Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Even voorstellen:)

22 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
891 Weergaven

Hey!!

Ik ben Elise, 19 jaar oud en vriendin van Marc.(Briathos).
Sinds een korte tijd heb ik veel interesse gekregen voor poker omdat ik zo vaak bij Marc mee keek:)! Hij vertelde me dat je via Poker Strategy een gratis startkapitaal kon krijgen! Dus ik snel aangemeld en de quiz gehaald ( met een beetje hulp :facepalm:).

Nu dus maar wachten en dan gaan pokeren!

Ik ben van plan om gewoon te beginnen met de hele kleine toernooitjes zodat ik me aan me BRM kan houden!

Ik speel op full tilt en mijn naam daar is ook EliseOosie !

Groetjes!

21 reacties
Briathos

Welkom beauty! :f_love:

Benjike316

Hoi Elise

Dat heb je mooi gedaan Briathos :D

Welkom bij Pokerstrategy.com!

Ik weet niet of Briathos je al heeft rondgeleid hier, maar ik zal alvast wat tips geven om aan je spel te werken.

Je wil SNG's gaan spelen?

Groetjes

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Hey!

dankjewel!
Hij heeft me het een en andere verteld ja! Maar ik zou heel graag tips willen krijgen ja! Ik moet natuurlijk wel beter worden dan mijn ventje he _evil:

Ben van plan om SnG's te gaan spelen ja :).

Denk maar gewoon beginnen bij de 1 dollars?

groetjess

bobm78

Oorspronkelijk gepost door Briathos
Welkom beauty! :f_love:

Das nog eens echte liefde.... :D

Briathos

haha _biggrin:

Ik hoop maar dat ik de juiste keuze heb gemaakt.. Zie de nachtmerries al voor me dat ze me op de bubble eruit kickt met een all-in call AA tegen
10-4os. ;( PLEASE DON'T!

Benjike316

Haha :D

Voor single table SNGs geldt een BRM van 2%, 50 buy-ins dus. Met het $50 startkapitaal kan je dus perfect daar op de 1$'s starten.

Als je beter wil worden dan je ventje raad ik je aan de SnG-artikelen grondig te bekijken. Aan te raden is om deze ook op regelmaat te herlezen. Het is allemaal veel informatie voor iedere beginner en dus zal je niet alles direct van het begin perfect beheersen.

Naast de strategie-artikelen heb je de video's. Daar kan je strategie-video's vinden, maar ook session reviews en meer.

Ook een zeer goede manier om snel leaks uit je spel te halen is het SnG-handbeoordelingsforum. Hier kan je handen posten waarvan je twijfelt of ze wel goed gespeeld zijn. De (professionele) handjudges gaan dan je hand bekijken en bijsturen waar dat nodig is.

En misschien kan je een private coaching van Briathos afdwingen? _cool:

Groetjes

bobm78

Als we haar nou met zijn allen helpen, is ze binnen paar weken beter dan haar ventje, en kan ze hem beetje helpen en steunen? :D :D

Moderator
pcbeem

Welkom en veel plezier!!

_evil: @bob

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Lekker actief forum dit! Leuk!
Ik zal inderdaad beginnen bij de 1$'s Regelmatig de artikelen doorlezen en samen met Marc coaching volgen hij heeft al een hogere status dus die kan er meerdere zien! Laat hem ook eerst even tijdje met mij meekijken en dan kan hij mij regelmatig tips geven en natuurlijk hier veel vragen!

@Bob, laten we dat doen ja hoop dat hij dat zal waarderen _evil:

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Even een ander vraagje. Stel dat ik een keer bij hem ben en we willen samen een toernooi spelen. Is dat dan mogelijk? Kans dat we bij elkaar aan tafel komen + aan de finale tafel is natuurlijk heel klein.. maar stel dat het gebeurd wat gebeurt er dan?

Ik weet dat je niet samen SnG's mag spelen dat is logisch. Maar hij heeft wel eens met een vriend samen een toernooi gespeeld en toen kwamen ze bij elkaar aan tafel en dat was geen probleem toen.. is dat tegen de regels?

Briathos

haha gaat lekker ofniet!?

Maar inderdaad ik heb dat een keer geprobeerd met een rush toernooi en dan kom je natuurlijk regelmatig bij elkaar aan tafel. Niet beide tot de finale tafel maar stel dat dat wel gebeurt.. wat dan?

bobm78

Ik heb wel eens samen met een vriend bij hem thuis gespeeld, beide op zijn IP adres dus..
Ik heb toen een mail gestuurd met de vraag wat wel en niet mag.
Durf niet meer exact te zeggen wat het antwoord was, maar kwam er op neer dat SnG idd niet kan/mag, en je daar ook automatisch een blokkade voor krijgt.
Vanaf een bepaald aantal entrees, boven 150 ofzo, geen idee wat de grens was, mocht je wel samen registreren, mocht je dan beide finale tafel halen is dat dus oke. Ze kunnen je dan niet ineens alsnog blokkeren ofzo.
Maar de blokkade gaat automatisch, dus als je je er beide voor kunt registreren zit het wel goed lijkt me, anders krijg je vanzelf een melding....

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Okee! dat zou wel heel leukzijn natuurlijk!

Mijn startkapitaal is onderweg! dus ben benieuwd wanneer ik kan beginnen!

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Kan de storting maar tot een bepaalde tijd plaats vinden? bijv. Uiterlijk 6 uur of anders de volgende dag? of kan het gewoon hele dag ennacht?

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

yaayy mijn startkapitaal is nu al binnen!
Helaas moet ik zo alweer werken maar ik speel er even snel 2!:D

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

wow dat is niet leuk..

A9 op Big Blind, valt op flop A 6 9

geen flush kansen. Iemand raised, ik push all in callt hij met 5-5.

River een 5:(

Benjike316

:( Kan altijd gebeuren jammer genoeg.. Je speelt toch binnen BRM he?

In ieder geval al leuk dat je je startkapitaal ontvangen hebt :D Veel plezier aan de tafels!

bobm78

Oorspronkelijk gepost door EliseOosie
wow dat is niet leuk..

A9 op Big Blind, valt op flop A 6 9

geen flush kansen. Iemand raised, ik push all in callt hij met 5-5.

River een 5:(

Das idd niet leuk, maar niks aan te doen, dus niet iets waar je je zorgen om hoeft te maken :D

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

aah.. 2e rondje dat ik speel weer op bubble A10 op button triple bet om te stealen bb callt A K J op flop bet 2/3 call Q op turn dacht yess binnen! bet weer 2/3 pot pushed die me all in ik call heeft die 8 5 schoppen met en hit die met turn en river een flush.. zitten wel echt veel dumb spelers op die 1$..

MAAAAR ik speel met BRM dus hij kan het nog leiden:D vandaag dus verloren : 2.40