Ga naar het forum
Stuur ons jouw nieu...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Stuur ons jouw nieuws en win een $55 ticket voor de PokerStars Red Spade open!

89 Berichten
22 Gebruikers
0 Reacties
7,332 Weergaven

We zijn bij PokerStrategy.com iedere dag druk op zoek naar nieuwtjes in de Pokerwereld. Daarvoor speuren we dagelijks een grote hoeveelheid nieuwssites af en draaien onze RSS-feeds overuren. Natuurlijk checken we ook wat de pokerpro's doen op FaceBook en Twitter. Maar soms missen we weleens een nieuwtje...

Daarom hebben we iets leuks bedacht. Heb jij een leuk nieuwtje of heb je iets gezien op een andere site, waar we op de nieuwssite van PokerStrategy.com ook echt over moeten schrijven? Laat het ons dan weten. Want dan doe je mee automatisch mee in een maandelijkse raffle waarin je leuke prijzen kan winnen. En als onze nieuwseditors naar aanleiding van jouw tip een nieuwsbericht schrijven, dan vergroot je je kansen om een prijs te winnen enorm. _cool:

Speciaal voor de lancering van deze promotie geven we een ticket van $55 weg voor de PokerStars Red Spade Open. De Red Spade Open kent een gegarandeerde prijzenpot van 1 miljoen dollar en de winnaar van het toernooi is verzekerd van minimaal $200.000. Daarnaast staan er bounties van $100 op de PokerStars pro's die meedoen. Best de moeite waard dus. :)

De eerste raffle vind op vrijdag 29 juli plaats. Je hebt dus iets meer dan een week om je nieuwtjes te posten en kans te maken op het $55 ticket.

Staat jouw nieuws hier binnenkort bij?
FAQ - UPDATED

We hebben de regels voor het posten iets aangepast. Alle inzendingen tot 25-7 tellen gewoon mee volgens de oude voorwaarden. Nieuwe inzendingen moeten aan de geüpdate regels voldoen. Lees ze dus voordat je iets post! :)

Tevens hebben we een post gemaakt met wat tips voor het vinden en schrijven van nieuws. Die staan in de spoiler hieronder.

Spoiler

Tips

Je kan er van uitgaan dat wij bijna alle Nederlandse pokernieuwssites en de grote Amerikaanse sites al volgen. Dus als je je nieuwtje daar vandaan haalt, dan is de kans groot dat we nieuwtje al kennen.

Waar vind ik dan nieuws?

Je kan denken aan het volgen van de Twitter/FaceBook accounts van PokerPro's of mensen die iets met poker te maken hebben. Ook kun je de blogs van de diverse pro's regelmatig checken. Of focus je op de kleine pokersites die regelmatig nieuws hebben, maar die niet vaak in de spotlight staan. Natuurlijk is ook 2+2 een erg goede nieuwsbron.

Hoe schrijf ik een leuk stukje?

Denk bij het schrijven van je stukje altijd aan de lezer. Hij/zij moet na het lezen van het stukje voldoende informatie hebben gekregen om te begrijpen waar het nieuws over gaat en zonder verdere vragen zitten. Om dat te bereiken kun je in je stukje antwoord geven op een aantal vragen:

-> Wie: Over wie gaat het nieuws?

-> Wat: Wat is het nieuwsfeit?

-> Waar: Waar vond het nieuwsfeit plaats?

-> Waarom: Waarom is het nieuws?

-> Wanneer: Wanneer vond het nieuws plaats?

-> Hoe: Hoe is iets gebeurd?

Overige tips

-> Schrijf je een langer stukje. Verdeel de tekst dan in alinea's, eventueel gescheiden door tussenkopjes. Dit maakt het voor de lezer makkelijker om te lezen.

-> Een plaatje helpt ook enorm om je stuk op te vrolijken. :)
-> Schrijf in de actieve vorm.

-> Let op taal- en spellingsfouten.

-> Gebruik een titel die uitnodigt om verder te lezen.

Als voorbeeld een kort fictief stukje:

Phill Hellmuth speelt het WSOP Main Event in Las Vegas niet. De 47-jarige Amerikaanse pokerpro maakte dit gisteren bekend in zijn woonplaats Malibu. Hellmuth neemt niet deel aan het Main Event, omdat hij niet samen met Tony G in één ruimte wil zitten. Het is de eerste keer in twintig jaar dat de Amerikaan niet aan het Main Event deelneemt.

Hellmuth en Tony G gingen eerder deze week op de vuist in een nachtclub in...etc.

Bron: Phill Hellmuth's Twitter

Oke. Ik heb een nieuwtje en nu?

1) Check onze nieuwspagina en het archief en check of jouw nieuws daar niet al gepost staat.

2) Lees de tips om een stukje te schijven en maak vervolgens een post waarin je het nieuws samenvat. Kijk ook of in het bericht een link staat naar de originele bron van het nieuws en gebruik die om naar te linken.

3) Als je een Engelstalig nieuwtje hebt, vat dan het nieuws samen in het Nederlands en link naar het originele nieuws.

4) Post het resultaat in een nieuwe forumthread in 'De Pokerwereld'.

