Skip to forum
Arjon en de steps -...

Meldingen
Alles wissen

Arjon en de steps - Marple en Arjon naar de EPT San Remo!

1,765 Berichten
168 Gebruikers
0 Reactions
58.9 K Bekeken
Arjon

In het verleden heb ik regelmatig in tijden van verveling een serie steps opgestart op PokerStars. Bijna altijd Euro-steps, waar je begint bij step A met een inkoop van 2,20 euro.

Hoewel de samplesize niet geweldig groot is, waren de resultaten over het algemeen wel altijd erg goed en ik ben daardoor ook al regelmatig behoorlijk ver gekomen. Step G (2100 euro buy-in, met EPT packages als prijzen) heb ik ook gespeeld, echter was de afloop minder positief.

Ooit moet zo'n EPT package toch lukken? :D

Nuja, het lijkt me weer eens leuk een nieuwe serie steps te proberen en in een kleine challenge vorm is zo mogelijk nog leuker.

Hoewel steps spelen verder meestal weinig oplevert (Euro step sticket kun je nergens voor gebruiken, dus tenzij je Step G speelt is het niet meer dan een beetje tussen de verschillende steps bungelen en VPP grinden ;)), lijkt het me ook een mooi moment om mijn STT spel weer eens te testen. Er zijn ook wat handige resources op komst, wat dat leerproces goed kan helpen (daar vernemen jullie later nog wel meer over :D).

Ik ben in ieder geval op zoek naar leuke opzetjes voor een (kleine) challenge. Een bepaald volume dat interessant kan zijn, of juist een tijdsperiode waarin we kijken hoe ver we komen. Of bijv. een bepaalde hoeveelheid step B proberen te verzamelen om van daaruit verder door te stoten. Ik sta open voor alle opties en ben dus benieuwd naar jullie creativiteit!

Als iemand mee wil doen om er een echte challenge van te maken: voel je welkom! Hou er wel rekening mee dat het geld dat je investeert normaal gezien in de steps challenge zult verliezen, hoewel ons doel natuurlijk is zo'n EPT pakket te scoren. Zorg dus aub dat het niet teveel invloed op je BR heeft :)

Ik ben benieuwd naar de reacties!

Beantwoorden
Citeren
1.764 replies
Marple08

Ik denk dat je moet zeggen ik ga 100 step As spelen en als die allemaal klaar zijn plus de gene die je gewonnen hebt in een andere step A, ga je de steps B spelen. Zo bouw je ook langzaam ervaring op voor de hogere steps (?)

Of je deelt het op in batches. Van de 100 steps As speel je eerts 25 plus de gewonnen steps A. Dan X% van de steps B etc.

Beantwoorden
Citeren

Waarom ga je de dollarsteps niet spelen? Die kun je tenminste wel inwisselen voor tourney entries.

Of je deelt het op in batches. Van de 100 steps As speel je eerts 25 plus de gewonnen steps A. Dan X% van de steps B etc.

Denk dat dit wel motiverende opzet zou zijn :)

Beantwoorden
Citeren
Eurnt

Lijkt me wel interessant, zat zelf ook al eens te kijken naar het grinden van die dingen tussendoor. Hoor wel of er meer gegadigden zijn. Verder denk ik dat ieder dat voor zichzelf moet invullen hoe hij/zij dit speelt, ik zal persoonlijk eerst alle A spelen, daarna B, enzovoort. Dit houd het ook veel overzichtelijker :f_love:

Beantwoorden
Citeren
Arjon

Oorspronkelijk gepost door Eurnt
Lijkt me wel interessant, zat zelf ook al eens te kijken naar het grinden van die dingen tussendoor. Hoor wel of er meer gegadigden zijn. Verder denk ik dat ieder dat voor zichzelf moet invullen hoe hij/zij dit speelt, ik zal persoonlijk eerst alle A spelen, daarna B, enzovoort. Dit houd het ook veel overzichtelijker :f_love:

Ja precies. Zelf vind ik de voorstellen van Coen wel interessant in ieder geval.

