Skip to forum
Wiskunde?? Ok....vo...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Wiskunde?? Ok....vooruit

2,739 Berichten
123 Gebruikers
0 Reactions
77.4 K Bekeken

:D Challenge Failed

Aan het einde van Februari ben ik dan gestopt met mijn challenge...

Ik ben begonnen toen ik op de 2.50 180 mans bezig was en ergens een challenge zag van iemand die ook hier begon en van hieruit een bankroll heeft opgebouwd naar de 100K.

Ik heb het helemaal verkeerd ingeschat...Ik was tot dat nog geen winnende speler op hogere limieten en heb nog geen echte swings meegemaakt van een aantal K in een korte tijd en ik ben er dan ook achter gekomen dat ik hier nog mee moet leren dealen.

Daarnaast poker ik nog maar ruim 12 maanden en ik moet gewoon tijd blijven steken in improven en het hele $$ verhaal mag op de achterzijde blijven en dit moet geen hoofdgoal zijn. Als je hier teveel op focused gaat het vroeg of laat fout denk ik. Iniedergeval zo werkt het bij mij.

Ik ben blij dat ik er naar 2 maanden achter ben gekomen en geen 12 maanden ben blijven aanmodderen en ik zal dan ook gewoon verder gaan met poker en me best blijven doen om beter te worden.

Challenge: Van $500 naar $100.000 in 2013

startdatum: 02-01-2013

Doelen:

1. Start met een bankroll van $500
  2. Een bankroll van $50K aan het eind van 2013
  3. Een spaarrekening van $25K aan het eind van 2013
  4. $25K uitgecashed en hiervan levensonderhoud en vakantie betalen
  5. Supernova
  6. Sharkscope leaderboard top 10 behalen

Plan:

1. Start met een bankroll van 500. Speel de $2.50 180’s, 3.50 45 mans gemixed.
  2. Vanaf de $1500 de $7 45 mans mee gaan mixen, naast de $2.50 180’s en 3.50 45 mans. Als ik weer onder de $1200 drop dan ga ik terug naar stap 1.
  3. Vanaf de $2000 de $3.50+R mee gaan mixen, naast de $7 45 mans en de $8 en $2.50 180’s. en de 3.50 45 mans zal ik vanaf dit punt niet meer spelen. Als ik onder de $1500 drop dan ga ik terug naar stap 2. Tot dit punt zal ik niks uitcashen en zullen alle winnings for mijn bankroll zijn.
  4. Vanaf de $5.5K ga ik de 3.50+R, 8, 15, 35 180 mans spelen en daarnaast ga ik alle freezout mtt’s tot $55 dollar en alle rebuys tot $11 mee mixen. Als ik onder de $3000 drop dan zal ik terug gaan naar stap 3. Uitcashen: Elke 2 weken zal ik $500 van mijn account afhalen, maar alleen als ik meer als $500 dollar winnings heb in deze periode. Dit geld ga ik gebruiken om van te leven. Als ik een ship maak van $5K of meer dan zal ik hiervan 50% uitcashen en dit op een spaarrekening zetten. Waarin in op het eind van het jaar toch minimaal $25K in wil hebben. Vanaf dit punt zal ik coaching gaan nemen om mijn spel te improven en de hogere limieten verder op te kunnen gaan verslaan.
  5. Vanaf de $20K zal ik alle mtt’s tot aan de $109 en alle rebuys met een totaal van $109 mee gaan mixen. Hiernaast speel ik de 15/35 180 mans als maingame om de variance laag te houden. Als ik onder de $10K drop dan zal ik teruggaan naar stap 4. Het is toegestaan om mtt’s tot $220 zoals de Sunday million te gaan spelen op dit punt, maar alleen als ik hiervan 50% verkoop. 6. Vanaf de $50K zal ik alleen nog maar mtt’s gaan grinden, dit tot een max buy-in van $250 en rebuys tot $50.
  6. . Vanaf de $50K zal ik alleen nog maar mtt’s gaan grinden, dit tot een max buy-in van $250 en rebuys tot $50.

