Ga naar het forum
My Name is Ptiii Pt...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] My Name is Ptiii Ptaaa!

16 Berichten
9 Gebruikers
0 Reacties
819 Weergaven
PtiiiPtaaa

Een hele goedennacht iedereen!
Om maar meteen met de deur in huis te vallen, ik ben nu op het moment van schrijven exact 29 minuten Volwassen:D Ik kijk hier al ongeveer een jaar mee via dude156, een vriend van mij die hier al langer lid is. Nu ik 18 ben leek het me tijd om hier zelf ook een account aan te maken (binnen het uur dat het mogelijk was ja, haha)

Over poker:

Ik speelde al een tijdje op het account van mijn broer en keek vaak mee bij hem en vrienden, en heb besloten me te gaan richten op de sit and go's. Ik heb alle artikelen t/m silver gelezen, en ook alle mogelijke video's bekeken (najaaa, niet alle oude haha)

Dat was het dan, nu even wachten op het start kapitaal en dan LOS!:D

CIaao!
Ptiiii Ptaaaaaaaaaaa

PS:

Wil je weten waarom dit mijn account naam is, roep het dan een keer hard, dan begrijp je waarom :]

15 reacties
moeilijkkk

Succes! :f_biggrin:

Benjike316

Hey Ralph

Proficiat met je verjaardag!

Je bent blijkbaar al bekend met al de content hier bij Pokerstrategy.com. Dat maakt het lekker makkelijk voor me :D

Valt de opleiding daar mee in Nederland? Ikzelf zit nu in mijn tweede jaar op de Katholieke Hogeschool Kempen in Geel (België) en volg Bedrijfsmanagement (wat denk ik hetzelfde is als Bedrijfskunde), meer specifiek dit jaar, Accountancy/fiscaliteit.

Wat misschien een mooie uitbreiding kan zijn voor je spel is om deel te nemen aan de SNG-studiegroep die opgericht is door Samni. Dit is ook meteen een leuke manier om in contact te komen met andere SNG-spelers.

En ik ben best wel benieuwd waar je account naam vandaan komt :D

Groetjes
Benjamin

EmmaDauwe

Gelukkige verjaardag dude!
Zoals je al wist, is dit een enorm goede site om bij te leren.

PtiiiPtaaa Topicstarter
PtiiiPtaaa

Hehaai!
Merci voor de reacties!

Ja de opleiding valt tot nu toe zeker mee, best gemakkelijk te doen :D Aah oke, je zit al verder in je opleiding dan neem ik aan? Ik zal is gaan kijken naar de SNG studiegroep, lijkt me interessant ;)

Ook merci EmmaDauwe!!:D

Maaaaaar om terug te komen op de keuze van Ptiii Ptaaa,

heb je nooit is dat je heel veel energie hebt, en dat je dat dan wil uiten? Naja, bij mij komt het er dan altijd uit in de vorm van "PTiiiiiiiiiiiiiiiii PTAAAAAAAAAAAAAAAAA!"

xD

CIaaaaaaaaaaaaao!

Gerv

Welkom Ralph!

Heb je wiskunde wel gehaald dan ? En hoe was adoptieverslag :D?

Succes hiero :f_biggrin:

Hoofdbeheerder
Lanfear81

Haai,

welkom bij PokerStrategy.com!

Oorspronkelijk gepost door PtiiiPtaaa
heb je nooit is dat je heel veel energie hebt, en dat je dat dan wil uiten? Naja, bij mij komt het er dan altijd uit in de vorm van "PTiiiiiiiiiiiiiiiii PTAAAAAAAAAAAAAAAAA!"

Dit ga je ook iedere keer roepen als je een toernooi of grote hand wint? _biggrin:

PtiiiPtaaa Topicstarter
PtiiiPtaaa

Hahahaa Gerv, jij studeert ook bedrijfskunde??

Neeein mann, wiskunde niet gehaald!
Had het van te voren al opgegeven, naar veel te weinig colleges geweest, en er niet hard genoeg aan gewerkt :P een 4,2 gehaald, dus moet te doen zijn bij de herkansing :D

Adoptieverslag ging primaaaaaaaaa, strakke 7, en het tentamen ook gehaald, dus die is alvast binnen :) Welk jaar zit jij zelf dan?

Enneee, @ Lanfearr, jaaa dat lijkt me wel he! Moet je ook is proberen :f_cool:, Je zult zien dat de pokergoden je vrolijkheid belonen, en als je weer aan het flippen ben dat de 22 altijd stand zal houden tegen AK _cool:

welkom Ralph !!

en happy B-day nog he :)

Hoofdbeheerder
Lanfear81

Ow btw, nog gefeliciteerd!!

Ik ga het vanavond bij mijn sessie zeker proberen. Ik zal eerst de buren waarschuwen dat ze zich geen zorgen hoeven te maken! _biggrin:

Gerv

Ik ben na 1ste trimester afgehaakt , nu zit ik in Denemarken :D Ik heb wel vrienden die in 2de jaar van Bedrijfskunde zitten van RSM

PtiiiPtaaa Topicstarter
PtiiiPtaaa

PtiiiPtaaa studeert in Rotterdam en is 18. Welkom!

Joepieee, ik word welkom geheten hahahahaa

Vandaag eerste nieuwe vakken gehad : Primaire Processen en Statistiek..

Wordt nog wat _confused: , die docenten van die vakken zijn ZOoooooooooooooo tam hahahaha

Arjon

Haha klinkt inderdaad niet als vakken met heel veel actie in de zaal :D

Je bent al snel silver geworden! Op welke site speel je en welke limiet?

Welkom trouwens! ;)

PtiiiPtaaa Topicstarter
PtiiiPtaaa

Haha nee klopt inderdaad! :P

Jaaa dat silver lijkt mooier dan het is hoor ;) Wilde Moneybookers hebben om zo op stars te storten, is er alleen nog niet van gekomen. Doordat mijn broer al een pokerstars account gemaakt had hier thuis krijg ik een foutmelding als ik een account wil aanmaken. Iemand een idee of daar iets aan te doen valt?

Ik speel op WIlliam Hill nu, doe daar de 1,20 $ STT's ..
Wil echt zo snel mogelijk van die site af, veel te weinig traffic, met geluk kan je 5 tafels tegelijk spelen..

Ciao!

Supermoderator
Zeezout

Succes!

2 accounts op 1 adres moet gewoon kunnen hoor, mail even met stars support en t is zo geregeld.