Challenge Failed
Aan het einde van Februari ben ik dan gestopt met mijn challenge...
Ik ben begonnen toen ik op de 2.50 180 mans bezig was en ergens een challenge zag van iemand die ook hier begon en van hieruit een bankroll heeft opgebouwd naar de 100K.
Ik heb het helemaal verkeerd ingeschat...Ik was tot dat nog geen winnende speler op hogere limieten en heb nog geen echte swings meegemaakt van een aantal K in een korte tijd en ik ben er dan ook achter gekomen dat ik hier nog mee moet leren dealen.
Daarnaast poker ik nog maar ruim 12 maanden en ik moet gewoon tijd blijven steken in improven en het hele $$ verhaal mag op de achterzijde blijven en dit moet geen hoofdgoal zijn. Als je hier teveel op focused gaat het vroeg of laat fout denk ik. Iniedergeval zo werkt het bij mij.
Ik ben blij dat ik er naar 2 maanden achter ben gekomen en geen 12 maanden ben blijven aanmodderen en ik zal dan ook gewoon verder gaan met poker en me best blijven doen om beter te worden.
Challenge: Van $500 naar $100.000 in 2013
startdatum: 02-01-2013
Doelen:
- Start met een bankroll van $500
- Een bankroll van $50K aan het eind van 2013
- Een spaarrekening van $25K aan het eind van 2013
- $25K uitgecashed en hiervan levensonderhoud en vakantie betalen
- Supernova
- Sharkscope leaderboard top 10 behalen
Plan:
- Start met een bankroll van 500. Speel de $2.50 180’s, 3.50 45 mans gemixed.
- Vanaf de $1500 de $7 45 mans mee gaan mixen, naast de $2.50 180’s en 3.50 45 mans. Als ik weer onder de $1200 drop dan ga ik terug naar stap 1.
- Vanaf de $2000 de $3.50+R mee gaan mixen, naast de $7 45 mans en de $8 en $2.50 180’s. en de 3.50 45 mans zal ik vanaf dit punt niet meer spelen. Als ik onder de $1500 drop dan ga ik terug naar stap 2. Tot dit punt zal ik niks uitcashen en zullen alle winnings for mijn bankroll zijn.
- Vanaf de $5.5K ga ik de 3.50+R, 8, 15, 35 180 mans spelen en daarnaast ga ik alle freezout mtt’s tot $55 dollar en alle rebuys tot $11 mee mixen. Als ik onder de $3000 drop dan zal ik terug gaan naar stap 3. Uitcashen: Elke 2 weken zal ik $500 van mijn account afhalen, maar alleen als ik meer als $500 dollar winnings heb in deze periode. Dit geld ga ik gebruiken om van te leven. Als ik een ship maak van $5K of meer dan zal ik hiervan 50% uitcashen en dit op een spaarrekening zetten. Waarin in op het eind van het jaar toch minimaal $25K in wil hebben. Vanaf dit punt zal ik coaching gaan nemen om mijn spel te improven en de hogere limieten verder op te kunnen gaan verslaan.
- Vanaf de $20K zal ik alle mtt’s tot aan de $109 en alle rebuys met een totaal van $109 mee gaan mixen. Hiernaast speel ik de 15/35 180 mans als maingame om de variance laag te houden. Als ik onder de $10K drop dan zal ik teruggaan naar stap 4. Het is toegestaan om mtt’s tot $220 zoals de Sunday million te gaan spelen op dit punt, maar alleen als ik hiervan 50% verkoop. 6. Vanaf de $50K zal ik alleen nog maar mtt’s gaan grinden, dit tot een max buy-in van $250 en rebuys tot $50.
- . Vanaf de $50K zal ik alleen nog maar mtt’s gaan grinden, dit tot een max buy-in van $250 en rebuys tot $50.
Vanaf de $30K zal ik teruggaan naar stap 5.
Hieronder nog een graph van de laatste maand a anderhalf maand, zodat jullie kunnen zien dat ik de 2.50 180's iniedergeval wel lijk te beaten.
Gratis Hand history review:
Stuur je tournament history op naar gambleloose@gmail.com voor een gratis Hand history review en vind leaks in je spel.
Ik review alleen 45 mans tot $3.50 en 180 mans tot $2.50, omdat ik deze wel beat denk ik.
Spoiler
Fit worden/blijven:
Nu we toch allemaal plannen en doelen aan het maken zijn, ga ik voor mezelf wekelijkse doelen stellen wat betreft sport.
- Minimaal 3 keer per week hardlopen
- Minimaal 3 keer in de week naar de fitness
- De 21KM in augustus lopen in haarlem
- Van 100 naar maximaal 85kilo aan het eind van 2013
Plan:
1.Minimaal 3 keer in de week hardlopen
2.Minimaal 3 keer in de week naar de sportschool en fitnessen.
Ik zal aan het eind van de maand een update geven wat betreft me gewicht en alles, hier wil ik niet te vaak naar kijken omdat het toch lastig blijft om gewicht te verliezen als je ook gaat fitnessen. Aangezien ik ook spieren zal ontwikkelen.
Voor elk punt waarin ik te kort schiet zal ik $10 overmaken naar een goed doel. voorbeeld: Ik heb deze week maar 1 keer hardgelopen en ben maar 2 keer naar de fitness geweest. Dan zal ik $30 overmaken naar een door jullie te bepalen goed doel.
Uiteraard gaan deze bedragen omhoog als mijn bankroll stijgt, dus vanaf de 5K bankroll zal dit $50 worden voor elk punt wat ik niet behaal.