Vanaf de $30K zal ik teruggaan naar stap 5.

Hieronder nog een graph van de laatste maand a anderhalf maand, zodat jullie kunnen zien dat ik de 2.50 180's iniedergeval wel lijk te beaten.

[IMGM] [/IMGM]

Gratis Hand history review:

Stuur je tournament history op naar gambleloose@gmail.com voor een gratis Hand history review en vind leaks in je spel.

Ik review alleen 45 mans tot $3.50 en 180 mans tot $2.50, omdat ik deze wel beat denk ik.

Spoiler

Fit worden/blijven:

Nu we toch allemaal plannen en doelen aan het maken zijn, ga ik voor mezelf wekelijkse doelen stellen wat betreft sport.

1. Minimaal 3 keer per week hardlopen
  2. Minimaal 3 keer in de week naar de fitness
  3. De 21KM in augustus lopen in haarlem
  4. Van 100 naar maximaal 85kilo aan het eind van 2013

Plan:

1.Minimaal 3 keer in de week hardlopen
2.Minimaal 3 keer in de week naar de sportschool en fitnessen.

Ik zal aan het eind van de maand een update geven wat betreft me gewicht en alles, hier wil ik niet te vaak naar kijken omdat het toch lastig blijft om gewicht te verliezen als je ook gaat fitnessen. Aangezien ik ook spieren zal ontwikkelen.

Voor elk punt waarin ik te kort schiet zal ik $10 overmaken naar een goed doel. voorbeeld: Ik heb deze week maar 1 keer hardgelopen en ben maar 2 keer naar de fitness geweest. Dan zal ik $30 overmaken naar een door jullie te bepalen goed doel.

Uiteraard gaan deze bedragen omhoog als mijn bankroll stijgt, dus vanaf de 5K bankroll zal dit $50 worden voor elk punt wat ik niet behaal.

2.738 replies
1d4BestByTest

Waarom gewoon niet ergens stap2/3beginnen, is imo gewoon zonde om value te laten liggen

deskcompmedion

GL! Zieke challenge.

Sokzel

Gooooodlock!

Oorspronkelijk gepost door liessens
Waarom gewoon niet ergens stap2/3beginnen, is imo gewoon zonde om value te laten liggen

nah...begin liever bij het begin, is toch een grotere uitdaging en ziet er leuker uit vind ik zelf....zo kan iedereen straks zien dat je vanaf de laagste limieten naar de hoogste kan komen. (iniedergeval dat is de bedoeling dat ik daar eindig)

Sokzel

Sowieso $500 naar $100k klinkt veeel sexier dan $2k naar $100k terwijl 't voor jou maar 1 weekje grinden scheelt. :D

Dit gaat je niet lukken zo, denk ik. Kijk eens naar sharkscope leaderboard. Zelfs spacegravy haalde 155k ex RB profit dit jaar. Dat is nr 20. En jij wil van $500 naar $100k grinden?

Normaal gesproken is het al lastig, maar als je ook nog eens een groot deel van je BR uitcashed zal het vrijwel onmogelijk zijn. Als je ook maar een kans wil hebben zal je toch echt alles op je BR moeten laten staan, vooral grote MTT ships want daar zal je het van moeten hebben.

Zieke challenge!

Ben erg benieuwd hoe dit verloopt !

succes !

Sokzel

Oorspronkelijk gepost door xXShinryuuXx
Dit gaat je niet lukken zo, denk ik. Kijk eens naar sharkscope leaderboard. Zelfs spacegravy haalde 155k ex RB profit dit jaar. Dat is nr 20. En jij wil van $500 naar $100k grinden?

Normaal gesproken is het al lastig, maar als je ook nog eens een groot deel van je BR uitcashed zal het vrijwel onmogelijk zijn. Als je ook maar een kans wil hebben zal je toch echt alles op je BR moeten laten staan, vooral grote MTT ships want daar zal je het van moeten hebben.

Chapeau voor deze vergelijking. Een MTT(SNG)-er als Gamble vergelijken met Space-G die vooral stt en hu speelt.

