Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Even voorstellen

4 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
366 Weergaven

Mijn naam is levensgenieter 18 jaar en speel al een aantal jaar poker.
Eerst altijd Sit'n Go's gespeeld nu veel meer cashgames. Speelde eerst nooit cash games vanwege de waarde van de centen die je naar het midden ziet gaan. Daar ben ik overheen gestapt en het gaat nu wat op en neer met mijn stack. Speel op de 6/9 man micro tafel.

Verder speel ik ook redelijk vaak live toernooitjes met vrienden thuis. Dit gaat me altijd goed af.

PS: Mijn naam is niet echt levensgenieter maar wil vooralsnog even anoniem blijven op het internet :]

Beantwoorden
Citeren
3 reacties

Welkom en hopelijk zul je veel bijleren.

Ik zou je wel aanraden om oftewel SH oftewel FR te spelen.
Als je nog niet zo'n ervaren/goede speler bent met heel veel handen gespeeld te hebben zou ik aanraden om FR te spelen om eerst de basis, ... enzovoort fatsoenlijk te leren.

Groeten!

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Wanneer ken je de basis ? Speel al een aantal jaar poker alleen in die jaren niet elke week. Heb zelf het idee dat ik beter presteer op de 6 tafel en daar met wat meer actie te gaan spelen en daarnaast een tafel open te hebben met 9 spelers waar ik erg tight speel.

Verveel me regelmatig op maar 1 / 2 tafels maar met meer tafels gaat mijn spel weer wat achteruit. Bij de cashgames speel ik 0.01/0.02 en ga vaak met $1 aan tafel, iemand hier nog wat aanmerkingen voor ? Misschien toch op meerdere tafels en gewoon gaan grinden ?

Waar ik nog wel moeite mee heb is om de hand te folden met three of a kind en een grote flusdraw op tafel, daar de grotere potten mee verloren.

Beantwoorden
Citeren
rrrood

Welkom boefje ;)

We zijn allemaal levensgenieters hier :)

Beantwoorden
Citeren