Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Welkom quadchrazs

60 Berichten
28 Gebruikers
0 Reacties
7,540 Weergaven
chaserr

Laat je horen!

Beantwoorden
Citeren
59 reacties

Hehe thanks.

Ik ben quadchrazs en speel op stars. Voornamelijk turbo SNG en ben hier via chaser gekomen (eigenlijk vooral doordat ik gebanned ben op een ander forum voor iets heel onbenulligs)

Momenteel zijn mn doelen om nog veel te spelen dit jaar en dan volgend jaar eventueel voor de zwarte sterren te gaan op pokerstars :). Ik hou ook een blog bij maar ik weet niet of ik die hier mag linken

Ik sta beetje bekend als internet vuilbek zoals ik hier al las haha maar zal dat binnen de perken houden en vooral strategy etc. :) misschien dat ik samen met een andere coach nog eens een videotje kan maken over een aantal dingen in sngs. Lijkt me wel leuk, we zien wel

Mochten er nog vragen zijn kan ik ze beantwoorden natuurlijk.

Gr Quadchrazs :coolface:

Beantwoorden
Citeren

Chaser had mij trouwens gepushed om hier kijkje te nemen maar vergeten te vertellen over dat tell a friend, kan dat alsnog of heb ik zijn kansen om extra monnies nu verprutst?

Beantwoorden
Citeren
NietzscheF

.

Beantwoorden
Citeren
upsssssss

Welkom quad. Doe je dat rentagrinder nog? Moet toegeven dat er best veel nuttige info in stond.

Beantwoorden
Citeren
chaserr Topicstarter
chaserr

Denk dat je mijn kans op het grote geld heb verspilt X(

Welkom, wat ik al eerder zei lang leven PN bans :)
Zeker goede toevoeging voor het forum.

Beantwoorden
Citeren
martijnde666

Hahaha, welkom!!

Jij bent toch die grinder die een marathon had gehouden?
800 games in 16 uur?

Las ik laatst toen ik je naam voorbij zag komen, dit is toch al je 2de ban daar?

Beantwoorden
Citeren
HavikJo

Welkom, mooi om een sicke grinder hier te hebben voor de strateygy:)

Beantwoorden
Citeren
Arjon

Welcome again! :f_cool:

Wat is op dit moment eigenlijk je maingame qua limiet?

Je blog linken is niet zo'n probleem hoor, zolang het geen spam wordt; je kunt je blogbijdrages natuurlijk ook bijhouden in een eigen blog hier op het forum :D

Nog algemene tips voor m'n step G die ik een dezer dagen ga spelen? Of zal ik gewoon de luckbox aanzetten en hopen op het beste? ^^

Beantwoorden
Citeren
DonBartos

Welkom held :heart:

Beantwoorden
Citeren
Wryzeth

Welkom, een vriend van Bart en Bart is een vriend van mij!

Beantwoorden
Citeren

Welkom! :D

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door Arjon
Welcome again! :f_cool:

Wat is op dit moment eigenlijk je maingame qua limiet?

Je blog linken is niet zo'n probleem hoor, zolang het geen spam wordt; je kunt je blogbijdrages natuurlijk ook bijhouden in een eigen blog hier op het forum :D

Nog algemene tips voor m'n step G die ik een dezer dagen ga spelen? Of zal ik gewoon de luckbox aanzetten en hopen op het beste? ^^

kspeel alleen maar 18mans eigenlijk ranging van 15 tot 100, turbo.

quadchrazs.nl

Enne, geen idee hoe de payouts zijn dus kan er weinig over zeggen maar zit veel varieatie in de payouts en je moet daar goed naar adjusten. gl

Beantwoorden
Citeren
3BetMe4Free

hoi

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem

Komt nou die hele PN kliek hier heen :coolface:, dringt het nu eindelijk door dat het hier beter en gezelliger is :]? Wie is de volgende :)?

Even serieus mensen die iets weten van het spelletje zijn altijd welkom en aan je graph te zien in je blog lijk je er wel iets van af te weten -> dus welkom!!

Maar wel van die akelige basic avatar afkomen dat ziet er niet uit :(!!

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door Quadchrazs
Ik ben quadchrazs en speel op stars. Voornamelijk turbo SNG en ben hier via chaser gekomen (eigenlijk vooral doordat ik gebanned ben op een ander forum voor iets heel onbenulligs)

Dat heb ik hier ook al 2 keer gehad hoor.

Als ik hier gepermbanned word move ik lekker naar PN. :f_biggrin:

Holy shit trouwens, $100 turbo sngs?

Beantwoorden
Citeren

ja, mn avg stake is rond de 25 dit jaar en hoop het hoger en hoger te krijgen

kzal morgen wel wat graphjes uit de hoge hoed toveren

Beantwoorden
Citeren
KillBZ

Nice, welcome! leuk je erbij te hebben!

Beantwoorden
Citeren

ik kan mijn post een tijdje later gewoon editten toch? dan zal ik wat results neerzetten zodat jullie weten wie ik ben voor het geval je nooit pokernews bezocht hebt

Beantwoorden
Citeren
Nivlem

Yes, je kan je posts altijd editen! Mocht het je leuk lijken kun je hier op het forum ook een blogthread starten. Die van chaserr en donbartos heb je volgens mij al gezien.

Denk dat er genoeg mensen je blog zouden volgen, inclusief mezelf! Ben benieuwd naar je resultaten iig.

Beantwoorden
Citeren