Hoi iedereen,
sinds dit jaar ben ik mij serieus gaan bezig houden met poker en heb ik er ook al heel wat tijd in gestoken. Gisterennacht was het dan eindelijk zo ver, ik heb via een freeroll (1010 man) mijn wsop package gewonnen op pokerstars. Enkel de winnaar kon iets winnen, dus het was zwoegen tot het einde
(toch wel bijna 7u lang). Ik had al enkele keren geproberen via de satteliettornooien van pokerstars om dit te winnen maar verder dat stap 5van6 ben ik niet geraakt (ik begon ook wel telkens van het laagste niveau). Dit hele avontuur heeft me dan ook maar 2000 fpp gekost. Ik denk wel dat ik gewoon het geld ga houden en niet deelnemen, want ik ben nog maar een jaar bezig met poker. Het zou een hele mooie boost zijn voor mijn bankroll (12500 dollar). Maar natuurlijk mis ik dan de unieke ervaring om daar tussen die pokergoden te kunnen gaan zitten en eens van het leven in Las Vegas te proeven! Ik zit dus een beetje met een dilemma! Wat zouden jullie doen ? Je moet er rekening mee houden dat mijn bankroll nog maar iets van 800 dollar was...
(en ik moet mijn thesis nog schrijven deze zomer
)