Ga naar het forum
nieuw lid: CrazyKKi...

Meldingen
Alles wissen

nieuw lid: CrazyKKid

12 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
595 Weergaven

hoi,

Bij deze wil ik mezelf even voorstellen om mijn status als lid te lanceren.

Ik ben 25j, woon in Limburg (België).
Hobby's zijn uiteenlopend: Poker natuurlijk, maar ook sport zoals fitness, lopen, muziek etc..

De reden dat ik hier op het forum terechtkom is omdat ik graag in mijn moedertaal wil leren en discussiëren over poker.
Voorheen was ik een tijdje actief op het 2+2forum, maar het zou me in het nederlands net iets beter afgaan.
Dus ik kijk er naar uit om mezelf te verdiepen en samen te discussiëren over poker in het NEDERLANDS :)

Ik ben al een tijdje bezig met poker, ongeveer 1jaar echt serieus.
Vooral cashgames op 2,5 en 10NL, wat ik tot op de dag van vandaag nog kan verslaan (8bb/100) op 60K hands.
maar sinds een maand ben ik me meer en meer gaan intresseren in toernooien en dat is dan ook waar ik me grondig in wil verbeteren. momonteel doe ik vooral ervaring op in de daily bigs op pokerstars met een buy in varierend tussen 1$ en 20$.
Ik ben wel al een aantal x diep geeindigd maar heb steeds het gevoel dat ik tekort schiet om juiste beslissingen te maken, vooral later in het toernooi.

De bedoeling is dus in de mate van het mogelijke actief op het forum werkzaam te zijn.

zo dat was het zo een beetje, nu ga ik wat threads lezen om wat wegwijs te worden hier op forum, tot binnenkort.

CrazyKKid !

Beantwoorden
Citeren
11 reacties
Amnesia85

Welcome, we hope you can learn alot from the people in this community.
If you have questions, shoot away :coolface:

Beantwoorden
Citeren
yoshiwa

Oorspronkelijk gepost door Amnesia85

Wir sind ein eingenamen gemeinde dass nicht trollt

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem

Hey,

Welkom, leuk dat je jezelf even voorstelt.

Is wel zo makkelijk he gewoon in het Nederlands berichten kunnen schrijven :].

Heb je al geprobeerd om via de quiz je gratis $50 startkapitaal te claimen. In deze link zul je daarover meer informatie vinden.

Hoop dat je je draai snel zult vinden en dat je je hier thuis gaat voelen en zoals Amnesia al zei:

mvg pcbeem _cool:

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

i'm sorry, i don't understand. can you translate please ? :D

Beantwoorden
Citeren
Hoofdbeheerder
Lanfear81

Hoi CrazyKKid,

Welkom! Leuk dat je ons als discussieplek gevonden hebt! Ik denk dat je de strategiediscussie en handbeoordelings fora al ontdekt hebt tijdens je eerste verkenning? Daar zou ik me zeker uitleven als ik jou was. _biggrin:

Een andere "tip" is om zelf een blog te starten in de blogsectie. Wanneer je daar actief blogt krijg je zeker snel genoeg volgers waarmee je verder kunt praten over situaties en strategieën.

Zoals pcbeem al aangaf kun je natuurlijk altijd nog het startkapitaal aanvragen, of overwegen om bij een van onze andere partners te spelen zodat je van onze promoties kunt profiteren, je status kunt verhogen voor meer video's etc. en bovendien bij een pokerroom speelt die voor jouw variant het beste is zodat je de beste value krijgt.

Je kunt daarvoor ook altijd hier nog wat meer details posten: Partnerrooms: waar kan ik best terecht?

(of in deze thread uiteraard _cool: )

Veel plezier in de community in ieder geval!

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

hehe,

Ik heb net de quiz uitgeprobeerd, denkend dat ik deze wel goed zou kunnen afhandelen, maar NIET dus ! :rage:

er is dus nog werk aan de winkel

Beantwoorden
Citeren
Hoofdbeheerder
Lanfear81

Haha, ja ik was zelf de eerste keer ook gezakt toen ik hem maakte.
Probeer er bij het maken van de quiz even de artikelen bij te houden, zodat je de antwoorden daar kunt opzoeken voor de beginnersstrategie _cool:

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

voila, 2de keer goede keer ! :]

nu heb ik wel nog wat problemen bij het krijgen van die 50$, ik heb de verkeerde screenname ingegeven bij profielinstellingen en kan dit blijkbaar niet veranderen ?

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door CrazyKKid
voila, 2de keer goede keer ! :]

nu heb ik wel nog wat problemen bij het krijgen van die 50$, ik heb de verkeerde screenname ingegeven bij profielinstellingen en kan dit blijkbaar niet veranderen ?

Ok, ik lees net dat betfair en william hill in België nu ook op de blacklist staan, dus zal ik maar gewoon blijven spelen op mijn vertrouwde pokerstars ;)

Beantwoorden
Citeren
Hoofdbeheerder
Lanfear81

Hey Crazykid,

Je kunt inderdaad je eigen namen van je accounts niet zien, in verband met veiligheid. Als iemand ooit op je account zou komen, omdat je bijvoorbeeld je browser op een gedeelde PC open hebt staan, kan hij niet zomaar in 1 keer je alle namen van je pokeraccounts zien.

Voor het veranderen van de naam van je account kun je even een ticket sturen naar onze klantenservice, dan zullen we de naam van je account direct voor je veranderen:

Wat betreft de blacklist betreft hoef je je voorlopig geen zorgen te maken bij bwin en William Hill. De meeste rooms hebben aangegeven het niet eens te zijn met de huidige wetgeving en biedt spelers uit Belgie nog gewoon de mogelijkheid om te spelen. Bwin heeft ook een kort geding aangespannen tegen de staat om te eisen per direct van de blacklist gehaald te worden, omdat het Koninklijk Besluit nog niet in het Staatblad gepubliceerd zijn.

Meer info: http://nl.pokerstrategy.com/news/world-of-poker/Bwin-start-kort-geding-tegen-Belgische-Staat_59837/

Beantwoorden
Citeren
Amnesia85

Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
Hey Crazykid,

Je kunt inderdaad je eigen namen van je accounts niet zien, in verband met veiligheid. Als iemand ooit op je account zou komen, omdat je bijvoorbeeld je browser op een gedeelde PC open hebt staan, kan hij niet zomaar in 1 keer je alle namen van je pokeraccounts zien.

Voor het veranderen van de naam van je account kun je even een ticket sturen naar onze klantenservice, dan zullen we de naam van je account direct voor je veranderen:

Wat betreft de blacklist betreft hoef je je voorlopig geen zorgen te maken bij bwin en William Hill. De meeste rooms hebben aangegeven het niet eens te zijn met de huidige wetgeving en biedt spelers uit Belgie nog gewoon de mogelijkheid om te spelen. Bwin heeft ook een kort geding aangespannen tegen de staat om te eisen per direct van de blacklist gehaald te worden, omdat het Koninklijk Besluit nog niet in het Staatblad gepubliceerd zijn.

Meer info: http://nl.pokerstrategy.com/news/world-of-poker/Bwin-start-kort-geding-tegen-Belgische-Staat_59837/

Hier hoef ik dus geen template voor je op te maken rene? :P

Beantwoorden
Citeren