Ga naar het forum
09024875 - Life is ...

Meldingen
Alles wissen

09024875 - Life is good

744 Berichten
68 Gebruikers
0 Reacties
25.2 K Weergaven
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

600 handen gespeeld en 1,5 BI up. Het wordt eigenlijk wel weer tijd om NL10 te gaan spelen, maar ik twijfel nog aan mijn mindset. We zullen zien...

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Net toch NL10 gespeeld. 1,5 BI up. Ik voel me tot nu toe wel redelijk comfortabel ondanks dat mijn non-showdownwinnings weer vrij hard naar beneden gaan. Nouja, vorige maand voelde ik me niet echt comfortabel op NL10, dus dat is al een vooruitgang. Ben erg benieuwd hoe het me verder zal vergaan.

Beantwoorden
Citeren
Yoghi
BlackMember

Gogo

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik was nog vergeten te vermelden dat ik Xpload ge3bet had. Woehoew:D

Beantwoorden
Citeren
caroline29632
BlackMember

Oorspronkelijk gepost door 09024875
Ik was nog vergeten te vermelden dat ik Xpload ge3bet had. Woehoew:D

Nice

Folde hij?

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ja, ik kreeg respect _cool:

Net weer een sessie gespeeld. Net zoveel verloren als ik won in mijn vorige sessie, maar door rakeback toch nog een klein beetje up. Deze sessie ging weer redelijk boven mijn comfortzone, maar ik ga niet opgeven.

Beantwoorden
Citeren

Yep, ik foldde, nitty he? :D M'n hand was niet sterk genoeg om verder te spelen, dus ja, dan geef ik je maar respect ;)

Beantwoorden
Citeren
Yoghi
BlackMember

Xpload nit :D Gewoon elke keer dat je xpload ziet hem 3betten of zijn blind stealen

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door Yoghi
Xpload nit :D Gewoon elke keer dat je xpload ziet hem 3betten of zijn blind stealen

Ja, dat zal zeker werken ;)

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Weer 400 handen achter de rug. +1 dollar;D wel 20 dollar onder EV al vandaag, dus ik hou vooralsnog een gematigd positief gevoel over aan mijn NL10 uitstapje.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Gewoon elke keer dat je xpload ziet hem 3betten of zijn blind stealen

Ok _evil:

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Even de balans opmaken. In mijn laatste sessie vandaag een halve BI winst laten aantekenen. Als ik even mijn NL5 handen van vandaag niet meereken dam kom ik na 2k handen op NL10 op:

- 6 dollar netto winst
- 5 dollar rakeback

Winst dus;D

Daar komt nog bij dat wanneer ik mijn graph bekijk, dat ik zie dat ik vandaag op NL10 33 dollar onder EV aan het runnen was. Ik had dus dus eigenlijk vandaag 44 dollar moeten winnen op NL10.

Conclusie: Dag 1 op NL10 is geslaagd.

Beantwoorden
Citeren
Ben2m2
Oldschool Grinder

Doe je goed ^^

Ik heb 2 keer geprobeerd omhoog te gaan naar NL10 maar ze zijn daar nog tighter en er zijn minder vissen :(

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik heb 2 keer geprobeerd omhoog te gaan naar NL10 maar ze zijn daar nog tighter en er zijn minder vissen

Klopt en er wordt vooral veel agressiever gespeeld. Een stuk moeilijker als NL5 idd, maar dat is dan ook wel weer een uitdaging;).

Ik heb vorige maand ook al een paar dagen op NL10 gespeeld. Het begon nog goed met iets van 8 stacks winst, maar toen verloor ik ineens 10 stacks in 1 dag. Toen nog maar wat NL5 gaan spelen en veel aan mijn spel gewerkt, dus nu nog maar eens proberen. Uiteindelijk zal het toch moeten lukken;).

Beantwoorden
Citeren
Ben2m2
Oldschool Grinder

zeker waar maar ik geniet nog steeds als ik snachts weer iemand tegenkom die helemaal niet snapt hoe t spelletje werkt en zn geld aan me geeft als ik hit :D

of dat ze 95% folden op een raise als ze klein donken ^^

jij nog leuke tips / ideeen voor rush ?

Beantwoorden
Citeren
Yoghi
BlackMember

Altijd Xpload raisen/3betten.

Beantwoorden
Citeren
Ben2m2
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Yoghi
Altijd Xpload raisen/3betten.

:D

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Vanmorgen 1500 handen. Precies breakeven. Wel ongeveer 3 dollar rakeback.

Ik merk dat er bepaalde spelers zijn die mijn hoge attempt to steal (50-55%) gebruiken om me lekker light te 3betten. Ik heb daarom een aanpassing gemaakt in mijn spel:

- spelers met een 3bet percentage dat hoger de 5% ligt ga ik nu heel tight stealen
- spelers die 3% of minder 3betten en erg veel folden op steals ga ik nu met any 2 stealen, dit is ook gewoon profitabel op rushpoker

Als het goed is blijft mijn attempt to steal dan rond de 50% en kan ik de mensen die veel 3betten lekker vaak callen of reraisen. Sinds deze aanpassing loopt mijn non-showdownlijn ook ligt naar boven. Echt prettig en hopelijk blijvend. Wordt vervolgt....

Beantwoorden
Citeren
Lucian0
PokerStrategist

Leuke analyse=] Veel succes op NL10! Hopelijk kom ik je over een tijdje daar tegen;)

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

zeker waar maar ik geniet nog steeds als ik snachts weer iemand tegenkom die helemaal niet snapt hoe t spelletje werkt en zn geld aan me geeft als ik hit of dat ze 95% folden op een raise als ze klein donken ^^ jij nog leuke tips / ideeen voor rush ?

Het belangrijkste is dat je het er niet te licht in gooit. Fullstacks op NL10 stacken preflop alleen af met KK en AA, dus zou ik KK preflop niet meer gaan stacken (als je KK hebt is de kans wel heel klein dat er nog iemand KK heeft), want dan heeft je tegenstander bijna altijd AA. Dus KK gwn colltcallen op 3bets, dan hou je QQ en AK iig nog in villians range.

Overpairs op de flop afstacken heb ik ook wel afgeleerd ondertussen, maar dat blijft natuurlijk verleidelijk.

Beantwoorden
Citeren