Ga naar het forum
Timothy's NL Shorth...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Timothy's NL Shorthanded Party - NL100 terug en nieuwe Lifetime graph ITT!

718 Berichten
53 Gebruikers
0 Reacties
17.5 K Weergaven

Ok, even een situatie schets :)
In men vorige topic kan je wel lezen dat ik in het verleden succesvol met de 50$ van pokerstrategy op Mansion een goede 1500$ heb gemaakt (vooral SSS).
Dit was in de periode van eind januari tem. ongeveer eind april.
Alles afgehaald en gestopt met spelen om me te focussen op studeren.

Nu had ik op Full Tilt nog een beetje $ staan van een freeroll e.d. Spijtig genoeg is deze niet gekoppeld aan pokerstrategy :(
Kleine 10$, dan op 2+2 van een kerel 25$ gekregen en men BR stond op 35$, woot we kunnen beginnen!
Het plan was/is om op full tilt gebruik te maken van de 600$ deposit bonus en deze al shortstackend vrij te spelen na de examens (24juni laatste examen).
Ik speel 12 tafels en vrij foutloos maar ik run echt ziek slecht.
Van de 42.5$ die ik op het hoogtepunt had is nu nog welgeteld 7.05$ over.
Ik heb in totaal 6255 handjes gespeeld met een verlies van 26.3$, 2.1BB/100hands dus (vertrokken van 33.35$ dus)

Tilten doe ik niet, heb ik op Mansion afgeleerd maar fuck dit zuigt echt hard
Ik weet van mezelf dat ik goed speel maar de laatste 1500 handjes waren echt een hel.
Ik kan me goed voorstellen dat als je dit in je eerste 1500handjes meemaakt je echt nooit meer wilt pokeren in je hele leven.
Ik denk dat ik welgeteld 1 coinflip heb gewonnen en echt veeeel met bvb. AK of QQ tegen AA/KK heb gezeten.

Men geplande winrate was iets van een 1ptBB/100hands maar dat gaat dus nog ff moeten veranderen :D
Ik heb nog niet gestort omdat nog niet al men geld op moneybookers staat (trage banken) maar zodra het erop staat ga ik gewoon SSS grinden volgens de 30buy in regel
10NL tot 150$
25NL tot 300$
50NL tot 600$ en vandaar zien we wel
ohja, ik haal de gestorte 600$ gewoon af omdat ik terug van 0 wil beginnen. :)
kwestie van terug een beetje discipline te kweken enzo
Ik speel strikt volgens Leo's advanced starthanden kaart die eigenlijk niet zo advanced is :)
Als afsluiter enkele grafiekjes:

http://www.flickr.com/photos/27066448@N07/?saved=1

Ik zal in de toekomst geregeld updates doen vanavond wss de eerste :)
Ik heb vandaag namelijk examen gehad en vrijdag men volgende dus we kunnen een dagje pokeren :)

groeten

717 reacties
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

gaat voor geen meter, net nog een anderhalf uurtje gespeeld, resultaat -1,5$, roll staat nu op 31.5 maar daar is 30$ van van men broer X(
weet iemand of stortingen op stars met moneybookers instant zijn?
want ik denk dat de 10% rake en het feit dat de tafels 9handed zijn op FT dodelijk zijn voor shortstackers

groeten

Yoghi

Stars is ook 9-handed en MB deposits zijn instant.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ok, thx, voordeel van stars is volgens mij wel dat de rake maar 5% is :D
denk dat ik dan deposit op stars en daar grind tot die bonus daar vrij is/150$ en dan ship ik alles naar FT om te beginnen met 150$ op 25NL en daar de 600$ bonus vrijspelen
net een filmpje gemaakt van 2keer 20min ongeveer ik kijk ff om het online te zetten

groeten

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

100$ gestort op stars, broke op full tilt :D
filmpje komt later wel denkik

groeten

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Winst!!!!!
Jahaa!!!
:D
pokerstars staat nu op 107.2$ :P
straks nog een beetje spelen, nu ff nix doen :)

groeten

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Dag afgesloten op 109.05$ en 38FPP voor de bonus van 500FPP
Er is wel iets mis met pokertracker en pokerstars denkik want hij import zo te zien niet alle handen

edit: nog ff gespeeld: 106.5$ en 60FPP

groeten

Nice Tim!

Hopelijk kan je er weer net zon succes van maken!

