hoi,
Bij deze wil ik mezelf even voorstellen om mijn status als lid te lanceren.
Ik ben 25j, woon in Limburg (België).
Hobby's zijn uiteenlopend: Poker natuurlijk, maar ook sport zoals fitness, lopen, muziek etc..
De reden dat ik hier op het forum terechtkom is omdat ik graag in mijn moedertaal wil leren en discussiëren over poker.
Voorheen was ik een tijdje actief op het 2+2forum, maar het zou me in het nederlands net iets beter afgaan.
Dus ik kijk er naar uit om mezelf te verdiepen en samen te discussiëren over poker in het NEDERLANDS
Ik ben al een tijdje bezig met poker, ongeveer 1jaar echt serieus.
Vooral cashgames op 2,5 en 10NL, wat ik tot op de dag van vandaag nog kan verslaan (8bb/100) op 60K hands.
maar sinds een maand ben ik me meer en meer gaan intresseren in toernooien en dat is dan ook waar ik me grondig in wil verbeteren. momonteel doe ik vooral ervaring op in de daily bigs op pokerstars met een buy in varierend tussen 1$ en 20$.
Ik ben wel al een aantal x diep geeindigd maar heb steeds het gevoel dat ik tekort schiet om juiste beslissingen te maken, vooral later in het toernooi.
De bedoeling is dus in de mate van het mogelijke actief op het forum werkzaam te zijn.
zo dat was het zo een beetje, nu ga ik wat threads lezen om wat wegwijs te worden hier op forum, tot binnenkort.
CrazyKKid !