Ga naar het forum
09024875 - Life is ...

Meldingen
Alles wissen

09024875 - Life is good

744 Berichten
68 Gebruikers
0 Reacties
25.2 K Weergaven
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

300 handen gespeeld. Bijna 1 BI winst. Het stealen blijft goed werken. Mijn non-showdown lijn kruipt beetje bij beetje verder omhoog. Dik stoer _biggrin:

Beantwoorden
Citeren
Lucian0
PokerStrategist

Heerlijk toch! Doe je goed=]

Beantwoorden
Citeren
Ben2m2
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door 09024875

zeker waar maar ik geniet nog steeds als ik snachts weer iemand tegenkom die helemaal niet snapt hoe t spelletje werkt en zn geld aan me geeft als ik hit of dat ze 95% folden op een raise als ze klein donken ^^ jij nog leuke tips / ideeen voor rush ?

Het belangrijkste is dat je het er niet te licht in gooit. Fullstacks op NL10 stacken preflop alleen af met KK en AA, dus zou ik KK preflop niet meer gaan stacken (als je KK hebt is de kans wel heel klein dat er nog iemand KK heeft), want dan heeft je tegenstander bijna altijd AA. Dus KK gwn colltcallen op 3bets, dan hou je QQ en AK iig nog in villians range.

Overpairs op de flop afstacken heb ik ook wel afgeleerd ondertussen, maar dat blijft natuurlijk verleidelijk.

Klopt merk ik op NL5 ook, ik stack nog wel met KK (je komt ook vaak genoeg op NL5 tegen AQS, AK etc) maar QQ en JJ call ik idd vaak ipv 3betten. Overpairs op de flop blijf ik lastig vinden om te folden :)

Beantwoorden
Citeren
Lucian0
PokerStrategist

He, hoe heet je op FT ben2m2? :D

Beantwoorden
Citeren

- spelers met een 3bet percentage dat hoger de 5% ligt ga ik nu heel tight stealen
- spelers die 3% of minder 3betten en erg veel folden op steals ga ik nu met any 2 stealen, dit is ook gewoon profitabel op rushpoker

Dat is precies wat ik ook doe sinds ik met stats speel en ook mijn redline loopt nu redelijk omhoog :)

En wat betreft het te licht er ingooien, dat is denk ik mijn grootste leak op dit moment. Zelfs met two-pair lig ik nog vaak achter :rolleyes:

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door Narcissist

- spelers met een 3bet percentage dat hoger de 5% ligt ga ik nu heel tight stealen
- spelers die 3% of minder 3betten en erg veel folden op steals ga ik nu met any 2 stealen, dit is ook gewoon profitabel op rushpoker

Dat is precies wat ik ook doe sinds ik met stats speel en ook mijn redline loopt nu redelijk omhoog :)

En wat betreft het te licht er ingooien, dat is denk ik mijn grootste leak op dit moment. Zelfs met two-pair lig ik nog vaak achter :rolleyes:

Haha, hier precies hetzelfde. Maar, goed dat jij dat hetzelfde doet, want dat betekend toch dat het zou moeten werken.

Laatste sessie heeft het ook weer gewerkt. 1 BI up weer en mijn non-showdownwinnings zijn deze keer ongeveer gelijk gebleven. Aangezien ze eerst op NL10 steeds drastisch omlaag gingen vind ik dat al heel mooi. De winsten zijn nog niet gigantisch, maar ik ben voorlopig blij als ik me op NL10 kan handhaven. Ik merk dat ik echt geconcentreerd moet spelen om winst te kunnen maken. Eigenlijk is dat wel logisch, maargoed dat is wel eens anders geweest, dus ik moet er toch even aan wennen.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Trouwens erg leuk al jullie reacties! :D

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Weer een sessie gespeeld van ongeveer 1000 handen. Weer een BI up + wss nog 1/5 BI rakeback ofzo. Had niet eens het gevoel dat ik lekker aan het runnen was eigenlijk. Daarentegen had ik wel het gevoel dat ik NL10 nu echt begin te beaten. Mijn non-showdownwinnings waren na 5000 handen nog -22 dollar. Ze staan nu op +1 ;D. Dit lijkt me ook wel op vooruitgang te duiden. Zeker aangezien ze vorige maand op NL10 in 10000 handen op -120 lagen:P.

Conclusie; je hoort mij momenteel niet klagen.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Zo, eindelijk weer een update. Ik zal beginnen met mijn excuses aan te bieden voor het feit dat ik vandaag pas update, want het is niet dat er afgelopen dagen niks gebeurd is.

