Hoi, aangezien er een nieuw jaar van start is gegaan dacht ik dat het beter was een nieuwe blog te starten. (en hiermee ook een challenge te beginnen)
Allereerst, indien jullie nog wat meer willen weten over mij, zie mijn vorige blog.
1e Blog
Ik heb een weekje terug het grootste deel van mijn bankroll uitgecasht en op een andere site gestort om snel een kleine bonus en gift voucher vrij te spelen.
Ik heb echter nog 20$ laten staan op stars en wil hiermee vooral de 1.1$ 45mans beginnen grinden.
Ik heb al wat ervaring met deze 45mans (wel de 3$) en speel deze ook het liefst, daarom deze keuze. Af en toe zal ik ook wel eens een mtt meepikken met lage buyin uiteraard, of een wat 2.2 180mans erbij nemen. Ik speel meestal 6-8 tafels tegelijk en ga dit langzaam aan proberen op te bouwen.
Vorige week (28/12/10) ben ik begonnen en mij huidige roll bedraagt momenteel al 74,18$
Daarom dacht ik net, laat ik even een blog starten en zien waar ik kom met mijn roll op stars.
Ik zal proberen af en toe wat resultaten en soms een leuk handje te posten.
Momenteel speel ik wel zonder stats aangezien mijn pc gecrasht is en ik mijn HEM-key kwijt ben. Maar daar probeer ik zo snel mogelijk iets aan te doen.
Groeten,
Krulle37
, 3
, 7