Ok, even een situatie schets
In men vorige topic kan je wel lezen dat ik in het verleden succesvol met de 50$ van pokerstrategy op Mansion een goede 1500$ heb gemaakt (vooral SSS).
Dit was in de periode van eind januari tem. ongeveer eind april.
Alles afgehaald en gestopt met spelen om me te focussen op studeren.
Nu had ik op Full Tilt nog een beetje $ staan van een freeroll e.d. Spijtig genoeg is deze niet gekoppeld aan pokerstrategy
Kleine 10$, dan op 2+2 van een kerel 25$ gekregen en men BR stond op 35$, woot we kunnen beginnen!
Het plan was/is om op full tilt gebruik te maken van de 600$ deposit bonus en deze al shortstackend vrij te spelen na de examens (24juni laatste examen).
Ik speel 12 tafels en vrij foutloos maar ik run echt ziek slecht.
Van de 42.5$ die ik op het hoogtepunt had is nu nog welgeteld 7.05$ over.
Ik heb in totaal 6255 handjes gespeeld met een verlies van 26.3$, 2.1BB/100hands dus (vertrokken van 33.35$ dus)
Tilten doe ik niet, heb ik op Mansion afgeleerd maar fuck dit zuigt echt hard
Ik weet van mezelf dat ik goed speel maar de laatste 1500 handjes waren echt een hel.
Ik kan me goed voorstellen dat als je dit in je eerste 1500handjes meemaakt je echt nooit meer wilt pokeren in je hele leven.
Ik denk dat ik welgeteld 1 coinflip heb gewonnen en echt veeeel met bvb. AK of QQ tegen AA/KK heb gezeten.
Men geplande winrate was iets van een 1ptBB/100hands maar dat gaat dus nog ff moeten veranderen
Ik heb nog niet gestort omdat nog niet al men geld op moneybookers staat (trage banken) maar zodra het erop staat ga ik gewoon SSS grinden volgens de 30buy in regel
10NL tot 150$
25NL tot 300$
50NL tot 600$ en vandaar zien we wel
ohja, ik haal de gestorte 600$ gewoon af omdat ik terug van 0 wil beginnen.
kwestie van terug een beetje discipline te kweken enzo
Ik speel strikt volgens Leo's advanced starthanden kaart die eigenlijk niet zo advanced is
Als afsluiter enkele grafiekjes:
http://www.flickr.com/photos/27066448@N07/?saved=1
Ik zal in de toekomst geregeld updates doen vanavond wss de eerste
Ik heb vandaag namelijk examen gehad en vrijdag men volgende dus we kunnen een dagje pokeren
groeten