In het verleden heb ik regelmatig in tijden van verveling een serie steps opgestart op PokerStars. Bijna altijd Euro-steps, waar je begint bij step A met een inkoop van 2,20 euro.
Hoewel de samplesize niet geweldig groot is, waren de resultaten over het algemeen wel altijd erg goed en ik ben daardoor ook al regelmatig behoorlijk ver gekomen. Step G (2100 euro buy-in, met EPT packages als prijzen) heb ik ook gespeeld, echter was de afloop minder positief.
Ooit moet zo'n EPT package toch lukken? ![]()
Nuja, het lijkt me weer eens leuk een nieuwe serie steps te proberen en in een kleine challenge vorm is zo mogelijk nog leuker.
Hoewel steps spelen verder meestal weinig oplevert (Euro step sticket kun je nergens voor gebruiken, dus tenzij je Step G speelt is het niet meer dan een beetje tussen de verschillende steps bungelen en VPP grinden ;)), lijkt het me ook een mooi moment om mijn STT spel weer eens te testen. Er zijn ook wat handige resources op komst, wat dat leerproces goed kan helpen (daar vernemen jullie later nog wel meer over :D).
Ik ben in ieder geval op zoek naar leuke opzetjes voor een (kleine) challenge. Een bepaald volume dat interessant kan zijn, of juist een tijdsperiode waarin we kijken hoe ver we komen. Of bijv. een bepaalde hoeveelheid step B proberen te verzamelen om van daaruit verder door te stoten. Ik sta open voor alle opties en ben dus benieuwd naar jullie creativiteit!
Als iemand mee wil doen om er een echte challenge van te maken: voel je welkom! Hou er wel rekening mee dat het geld dat je investeert normaal gezien in de steps challenge zult verliezen, hoewel ons doel natuurlijk is zo'n EPT pakket te scoren. Zorg dus aub dat het niet teveel invloed op je BR heeft ![]()
Ik ben benieuwd naar de reacties!