Ik ben onmybike, speel al een tijdje poker en ben hand beoordelaar op dit forum. Heb van alles gespeeld van omaha hi/lo tot hypers 6 max en MTT. Overal wel met redelijk succes maar vaak na een tijdje wat motivatie/discipline problemen. Ook een hele tijd met een te agressief BRM gespeeld. Dit zijn ook de redenen waarom ik een blog ga beginnen.
Deze blog zal in het teken staan van de 45-mans op pokerstars. Ik zal beginnen met 10$ op de 0,50 en mijn challenge word om daar 10000$ van te maken.
Waarom start ik een blog?
De eerste reden dan ik een blog start is omdat ik serieuzer wil gaan pokeren en met poker om wil gaan. Daarnaast hoop ik door een blog bij te houden meer gedisciplineerd te worden en meer gefocust.
Ik hoop dat als deze challenge slaagt dit een motivatie kan zijn voor alle beginnende spelers en ook laat zien dat poker gewoon een skill game is want hoe is het anders mogelijk om van 10$ naar 10000$ te gaan.
verwachtingen
Verwachtingen zijn altijd lastig te maken. Wat ik hoop en wat me haalbaar lijkt, is dat ik deze challenge haal binnen 6 maanden! Hier zal ik vol voor gaan en proberen een groot volume te draaien.
BRM
mijn BRM zal op het begin agressief zijn en steeds conservatiever omdat hierdoor de kans op tilten word verkleind en de grote verliezen minder pijn doen. Ik zal beginnen met 20 BI op 0,50 cent 45 mans. Verder is de traffic op de 15$ en 30$ niet zo goed dus als ik eenmaal deze kan spelen volgens mijn BRM zal ik deze mixen met 7$ om zo nog wel een goed volume te draaien.
Limit-------bankroll-----------------Shots
0,5-------- 0-100$----------------- 100$ 20 buy-in shot op de 1,5$
1,5-------- 100-400$-------------- 400$ 50 shots op de 3,50
3,5-------- 400-1200$------------ 1200$ 50 shots op de 7$
7---------- 1200-3000$------------3000$ 50 shots op de 15$
15--------- 3000-6600$---------- 6600$ 50 shots op de 30$
30--------- 6600-10000$--------- challenge complete
extra informatie
Ik zal er proberen een leuke blog van te maken met audio en andere leuke dingen die ik tegen kom maar ook met strategie en handen met denkwijze.