ik ben van plan er sowieso enkele te spelen, hangt alleen af van wanneer ik tijd heb.

Yoghi
BlackMember

Misschien, weet nog niet zeker.

Heb eigenlijk afgezworen om nog van die donkaments te spelen, maar die 2.5k ziet er wel aardig uit :)

Ja denk dat ik wel een PLO MTT in de miniFTOPS speel als terugben van vakantie :tongue:

Rogier
Oldschool Grinder

maybe

Ik heb zeker geen roll voor de FTOPS maar wie weet ga ik wel voor de mini FTOPS.

Wie weet speel ik ook wel de warmup, gewoon voor de fun.

raymond20001
PokerStrategist

denk het niet

Ik speel de twee PLO events voor het backingsproject. Ik heb tevens nog een satellite gewonnen voor event 10, maar heb me daarvoor uitgeschreven. Misschien dat ik daarvoor een andere speel.

caroline29632
BlackMember

Ik speel nog wel wat satellites. Maar er zijn er al 1 of 2 die ik zeker speel. :)