Ga naar het forum
Iniesta naar Manche...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Iniesta naar Manchester City voor 100 Miljoen?

30 Berichten
16 Gebruikers
0 Reacties
2,665 Weergaven

Sick
Is deze speler 100 Miljoen waard?

29 reacties

Het is een fantastische voetballer, maar 100 miljoen vind ik eigenlijk teveel voor welke speler dan ook...

moeilijkkk

Hij is wel goed en héél belangrijk voor barca mensen denken vaak dat alles daar om Messi draait maar Iniesta alsook Xavi zijn zéér belangrijk voor dat team.

Maar 100M in deze tijd is echt belachelijk trouwens in elke andere tijd ook :tongue:.

100 miljoen is geen een speler waard. Ik vind zelf Xavi beter als Iniesta.

Mstlc

Oorspronkelijk gepost door moeilijkkk
Hij is wel goed en héél belangrijk voor barca mensen denken vaak dat alles daar om Messi draait maar Iniesta alsook Xavi zijn zéér belangrijk voor dat team.

Maar 100M in deze tijd is echt belachelijk trouwens in elke andere tijd ook :tongue:.

Iniesta & Xavi zijn minstens even belangrijk voor Barcelona als Messi. Ik hoop dan ook dat niet Messi maar 1 van de 2 anderen de gouden bal krijgt dit jaar.

Ik ben benieuwd maar eerlijk gezegd zie ik deze transfer er niet doorkomen als het van Iniesta zelf af hangt. Hij zit al bij Barcelona van bij de jeugd en hij is basisspeler, hij heeft op zich dus weinig reden om andere oorden op te zoeken buiten misschien het financiële...

Ik hoop eigenlijk ook gewoon dat deze transfer er niet door komt want als dat wel gebeurt dan is dat nog maar eens het bewijs dat voetbal eigenlijk geen sport is maar enkel nog zuiver en alleen om geld draait en dat is gewoon jammer maar of Barcelona aan zo'n bod kan weerstaan met de schuldenberg waarmee Laporta Barça heeft opgezadeld is nog maar de vraag.

Rogier

t is manchester city, die club is altijd geinteresseerd in elke goeie speler maar om de 1 of andere reden trekken ze er weinig aan.

mogelijke redenen:
1) ze bullshitten ermee en maken niks concreet
2) geen van de spelers wil er naar toe ivm geen sportieve successen mogelijk

iig durf wel geld op te zetten dat ook iniesta niet naar ManCity gaat :)

bobm78

Idd, als Iniesta naar Manchester city gaat is het gewoon een mongool, al bieden ze 200 miljoen.

Denk dat onze twee coaches echt wel de sterkte van City onderschatten. City is echt wel een topclub die imo op dit moment al sterker dan Arsenal en Liverpool is (en met een pak meer geld). Denk ik dat deze transfer er door komt? Eerlijk gezegd niet (wegens jeugdproduct en buddies etc), maar om te zeggen dat het zo'n enorme stap downwards zou zijn is echt wel niet meer waar (en zeker niet binnen twee jaar).

bobm78

Oorspronkelijk gepost door nonnemingere
Denk dat onze twee coaches echt wel de sterkte van City onderschatten. City is echt wel een topclub die imo op dit moment al sterker dan Arsenal en Liverpool is (en met een pak meer geld). Denk ik dat deze transfer er door komt? Eerlijk gezegd niet (wegens jeugdproduct en buddies etc), maar om te zeggen dat het zo'n enorme stap downwards zou zijn is echt wel niet meer waar (en zeker niet binnen twee jaar).

Ik zeg niet dat city helemaal niets voorstelt, maar kom op, tis in geen enkele vergelijking met barca. City is een bij elkaar gekocht, matig draaiend team ( al moet ik eerlijk zeggen dat ik niet weet hoe ze het dit jaar doen so far).. Barca is groter qua naam, qua elftal, qua alles.
bovendien komt ie er vandaan, heeft het er naar zijn zin, en kans op nog veel meer prijzen.
Bij barca is hij een van de sterren, een onderdeel van een soepel draaiend team, waarom zou hij dat ooit opgeven?

SnijderMan

Barca moet verkopen he, die hebben 500M schuld....

