Ga naar het forum
Hallo Collega's // ...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Hallo Collega's // Hello All

8 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
366 Weergaven

I wanted to say Hello to all of the PokerStrategy players,
Ik wilde alle PokerStrategy spelers groeten,

introduction:
My name is Mohamed
Im 19 Years old.
PLay poker for 3Years
&
And now im waiting for the free $50 bankroll to try my chances at Fulltilt I have been playing on Pokerstars for 2years now...

Thank you for reading,
Nice to meet You all!

MVG
Mo

7 reacties
Benjike316
PokerStrategist

Hallo Giacchino

Welkom bij Pokerstrategy.com!

Dit is de Nederlandse community, alles mag hier in het Nederlands :D

Welke variant ga je spelen?

Groetjes

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Erg fijn om een speler zo spoedig te zien reageren =D,!

Oke zal Nederlands praten maar meen dat dit een Engelse site is zover ik weet..

Ben op me $50 StartersRoll aan het wachten dan ga ik de SnG's spelen op Fulltilt.

Zou fijn zijn als ik jou (bijvoorbeeld) of iemand die aardig wat ervaring heeft hulp te kunnen vragen indien nodig.
En handen te bespreken.

MVG
Giacchino

bobm78
Poker Player

Er zijn hier genoeg mogelijkheden daarvoor, Benjike zal je zo wel een linkje sturen waarin je handjes kunt posten en laten beoordelen, enz.

GL...

Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Hey Mohamed,

Welkom!!

Zal het nog wat onduidelijker maken het is van oorsprong een Duitse club maar dit is de Nederlandse community dus vandaar dat je gewoon Nederlands mag spreken _evil:.

mvg pcbeem :f_p:

Benjike316
PokerStrategist

Hallo

Pokerstrategy.com heeft meerdere communities. 18 als ik me niet vergis, en dat allemaal in hun eigen taal. _cool:

Voor ieder beginnend online speler is het echt aan te raden om de SnG-artikelen grondig te lezen. Hierin ga je de basis aangeleerd krijgen van het online spel. Van zodra je het startkapitaal ontvangt zal je de bronze status verkrijgen en daarmee meerdere artikelen kunnen lezen.

Als je ook graag visueel wil leren, heb je de video's. Hier kan je session review's, strategie-artikelen,... bekijken.

Verder heb je nog het SnG-handbeoordelingsforum, waar je handen kan posten waarvan je denkt dat ze slecht gespeeld zijn. Hoe je een hand moet posten kan je hier vinden.

Recent is er ook een SNG-studiegroepje opgericht, waar jij je altijd kan bij aansluiten _cool:

Als je nog vragen hebt, hoor ik het graag.

Groetjes

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

@Bobm78 Zoals je al voorspelde heeft 'Benjike de link geplaatst erg fijn!

@@Pcbeem, Haha!

Laten we eerst maar even uitvogelen hoe deze site werkt :P
Daarna kan ik gezellig met je mee praten over de Geschiedenis :D :D
Erg bedankt voor je hartelijke welkom.

@@@Benjike
Wil me er dolgraag bij aansluiten!
Nogmaals bedankt allemaal :)!

Benjike316
PokerStrategist

Het is niet ik, maar Samni, die de studiegroep opgericht heeft :D All credits to him ;)