Hallo allemaal,
Wie ben ik?
Ik ben 09024875.
Hoe gaat het tot nu toe?
Ik heb er ondertussen al redelijk wat tijd in gestopt, maar toen ik begon dacht ik nog dat de big blind ook na de flop als laatste mocht beslissen. Ik begreep dus nog helemaal niks van het spelletje. Dat was ook precies de reden dat mijn bankroll binnen 2 weken naar 34 dollar daalde. Ik realiseerde me dat er wat moest veranderen en ben toen sss gaan spelen. Ik won hiermee 10 dollar terug.
Maar toen kwam de dag dat Fulltilt de minimale buy-in omhoog deed. Ik zag het niet meer zitten en heb (vooral ook doordat ik tentamens had) twee weken niet gespeeld.
Na de tentamens (februari) heb ik toch weer de draad opgepakt en ben ik maar bss gaan spelen. Ik realiseerde me dat ik nog steeds fish was, maar ondertussen had ik al wat meer ervaring en kon ik toch een bescheiden winst aantekenen.
Aan het eind van februari had ik de bankroll om over te stappen naar NL5. Ik vond het echter nodig om een deel uit te cashen en om pokertracker aan te schaffen. Hierna stond er nog 15 dollar op mijn account waardoor ik weer van voren af aan kon beginnen. Ik kon mezelf wel voor mijn kop slaan, maar toch nog maar eens NL2 gespeeld totdat ik weer 125 dollar had.
Vervolgens ben ik pas in mei weer wat volume beginnen maken. Het leek me wel leuk om Rushpoker te gaan spelen en na 2 dagen was ik al verkocht. Mijn winst in mei beperkte zich nog tot de rakeback, maar vanaf juni heb ik de stijgende lijn te pakken.
Vorige week ben ik dan ook overgestapt op NL10. Ook dat gaat momenteel goed (ongeveer 3,5 BB/100 handen tot nu toe), maar dat is nog maar over 6000 handen.
Heb ik misschien nog doelen voor de komende maand(en)?
Nee, het belangrijkste vind ik dat ik het spelletje leuk blijven vinden. Ik moet zeggen dat ik het tot nu toe echt een geweldig spel vind, dus dat zit vooralsnog wel goed.
Slotwoord
Iedereen alvast bedankt voor het lezen van deze thread. Ik heb nu al veel van jullie geleerd en hoop nog veel meer te kunnen leren. Mocht ik nog vragen bij jullie opgeroepen hebben. Schroom dan niet om ze te stellen.
Tot slot mijn graph van Juli tot nu toe:

, K
, A