Groeten,
Leo

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

update van de dag!
vandaag eigenlijk amper gespeeld, ff 16 tafels uitgeprobeerd een half uurtje en dat ging prima :)
volgende stap is 20 :P
wou die AHK scripts gebruiken maar werkte toch niet, mss dat ik het vrijdag nog eens bekijk

Helaas een paar mindere handjes, enkele coinflips verloren, mensen die flushes floppen tegen mijn AA, OESD hitten met 35o (wait, wat? jaaaa 35o callen we PF :D )
Br staat nu op net geen 100 :P
99.43$ om precies te zijn :D
FPP op 75 dus nog 425 voor de 50$ ;)

Ook is er denkik iets mis met pokertracker en Stars want hij import een hoop handen niet

morgen ga ik niet spelen wss dus volgende update zal vrijdag worden :)
groeten

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

layout gemaakt voor 20 tafels :P
tile tables werkt niet goed met 2 schermen dus rap zelf eentje gemaakt :)

20 tafels bikkelen :P

Ik zit nu op 16 omdat ik niet meer op een scherm kan doen xD maar ik denk dat ik 20 ook nog wel kan.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

jep, voordeel van stars is dat je langere wachttijden hebt als FT dus ietsje meer tafels kan spelen :)

groeten

Yoghi

Kun je niet beter cascade spelen met zoveel?

Herseel

Nice!
Zonder scripts gaat het soms toch wel heel snel niet?

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door Yoghi
Kun je niet beter cascade spelen met zoveel?

cascade vind ik een beetje stom omdat je dan moeilijk op voorhand fold kan aanvinken, zo heb je een mooi overzicht van alle tafels en ze springen toch naar voor als je ergens klaar bent met je actie :)
ik heb nog niet gespeeld met 20 tafels, das voor morgen na mijn examen, nu wou ik in men pauze even iets nuttig doen :P
ik heb nog geen scripts maar denk dat ik potbet script ga gebruiken, anyway, das allemaal voor morgen :)

groeten

HoofdVogel

ziet er goed uit..

hoe werkt dat met scripts, dat is precies handig?

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

geen idee, moet het zelf nog uitzoeken :)
heb een fotootje gemaakt van men setup :D

ja ik moet er ook studeren :D
heb ook een thread gemaakt op het engelse forum

groeten

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Eerste sessietjes met 20 tafels zitten er ondertussen op en ik begin eht al gewoon te worden al die chaos :P
het enige probleem is dat je niet lang 20 tafels kan spelen omdat er nu eenmaal niet zo veel tafels zijn...
Je moet vaak uitblinden/wachten op de blinds dus je speelt effectief eigenlijk minder en na even spelen zit je meestal toch maar met 16 tafels open.
Ik zet me dan ook altijd op alle wachtlijsten van goede tafels (hoge plrs/flop) en dan komt er af en toe een schermpje voor een nieuwe tafel dan moet ik me daar al niet meer mee bezig houden.
Rebuyen is ook best lastig, ik probeer altijd met 2$ aan tafel te zitten maar soms vergeet ik wel eens een rondje te rebuyen :)

BR staat nu op 116.18$ en 162FPP voor de bonus, ik ga wel zometeen nog ff voortspelen :P
I'll keep you posted!!

groeten

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Blij dat ik nog ff een half uurtje heb gespeeld :D
BR is 130,83$ en 175FPP :P

$0.05/$0.1 No Limit Holdem
9 players
Converted at weaktight.com

Stacks:
UTG Hero ($5.70)
UTG 1 K�lma ($9.45)
MP1 otoo117 ($9.35)
MP2 passie.b ($13.40)
MP3 mehike ($11.15)
CO DaGoonie ($14.30)
BTN puter72 ($6.95)
SB leftyrog ($5.65)
BB ariba43 ($21.00)

Pre-flop: ($0.15, 9 players) Hero is UTG A♦ A♠
Hero raises to $0.45, 4 folds, DaGoonie calls $0.45, 1 fold, leftyrog raises to $1.60, 1 fold, Hero goes all-in $5.70, DaGoonie calls $5.25, leftyrog goes all-in $4.05

Flop: 8♥ A♥ K♣ ($17.15, 3 players)

Turn: 3♦ ($17.15, 3 players)

River: 8♦ ($17.15, 3 players)

Final Pot: $17.15
leftyrog shows: K♠ K♦
Hero shows: A♦ A♠
DaGoonie shows: Q♣ Q♠

Hero wins $16.30 ( won $10.60 )
leftyrog lost -$5.65
DaGoonie lost -$5.70