Afgelopen 4 dagen ben ik in huize Caroline/Yoghi op bezoek geweest. Dit Londens avontuurtje heeft wat veranderingen teweeg gebracht. Het begon eigenlijk al toen ik de eerste dag dat ik daar was in ongeveer 3000 handen, break-even speelde op NL10rush (exclusief rakeback). De tweede dag verloor ik zelfs 2 buy-ins (wel 3 onder EV, maar dat doet er niet zo toe). Het komt er eigenlijk op neer dat ik wel winst maak op NL10rush (ook zonder rakeback), maar dat deze winst niet echt groot is (met rakeback erbij ongeveer 10 BI in 24K handen).

Caroline was dan ook van mening dat het eigenlijk gewoon dom is om op dit nit-festijn te gaan spelen. Ik kan jullie vertellen dat Caroline lang niet altijd gelijk heeft, maar deze keer toch zeker wel. Ik heb vandaag dan ook maar eens de gewone NL10 tafels opgestart en ik kon na 5 minuten al de conclusie trekken dat deze tafels veeeeeeel softer zijn dan op NL10rush. Getuige ook dat ik vandaag 5 BI heb gewonnen op de gewone NL10 tafels (12 BB/100 handen). Dit is natuurlijk nog geen sample, maar neem maar van mij aan dat het niveauverschil echt schrikbarend groot was. Ik ben daarom van plan om de komende tijd op de gewone NL10 tafels te gaan spelen.

Gisteren heb ik trouwens nog samen met Caroline een coaching van Joenaes gehad. Ik zou dan ook graag even van de mogelijkheid gebruik willen maken om te zeggen dat dit echt super leerzaam was. Ik kan dan ook iedereen met ambities (en wiens bankroll het toelaat) aanraden om zulke private-coachings te nemen.

En last but not least. Gisteren heb ik op aanraden van Yoghi (wat luister ik eigenlijk goed hè) een keer de Daily Dollar rebuy gespeeld. Hieronder het resultaat:

Beantwoorden
Citeren
TikkesBE
PokerStrategist

Ik heb na de raad van caroline juist hetzelfde gedaan en de gewone tafels weer opgezocht ipv rush...resultaat 16bb/100 over 2k handjes...is idd geen sample maar zoals jij het zegt is het veel softer:D .

Nice ship in de daily $ en keep up the good work:f_biggrin: !!
Ga dit blogje blijven volgen denkik:D

Beantwoorden
Citeren
Lucian0
PokerStrategist

Komisch! Een week geleden ook overgestapt van Rush naar 'normaal'. Begon met 4 tafels en speel der nu ~9. Veel softer spel inderdaad, 10+BB/100 over 9k handjes

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Het verschil is echt super groot inderdaad. Vanmorgen nog 639 handen gespeeld en 2,5 BI up.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

LOL

Weer 600 handen gespeeld. Deze keer 4 BI up.

Beantwoorden
Citeren
Joenaes
BlackMember

Ziet er goed uit, succes nog _thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door Joenaes
Ziet er goed uit, succes nog _thumbsup:

Bedankt! Ik ben ook nog beter gaan runnen trouwens;). Nu nog maar minder dan 1 BI onder EV deze maand.

Beantwoorden
Citeren
Arjon
Oldschool Grinder

Wow, de weg naar boven is goed ingezet zeg, keep it up! :)

Beantwoorden
Citeren
samni
PokerStrategist

De Daily Dollar en zijn rebuy-variant zijn ubersoft. Zonder suckouts en met een klein beetje kaarten raak je daar vlot ver mee :)

Mooie ship :)

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door samni
De Daily Dollar en zijn rebuy-variant zijn ubersoft. Zonder suckouts en met een klein beetje kaarten raak je daar vlot ver mee :)

Mooie ship :)

Klopt! Niet echt een suckout gehad idd. Alleen in het begin verloor ik bijna al mijn chips doordat ik een geflopte nut-straigt verloor van een geflopte flush voor 80 bb ofzo;p. Maar daarna nog wat flips gewonnen en een rebuy en een add-on gedaan. Ik heb zelfs nog even 11e ofzo gestaan, maar daarna paar flipjes verloren van kleine stacks en zo toch vrij short geraakt (10 bb) en vanaf de sb first in moeten shoven met Q10s. Vervolgens werd ik ge-instacallt door K4o, maar no help.

Vandaag na mijn werk nog even snel 500 handen NL10 gespeeld. 2 BI up.

Beantwoorden
Citeren

Nice! het lijkt hier wel vlot te gaan! Wat is je Br ondertussen als ik zo vrij mag te zijn om te vragen? Op naar NL25 zou ik zeggen!

Beantwoorden
Citeren
Lucian0
PokerStrategist

Post anders eens een grafiekje van je laatste paar k handjes op NL10:D?
Volgens mij run je echt zeer hard! Netjes hoor!

Beantwoorden
Citeren