Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Remco gaat pokeren

14 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
1,500 Weergaven

Hey,

Ik ben nog een onervaren pokerspeler.
Ik heb net mezelf aangemeld op partypoker.
Speel voornamelijk de $1 SnG en soms MTT :)
Gister 15e geëindigd in een MTT met 600 man :)
toch nog wel wat winst gemaakt.
1 inleg en iets van 15 uitbetaald :)

nog vragen?

dan hoor ik ze wel :)

groetjes

13 reacties
Benjike316

Hey Remco

Welkom op het Pokerstrategy.com forum!

15/600 eindigen is zeker niet slecht!

De meeste mensen die zich hier aanmelden hebben nog weinig ervaring met het spel. Ik zal je alvast wat tips geven die je zullen helpen een goed pokerspeler te worden!

Om te beginnen zijn er de SnG-artikelen. In die artikelen ga je de basis aangeleerd krijgen. Ze aandachtig lezen (en herhalen) is dus de boodschap! Een uitbreiding van de artikelen kan je vinden in onze video-sectie. Hierin zul je session reviews en strategie-video's kunnen terugvinden.

Ook het SnG-handbeoordelingsforum is een handig iets. Hier kan je handen posten waarvan je denkt dat ze slecht gespeeld zijn. Je handen zullen dan beoordeeld worden door een van onze handjudges.

En om af te sluiten heb je de coaching's. Waarvan de SNG-coaching's op woensdag en vrijdag vallen.

Ik hoop dat ik je een beetje op weg heb kunnen helpen, en veel succes aan de tafels!

Als er vragen zijn, hoor ik ze wel ;)

Groetjes
Benjamin

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door Benjike316
Hey Remco

Welkom op het Pokerstrategy.com forum!

15/600 eindigen is zeker niet slecht!

De meeste mensen die zich hier aanmelden hebben nog weinig ervaring met het spel. Ik zal je alvast wat tips geven die je zullen helpen een goed pokerspeler te worden!

Om te beginnen zijn er de SnG-artikelen. In die artikelen ga je de basis aangeleerd krijgen. Ze aandachtig lezen (en herhalen) is dus de boodschap! Een uitbreiding van de artikelen kan je vinden in onze video-sectie. Hierin zul je session reviews en strategie-video's kunnen terugvinden.

Ook het SnG-handbeoordelingsforum is een handig iets. Hier kan je handen posten waarvan je denkt dat ze slecht gespeeld zijn. Je handen zullen dan beoordeeld worden door een van onze handjudges.

En om af te sluiten heb je de coaching's. Waarvan de SNG-coaching's op woensdag en vrijdag vallen.

Ik hoop dat ik je een beetje op weg heb kunnen helpen, en veel succes aan de tafels!

Als er vragen zijn, hoor ik ze wel ;)

Groetjes
Benjamin

Dankje,

Brons al doorgelezen nu tijd voor zilver artikelen :D

Nu even tijd om eerst te lezen en tentamens te leren en vanavond proberen mn stack weer te vergroten :)

Wat is trouwens slimste om je winst/verlies bij te houden?

Ik heb nu excelbestandje gemaakt enzo.

groetjes

Arjon

Hey Remco,

Welkom hier :)

Je kunt dat in het begin zeker zo bijhouden, maar er is ook software voor. Zodra je straks 1000 StrategyPoints hebt verzameld ontvang je een licentie voor het gebruik van de PokerStrategy.com Elephant. Dat is een statistiekprogramma waarmee je ook goede overzichten van winsten en verliezen kunt bijhouden.

Je kunt nu al wel de trial daarvan downloaden en er wat mee oefenen. Er zijn ook nog andere programma's waar je een trial van kunt proberen, zoals Hold'Em Manager en PokerTracker 3. Een licentie daarvan kost echter wel geld.

Succes aan de tafels!

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Dankje :)

Ik ga straks er even naar kijken :)
Nu eerst even een SnG spelen, heb ff zin om te pokeren :D

op naar gouden status :P
Mag ik nog wel ff doorspelen :P

Arjon

Haha ja, als je regelmatig speelt is die gold status prima te doen in ieder geval. Al gaat het met SnG's wel een stuk langzamer over het algemeen dan met cashgames.

Succes met je Sng! ;)

Welkom en veel plezier met Pokeren en Studeren :D

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door reviver20

Dankje jij ook succes :)

Neem aan dat je ook net nieuw ben aan je posts te zien?

Oorspronkelijk gepost door RemcoGoetheer

Oorspronkelijk gepost door reviver20

Dankje jij ook succes :)

Neem aan dat je ook net nieuw ben aan je posts te zien?

Hallo remco, klopt helemaal ik ben nog geen dag lid :D en nu al mijn startkapitaal ontvangen, top site is dit ;)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

108$ inmiddels :) _biggrin:

Twijfel om nu over te gaan naar de 3$, is dit slim?

Oorspronkelijk gepost door RemcoGoetheer
108$ inmiddels :) _biggrin:

Twijfel om nu over te gaan naar de 3$, is dit slim?

Nja, slim is het niet echt ;)

Je kan het beste doorgrinden tot je $150 hebt. Je kan overwegen shotjes te nemen, maar dan moet je ook bereid zijn om een limietjes te zakken als het even tegenzit.

Maar in the end bepaal je zelf of je hoger wilt spelen. Het heeft ook met gevoel te maken bijvoorbeeld ;)

Succes met je keuze!

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Misschien vandaag even 1tje uittesten om te kijken of het niveau verschil groot is. Zo niet dan ga ik kijken denk ik bij de $3, als ik onder de 100 weer kom dan weer naar de 1 ofzo :)

Denk ik.

Laat wel weten hoe het gaat :D

Hoofdbeheerder
Lanfear81

Hey remco

Nice om te zien dat je de bankroll al hebt kunnen uitbouwen. Ik sluit me helemaal aan bij Calimero en je eigen plan lijkt me ook OK. Als je een keer wilt ruiken aan het hogere niveau kun je wel een shotje doen op de $3. Maar doe dit slechts met 1 of 2 SnG's, speel de rest van je SnG's gewoon $1 toernooien.

Met de $3 toernooi kan je bankroll namelijk ook snel weer afzakken als je een paar keer buiten het geld komt. Voordat je bijvoorbeeld $12 weer terug gewonnen hebt om op hetzelfde niveau te komen moet je dan weer heel wat winnen.

Lijkt het je niets om een blog bij te houden? Daarin kun je je voortgang bijhouden, en de lezers kunnen je van tips voorzien.

De blogsectie van het forum vind je hier:

succes!

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik zal vandaag even gaan kijken voor een blogje mischn dan :)
Bankroll is inmiddels 155$ :)