Hey mensen, Ik ben Sebastiaan en speel sinds een jaar of 3 poker.
Ben helaas nu pas begonnen met strategie lezen en heb me vandaag aangemeld!
Ik hoop dat het een vruchtbare samenwerking wordt:-)
Hey Sebastiaan
Welkom bij Pokerstrategy.com!
Wat heb je zoal gespeeld? Al veel winsten kunnen boeken?
Groetjes
Ik speel voornamelijk live, cashgames met vrienden.
De ene keer win je wat en dan verlies je wat.
Ik denk dat ik lichtelijk in de plus sta, maar bankroll management was tot voor een week geleden nooit aan de orde.
Ik heb ook wel eens online gespeeld, op de kleine inzetten winnen om het daarna op te blazen op te hoge tafels:-)
Waarschijnlijk heeft iedereen op de site wel zo'n periode gehad, haha.
Nu ga ik me de aankomende maand helemaal op poker richten en eens kijken of ik mee kan komen met de grinders.
Hey dugfish,
Welkom bij PokerStrategy.com.
Wat je beschrijft is inderdaad een "bekend" verhaal. Zeker als je je eerste ervaringen live hebt gedaan en gewoon in kleine groepjes onder vrienden speelt.
Hopelijk bevalt het online avontuur je goed! Je weet in ieder geval al dat je je zeker goed aan het bankrollmanagement moet houden na je eerste ervaring.
Probeer ook actief naar je spel te kijken en andere leden op het forum vragen om hint en tips voor je spel. Er lopen genoeg ervaren spelers rond die je verder kunnen helpen!
Veel plezier in de community!
Ik had wel even een vraagje,
Ik hoor heel veel mensen over programma;s die handen opslaan en dat je je handgeschiedenis kan bekijken enz.
Hoe werkt dit en welk programma kan ik daar het beste voor gebruiken?
Moet je dat kopen of kun je het ergens downloaden?
Op welk forum kan ik dit soort vragen het beste stellen?
Met vriendelijke groet,
Sebastiaan
Hey Sebastiaan,
Hiervoor heb je eigenlijk 3 opties die veel worden gebruikt namelijk Elephant, Holdemmanager (HEM) en Pokertracker3 (PT3). Elephant kun je vrijspelen door hier punten te halen dan laatste twee (dus HEM / PT3) zou je zelf moeten kopen. Via onze shop (op Engelse site) kun je deze wel met korting kopen.
Over deze software is een speciaal forumonderdeel opgezet. Misschien dat je daar eens rond kan snuffelen voor wat meer informatie.
mvg pcbeem
Misschien moet ik deze vraag ook ergens anders stellen, maar ik heb geen $50 gehad, maar $36,10.
Nu ben ik uiteraard blij met alles wat ik krijg, maar klopt dit?
Hey dugfish,
Heb je toevallig een accounts in euro's gemaakt? Als ik dit omreken komt dit namelijk erg dicht bij $50 in de buurt.
mvg pcbeem
Ach je bent niet de eerste die het over het hoofd zag hoor ♠_evil:, het komt vaker voor dan je denkt!!!