Denk ook dat 't niet doorgaat, maar met die gloeilamp die van Philips overkomt hebben ze wel een aardige vervanger

Oorspronkelijk gepost door bobm78
Ik zeg niet dat city helemaal niets voorstelt, maar kom op, tis in geen enkele vergelijking met barca. City is een bij elkaar gekocht, matig draaiend team ( al moet ik eerlijk zeggen dat ik niet weet hoe ze het dit jaar doen so far).. Barca is groter qua naam, qua elftal, qua alles.
bovendien komt ie er vandaan, heeft het er naar zijn zin, en kans op nog veel meer prijzen.
Bij barca is hij een van de sterren, een onderdeel van een soepel draaiend team, waarom zou hij dat ooit opgeven?

Dat in bold is waarom je beter niet te veel zegt. Staan gedeeld tweede in engeland, draaien elke week beter.

Ik ga niet pretenderen dat het geen stap naar beneden is, maar dat je een 'mongool' moet zijn om van de beste ploeg in de wereld naar een top 15 ploeg on the rise te gaan als je er een ton geld voor krijgt, in de beste competitie in de wereld mag spelen etc. is duidelijk een domme statement.

bobm78

Dat in bold is waarom je beter niet te veel zegt. Staan gedeeld tweede in engeland, draaien elke week beter.

Ik ga niet pretenderen dat het geen stap naar beneden is, maar dat je een 'mongool' moet zijn om van de beste ploeg in de wereld naar een top 15 ploeg on the rise te gaan als je er een ton geld voor krijgt, in de beste competitie in de wereld mag spelen etc. is duidelijk een domme statement.

Dat mag jij vinden, net als ik mijn mening mag hebben. Maar om het nou dom te noemen, ach, zegt me vrij weinig.

Ja je hebt natuurlijk evenveel recht op een mening als ik, maar dat betekent nog niet dat onze meningen gelijkwaardig en even gegrond zijn.

En recht op morele verontwaardiging als ik je mening dom noem heb je automatisch verloren wanneer je eerste post begint met iemand anders zijn potentiële keuzes als 'mongools' te duiden.

Iniesta wordt op handen gedragen in Barcelona, wordt samen met Messi en Xavi zowat als goden behandeld door de supporters daar. En zal ook zeker niet slecht verdienen.
Verder speelt ie al bijna zijn hele leven bij Barcelona, dus zie deze transfer nooit doorgaan, tenzij hij door Barcelona zelf gedwongen wordt het te accepteren.

Iniesta vind ik verder zelf niet echt een leuke speler, is veel bezig met zeuren om kaarten terwijl hij zelf ook bij elk zuchtje wind omvalt, beetje zonde, want met zijn voetbalkwaliteiten heeft hij dat niet nodig.

En verder is Messi zeker niet de motor van Barcelona, absolute spelbepaler daar is Xavi, hoop dan ook dat Xavi de Gouden Bal wint. Overigens had Sneijder wel bij de top 3 gehoord, snap eerlijk gezegt niet wat Iniesta daar doet: groot gedeelte geblesseerd geweest, enige reden waarom hij genomineerd is, is vanwege de winnende goal in de finale ( ;( ). Sneijder heeft dit jaar ook wel weer wat meer gepresteerd, maar bon, het zij zo.

bobm78

Ja je hebt natuurlijk evenveel recht op een mening als ik, maar dat betekent nog niet dat onze meningen gelijkwaardig en even gegrond zijn.

En recht op morele verontwaardiging als ik je mening dom noem heb je automatisch verloren wanneer je eerste post begint met iemand anders zijn potentiële keuzes als 'mongools' te duiden.

lol, ok, wat jij wilt.

Ze kunnen bij Man city wel meer willen, die jongen spreekt niet eens engels, en verdient 2 ton per week o.i.d. bij barca, ik denk niet dat hij zin heeft om dan in engeland te vechten voor CL voetbal.

lol, ok, wat jij wilt.

Je mag dan wel coach zijn, één ding moet je nog leren, ga niet in discussie met Nommingere, je verliest hem namelijk toch:P

marcelhermus

de keuze tussen veel geld of nog meer geld.

will never happen btw.

manchester city heeft geen huge naam in europa. de ploeg voetbalt niet heel positief.
waarom zou een echte topspelen naar city gaan?

bobm78

Oorspronkelijk gepost door tobiasdekker

lol, ok, wat jij wilt.

Je mag dan wel coach zijn, één ding moet je nog leren, ga niet in discussie met Nommingere, je verliest hem namelijk toch:P

?(