Maar als we tegen elkaar een challenge spelen is het waarschijnlijk het handigst een bepaald volume af te spreken en daarna de balans op te maken wie het beste resultaat heeft geboekt. Hoe je de steps dan speelt en in welke volgorde kan iedereen voor zichzelf bepalen :)

Ik denk zelf aan een volume van 50 bijv. Gewoon zodat het een korte maar krachtige challenge blijft. Vergeet overigens niet dat het soms lang kan duren voor je uit een step cyclus vliegt. Ik heb al regelmatig gehad dat ik doorstootte naar bijv. E om vervolgens een keer of 5-6 op en neer te bouncen, terug naar C, dan weer naar D etc. :)

Beantwoorden
Citeren
noisecore

omg een blog van arjOn , I haz to follow! :D

Beantwoorden
Citeren
Arjon

Oorspronkelijk gepost door noisecore

Ik heb het wel gezien, vlak voor je edit :D

Maar een echte blog is het niet, slechts een tijdelijke challenge die ik met jullie wil delen. Een eigen blog heb ik ooit gezegd nooit te gaan beginnen en daar heb ik me nog altijd netjs aan gehouden ^^

Maar leuk iig dat je hem volgt! More followers pls :D

Beantwoorden
Citeren
noisecore

Oorspronkelijk gepost door Arjon

Typo's FTL :(

Om het goed te maken:

Beantwoorden
Citeren

Om het goed te maken:

WAUW.

Beantwoorden
Citeren
3BetMe4Free

suc6 man

Beantwoorden
Citeren
Eurnt

Geen andere mensen die ook mee willen doen? aaah :f_cry: .

50 kan wel maar is wel weinig toch? Vind het wel prima hoor. De mini-ftops komen er toch aan :f_love:

edit: Dat terugbounchen heb je wel gelijk in, goed voor mijn vpp :)

Beantwoorden
Citeren
gewoonlars

Heb het ook een tijdje gedaan opzich erg leuk alleen het vond het zo frustrerend dat na step 4 niks lukte :D

Hopelijk zien we je straks op de EPT, GL.

Beantwoorden
Citeren
Arjon

Oorspronkelijk gepost door Eurnt
Geen andere mensen die ook mee willen doen? aaah :f_cry: .

50 kan wel maar is wel weinig toch? Vind het wel prima hoor. De mini-ftops komen er toch aan :f_love:

edit: Dat terugbounchen heb je wel gelijk in, goed voor mijn vpp :)

Ja het is geen gigantisch volume, maar ik voel wel wat voor kort en krachtig. En idd kunnen 50 step A tickets nog best lang meegaan :)

Iemand die zo'n volume van 50 leuk vindt om mee te draaien?

Dan kunnen we er echt een challenge van maken en zien we het meeste uit 50 tickets kan halen :) Eventueel samen strijden met een gezamenlijke pot om zo het volume hoger te maken vind ik ook een idee overigens. Mochten we eventueel een grote prijs winnen dan kunnen we die delen :)

Ik hoor de voorkeuren wel :)

Beantwoorden
Citeren
Arjon

Om het goed te maken:

Nice btw, thx :f_love:

Beantwoorden
Citeren

Good luck met je challenche ;) Ik heb gelijk nog een challenche voor je namelijk Wanneer leert hij het? Hoop dat je er veel plezier van hebt. Heb nog speciale aanbieding voor je! Nu 3 uur les bij Tobias 80 euro:) OP=OP

Beantwoorden
Citeren

.

Beantwoorden
Citeren
Arjon

Haha, aardig geprobeerd, maar ik snap dat je je vergist hebt en dat je les van mij wilt. 80 euro is wel wat veel though, we komen wel tot een deal voor minder :)

Beantwoorden
Citeren
noisecore

Oorspronkelijk gepost door tobiasdekker
Good luck met je challenge ;) Ik heb gelijk nog een challenge voor je namelijk Wanneer leert hij het? Hoop dat je er veel plezier van hebt. Heb nog speciale aanbieding voor je! Nu 3 uur les bij Tobias je krijgt 80 euro:) OP=OP

FYP

Beantwoorden
Citeren
Arjon

Oorspronkelijk gepost door tobiasdekker
Good luck met je challenge ;) Ik heb gelijk nog een challenge voor je namelijk Wanneer leert hij het? Hoop dat je er veel plezier van hebt. Heb nog speciale aanbieding voor je! Nu 3 uur les bij Tobias je krijgt 80 euro:) OP=OP

FYP

Ah ik krijg nu ook 80 euro als ik les neem. Ik schrijf me direct in! :D

Beantwoorden
Citeren

Tering dat zijn wel heel veel schrijffouten. Komt denk omdat ik ongeveer heel de dag al bezig ben met een klote werkstuk:( Beetje falend inderdaad:(

Beantwoorden
Citeren