Oh shit. Ik dacht dat hij nog gewoon alles grindde.

Maar HU hypers (ik neem aan dat hij ook op die bandwagon gesprongen is) hebben veel hogere profit potential.

Als je die leaderboard ziet (is incl scheduled) zie je gewoon dat wat Gamble wil (ffetjes in 1 jaar onderhand op leaderboard staan) niet erg realistisch is. Misschien op micro's, maar dan hebben we het over 20k-50k profits.

Sokzel

True true, hier een paar 180s bazen die ook zeg maar SNGs als maingrind hebben en daarnaast mtts grinden:

Hiervan alleen ds LilBigKahuna en stragerpoker die dat gered hebben. Lil Big Kahuna door 2 10k+ en 1 20k+ mtt-score te binken en stragerpoker wel een baas. Gewoon $50k profit op de 3.5rs dit jaar. :D

een leuke uitdaging zie ik :rolleyes:

luca02

Bolletje. Veel succes met deze challenge en het zet mij ook aan het denken om eens ff een leuke challenge voor 2013 in het leven te roepen. :)

Oorspronkelijk gepost door luca02
Bolletje. Veel succes met deze challenge en het zet mij ook aan het denken om eens ff een leuke challenge voor 2013 in het leven te roepen. :)

ja idd....en doe maar gelijk een hele zieke, als je er dan toch een doet :tongue:

i mean....als je zo'n plan hebt, wat bijna niet haalbaar lijkt, dan wil je er wel echt voor gaan en ik heb gewoon zo'n structuur/plan nodig om bezig te blijven. zonder plan heb ik al gemerkt spring ik alle kanten op

gewoonlars

Veel succes gewenst. Ben alleen bang dat zeker de laatste stappen niet realistisch zijn maargoed we zullen het zien.

*edit* Hoeveel uur verwacht je te spelen per dag/week/maand? Heb je een sabbatical year of? :D

Toxicgod

**bolletje**
En Good Luck!! _biggrin:

Kan jij filteren op leaderboards met alle stakes tot $300? Ik kan alleen $101-$300 krijgen en dat is bar weinig, maar daar mis je ook dikke volume van de lagere stakes lijkt mij zo.

Het is hoe dan ook gewoon niet een realistisch doel, als hij al grind voor $60k/jaar en er nu hogere stakes bij wil pakken dan zou ik het nog wel als mogelijk schatten maar zoveel uitcashen en dan van $500 naar $100k is gewoon een crapshoot. Krijg je meer zo'n results-oriented challenge wat puur afhankelijk is van insano variance.

Supernova is trouwens wel iets van 60k waard (geloof ik) in RB, maar het gaat er gewoon om dat hij eerste 8-10 maanden bezig is met grinden en dan niet die volle SN RB krijgt. Daarnaast cashed hij zoveel uit dat hij gewoon te lang bezig is met upmoven. $101-$300 zit bijv alleen de uber top ver boven de $100k profits, en dit zijn de best of the best above EV runners. Nr. 20 zit gewoon op $60k profit.

Daarnaast kan je gewoon niet $50k $3,5rs erbij grinden, het is zo zwaar om al al die MTTs te pakken dat als je dat doet (voor Supernova) dat dat zwaar in je 180s grind gaat hakken.

Sokzel

Als sn 60k is in rb dan stop ik met werken en verlies ik ~50k per 100k vpp op highstakes hypers.

($4k dus)

gewoonlars

Oorspronkelijk gepost door xXShinryuuXx
Supernova is trouwens wel iets van 60k waard (geloof ik) in RB, maar het gaat er gewoon om dat hij eerste 8-10 maanden bezig is met grinden en dan niet die volle SN RB krijgt. Daarnaast cashed hij zoveel uit dat hij gewoon te lang bezig is met upmoven. $101-$300 zit bijv alleen de uber top ver boven de $100k profits, en dit zijn de best of the best above EV runners. Nr. 20 zit gewoon op $60k profit.

Als Supernova 60k waard is dan is het vrij easy challenge. Helaas is het maar 5-7k of iets dergelijks :D