Beste strategen,
Ik ben sharpcut, een student uit Rotterdam. Ik studeer multimedia vormgeving (digital media design), en ik hou me bezig met het conceptontwikkeling, web design en het realiseren van websites. En sinds kort met online poker.
Een tijdje geleden kreeg ik te horen over pokestrategy, ik twijfelde - zoals iedereen denk ik. Zou je dan echt geld kunnen verdienen? Zou het allemaal wel waar zijn? Toch heb ik me na een tijdje ingeschreven. Even vlug de artikelen doorgelezen, starting hand chart's uitgeprint en aantekeningen gemaakt.
Zo gezegd, zo gedaan. Ik kreeg netjes binnen 2 dagen m'n startkapitaal van $50. Een paar no-limit cash games gespeeld, een paar limit, een paar SNG's, grotere toernooien en freerolls. SNG's en MTT bevielen mij het beste - en boekte hier ook resultaat mee.
Mijn $50 zat binnen een paar dagen tegen de $120 aan - wat een heerlijk gevoel was dat. Ik wilde echter meer, en besloot om rush poker uit te proberen. $2 werd $5, $4 werd $10, $10 werd $20, en toen begon ik met $80 te pokeren. All-in met een redelijke hand tegen AA - verloren natuurlijk. Uit frustratie de rest er ook in gegooid en uiteindelijk niks meer over. Ik heb zelfs nog geld gestort, en dat er doorheen gejaagd.
Ik baal er nog steeds flink van, maar gelukkig ontvang ik morgen m'n eerste rakeback, en zal ik me dit keer écht aan m'n bankrollmanagement houden.
Ik heb echter een vraagje: ik zal zo'n $10 aan rake ontvangen, hoe kan ik dit het beste uitbouwen? SNG's zijn er vanaf $1.20 (full-tilt poker, please correct me if I'm wrong), 8 keer verliezen betekent dus dat ik niks meer heb.
Bedankt allemaal,
Sharpcut