Chiren80 grind de laatste 3 dagen al op de 2NL tafels en nog behoorlijk zieke sessies ook nog

35k en 39k handjes en meer dan 12 uur per sessie.....
wilt hij ipv op de 200NL te spele gewoon de 2NL beaten en weer claimen dat hij de beste is ofzo??
Chiren80 grind de laatste 3 dagen al op de 2NL tafels en nog behoorlijk zieke sessies ook nog

35k en 39k handjes en meer dan 12 uur per sessie.....
wilt hij ipv op de 200NL te spele gewoon de 2NL beaten en weer claimen dat hij de beste is ofzo??
Het ging volgens mij om een wereldrecord aantal handen per dag ofzo. Geen idee, echter, hoe groot dit aantal tot nog toe is.
JoeIngram heeft dit ook een keer gedaan. Hij moest 50.000 handen in 24 uur draaien op de NL25 tafels en dan ook nog winnend afsluiten.
Hij haalde hier zo'n $30.000 mee binnen aan sidebets.
Die gast is zo fucking crazy
Alhoewel iedereen NL2 wel gewoon no brained kan grinden... Je kan niet echt veel verliezen ofzo eh... Ik had het cooler gevonden als hij dit op NL50+ deed...
Ik zag iets voorbij komen over dat hij 1 miljoen handen wil spelen in december, lijkt me slim om dat op NL2 te doen dan
Worldrecord: One million hands in December
Oorspronkelijk gepost door Timmaywin
Ik zag iets voorbij komen over dat hij 1 miljoen handen wil spelen in december, lijkt me slim om dat op NL2 te doen dan![]()
Would be sick, maar op NL2 vind ik het een beetje "lame"...
In het filmpje zegt hij dat ie NL25-NL100 wil gaan grinden, misschien is hij daarvan teruggekomen.
Haha nvm heb het van table ratings:
$0.5/$1 NLH 2,962,159 $21,496 0.36 $92,715 $30,596
21k op Nl10 verdient, of te wel 2100 stacks, en nog 0,36/100 runnen echt wtf. Dit gast speelt ook echt gewoon 3m handen nl10 move dan up ofzo.