4) Plaats daarna een reactie in deze thread met een linkje naar jouw thread.

Per geposte thread die aan de bovenstaande voorwaarden voldoet, ontvang je vervolgens een ticket voor de raffle. En als de newsguys jouw tip daarna publiceren in een nieuwsbericht dan ontvang je maar liefst 10 extra tickets voor de raffle!

Kan ik meerdere nieuwstips per week opsturen?

Natuurlijk, je mag er zoveel opsturen als je wil. Per geposte thread die aan alle voorwaarden voldoet krijg je één ticket.

Heb ik dan ook meer kans op een prijs als mijn bericht gepubliceerd wordt?

Je krijgt per nieuwtje dat gepubliceerd wordt 10 Extra tickets voor de Raffle. Dus hoe meer tickets je hebt, des te groter je kansen zijn om een leuke prijs te winnen.

Ik wil het nieuws niet zelf posten.

Mocht je om een bepaalde reden het nieuws niet zelf willen posten, dan kun je ons ook altijd een e-mail met jouw tip sturen op dutch@pokerstrategy.com!

Ik heb geen nieuwtje, maar wel een superidee voor een artikel. Wat nu?

Dit idee mag je in deze thread posten. Vervolgens zullen uit de beste ideeën een selectie maken.

Voorwaarden:

Je ontvangt 1 ticket voor de Raffle als je voldoet aan onderstaande voorwaarden:

-> Het nieuwtje mag nog niet gepost is in een andere thread.

-> Als je de bron van het nieuws erbij vermeldt.

Je ontvangt 10 extra tickets als je tip ook nog voldoet aan de volgende voorwaarden

-> Het nieuwtje mag nog niet bij ons bekend zijn.

-> De tip wordt gepubliceerd in een nieuwsbericht.

De raffles na 29 juli zullen maandelijks plaats vinden op de laatste vrijdag van de maand. Om de promo eerlijk te houden zijn onze nieuwseditors uitgesloten van deelname. PokerStrategy.com kan deze promotie of enig moment aanpassen of stop zetten.

88 reacties
Meute7

Oorspronkelijk gepost door Meute7
Mijn eerste nieuwtje => https://forums.pokerstrategy.com/nl/forum/thread.php?threadid=55321

Nice catch. Denk dat de newsguys die vergeten waren. ;)

Hoe ziet nou het leven van een profesioneel pokerspeler eruit? Wat maakt deze persoon allemaal mee en wat komt er allemaal bij kijken? Waar is hij begonnen met poker, wanneer was zijn 1e toernooizege of voor het eerst in het geld? Mij lijkt het erg intressant hoe het leven van een profesioneel pokerspeler eruit ziet.

Met vriendelijke groet,

Visser10

Hey Visser10,

Ik had je post al in de andere thread gezet. :)

Ik heb geen nieuwtje, maar wel een superidee voor een artikel. Wat nu?
Dit idee mag je in deze thread posten. Vervolgens zullen uit de beste ideeën een selectie maken.

pvdheuvel

http://www.reddit.com/r/IAmA/comments/itvu5/my_ted_talk_has_just_been_published_ama/c26tdv0

Voor de duidelijkheid voor wie niet reddit bekend is. Is dus een echte gecontroleerde AV-expert die dit zegt.

Pokerflip66

Heb mijn eerste nieuws item geplaatst.

Elky “Passes” Mercier For #1, Seidel “Surges”

Elky aan de Top!

kokkie1975

Live Poker Betting now Available

kokkie1975

Online Cash Games Return to Italy

Revenem

@mrJera: jouw bericht werd overgenomen op basis van een 1 april grap :P

kokkie1975

legale pokerrooms in amerika

NietzscheF

s

worst angle shooting ever, somebody pls kill this guy, vanaf 06:50 in vid

Link op PS:
worst angle shooting ever

Arjon

Oorspronkelijk gepost door mrJera
poker is good for you
http://www.thepokerforum.com/sklanskyschoonmaker1a.htm

Dit is meer een artikel dan een echt nieuwsitem, maar thx voor het aangeven! :)

pvdheuvel

http://www.pokerheaven.com/promotions/bad-beat-jackpot-freerolls/

Nu naast de BBJ bij Pokerheaven ook een BBJ-freeroll als je op de dag die hij valt op een BBJtafel hebt gespeeld.

pmania

http://blogs.holdemmanager.com/holdem-manager-2-officially-announced/

Hello Eugene –

Congratulations! You have successfully been added to the Open Request list for an HM2 Beta product code!

Due to the volume of requests for an HM2 Beta code, we are gradually releasing beta codes on a first come basis.

We are making additional codes available on a daily basis. Once we reach your position in the queue for an HM2 Beta code, you will be automatically issued a serial key and notified by email.

You are currently #30 in the queue for an HM2 Beta code.

We invite you to learn more about HM2 by exploring our Videos, Forums, and FAQ. If you have any problems or questions regarding HM2 Beta, please feel free to contact us at hm2support@holdemmanager.com.

Best Regards,
Hold’em Manager

Meute7
pvdheuvel