Ga naar het forum
In 2012 moet het ge...

Meldingen
Alles wissen

In 2012 moet het gebeuren!

16 Berichten
7 Gebruikers
0 Reacties
454 Weergaven
Angstzweet
PokerStrategist

Zo. Hoi iedereen. Ik leef inderdaad nog. Ik ben een lange tijd weggeweest, een tijdje op een ander forum geweest maar vooral heel veel bezig geweest met andere dingen. Muziek is de afgelopen tijd voor mij erg belangrijk geweest, en ook mijn sociale leven verloopt prima momenteel. Nog altijd lekker vrijgezel, maar momenteel druk als vrijwilliger bij de voetbalvereniging en bezig met mijn afstudeerscriptie die ik rond juni hoop te hebben afgerond.

Ik heb het afgelopen jaar wat leuke cashes gehad in live en online toernooitjes. Het heeft mijn ROI aardig positief beïnvloed, maar de laatste 4 maanden bevind ik mij in een heuze downswing die overigens voor velen van jullie vast en zeker niet heel veel voorstelt. Ik maak daarnaast niet genoeg volume om dit te compenseren.

Nou is het zo dat iedereen aan het einde van 2011 met goede voornemens komt voor 2012. Zo heb ik natuurlijk mijn algemene goede voornemens, maar wil ik me hier vooral even focussen op het pokerspelletje.

Ik ben van plan me in 2012 te gaan focussen op 1 maingame. Momenteel speel ik voornamelijk MTT's, maar hiermee wil ik gezien de lange duur van sommige toernooien mee stoppen. Ook kan ik naar mijn idee niet genoeg volume draaien hierdoor. Natuurlijk zal ik soms nog wel een toernooitje spelen, maar niet als maingame en voornamelijk op de zondag.

Hoe de invulling van deze zgn. maingame eruit gaat zien, laat ik nog even open. Waarschijnlijk gaan het wel turbo MTSnG's worden, iets als 45/90/180-mans.

Hiernaast wil ik mij wat meer focussen op volume. Ik heb laatst Tableninja aangeschaft. Ik wil dan ook leren meer tafels te gaan spelen. Ik speel momenteel 6 tafels tegelijk, maar wil dit graag opschroeven naar 18-24 tafels. Dit is dus 3 a 4 keer zoveel. Dit zal ik waarschijnlijk in stapjes gaan aanpakken, maar uiteindelijk wil ik door het opschroeven van mijn volume de variance eruit grinden.

Ook wil ik meer aan mijn spel gaan werken. De basisconcepten snap ik allemaal wel, maar het is natuurlijk altijd goed om aan je spel te blijven werken. Hierdoor blijf je scherp en blijf je nadenken over het spelletje.

Voor nu eerst even genoeg informatie, ik zal binnenkort wel even een update posten!

Beantwoorden
Citeren
15 reacties
bobm78
Poker Player

Veel succes met pokeren, en met je 37e blog :D
Je vorige was 1 pagina lang, ga je dat verbreken denk je?

Beantwoorden
Citeren
Angstzweet Topicstarter
Angstzweet
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door bobm78
Veel succes met pokeren, en met je 37e blog :D
Je vorige was 1 pagina lang, ga je dat verbreken denk je?

Dat is 1 van mijn goede voornemens ;) I hope so!

Beantwoorden
Citeren

succes met je doelen!

ik zou ook deze doelen hier: Vertel ons jouw pokerdoelen voor 2012 en maak kans op een iPad2

even posten, maak je ook nog kans op een ipad2! woop woop!

Beantwoorden
Citeren
Angstzweet Topicstarter
Angstzweet
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door KnownStranger
succes met je doelen!

ik zou ook deze doelen hier: Vertel ons jouw pokerdoelen voor 2012 en maak kans op een iPad2

even posten, maak je ook nog kans op een ipad2! woop woop!

Bedankt voor de tip, zou natuurlijk een super begin van 2012 zijn!!!

Beantwoorden
Citeren
3BetMe4Free
Oldschool Grinder

gll

Beantwoorden
Citeren
Angstzweet Topicstarter
Angstzweet
PokerStrategist

Ik heb besloten de 45-mans te gaan spelen. Ik zal waarschijnlijk beginnen op de $1.50's met een bankroll van $100. Dit laat ik nog even open. Verder voor mezelf even een to-do list om er weer even in te komen.

• Actief deelnemen aan wat relevante handdiscussies
  • Wat algemene artikelen doorlezen gericht op de 45-mans
  • Gebruik van stats, inrichting van HUD
  • Orienteren op het gaan spelen van meer tafels

Beantwoorden
Citeren
Frisekea
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door timBKR uiteindelijk wil ik door het opschroeven van mijn volume de variance eruit grinden.

Ik weet niet of ik dit een goede reden vind. Op turbo's is sowieso de variance flink wat hoger, en tevens heeft multi-tafelen vooral consequenties dat je reads zeer beperkt zijn en uiteindelijk gaat shoven met marginale handen doordat je vaak short-stacked komt in de mid-fase van een toernooi.

In ieder geval succes :heart:

Beantwoorden
Citeren
Angstzweet Topicstarter
Angstzweet
PokerStrategist

Nou, het is een algemeen feit dat je d.m.v. van volume de variance eruit grind. Waarschijnlijk zal dit wel iets ten koste gaan van je ROI, maar zal de volume die je dan maakt dit wel goed maken. Wat te denken van alle regulars die 18+ tafels spelen en zwaar winstgevend zijn op deze variant(en)?

Beantwoorden
Citeren
Roodbaars1986
PokerStrategist

Succes Tim,

Op naar wat nieuwe successen! Tis goed om je op 1 specifieke variant te gaan richten, wat je zelf zegt, het is belangrijk om daar veel te spelen om de variance wat te compenseren.

zijn veel video's over te vinden online, dat is wel een goed ding.

Beantwoorden
Citeren
rrrood
PokerStrategist

ehm.. bankrollmanagement?

Beantwoorden
Citeren
Angstzweet Topicstarter
Angstzweet
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door rrrood

Whats up with it?

Beantwoorden
Citeren
rrrood
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door timBKR

Whats up with it?

Een fatsoenlijk brm lijkt afwezig, want je wilt een BR van $100 aanhouden op de $1,5. Dit is echt niet aan te raden.

Beantwoorden
Citeren
Angstzweet Topicstarter
Angstzweet
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door timBKR

Whats up with it?

Een fatsoenlijk brm lijkt afwezig, want je wilt een BR van $100 aanhouden op de $1,5. Dit is echt niet aan te raden.

Klopt, heb er net op een ander forum ook al wat commentaar op gehad. Zal waarschijnlijk beginnen met 150-200 BI en als ik upmove nog een iets ruimer BRM hanteren.

Beantwoorden
Citeren
rrrood
PokerStrategist

Als dit turbo's zijn dan eerder 200 BI (of meer ). Blij dat er meer mensen zijn, die BRM aanhalen.. Ik zeg het nl niet voor mezelf! ;)

Beantwoorden
Citeren
Angstzweet Topicstarter
Angstzweet
PokerStrategist

Als dit turbo's zijn dan eerder 200 BI (of meer ). Blij dat er meer mensen zijn, die BRM aanhalen.. Ik zeg het nl niet voor mezelf! ;)

Ja, al zal je op de 0,50 $ echt niet 200 BI nodig zijn. Maargoed, dit komt zeker wel goed.

Beantwoorden
Citeren