Ga naar het forum
Wiskunde?? Ok....vo...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Wiskunde?? Ok....vooruit

2,739 Berichten
123 Gebruikers
0 Reacties
78 K Weergaven

oh shit, ik dacht aan SNE. lol. Die was 100k, SN is meer dan de helft maar ook 10% van het volume. lol @ me.

Ok het is onmogelijk haalbaar.

Sokzel
Poker Player

Het is niet onmogelijk. Het is al eens eerder gedaan door Chillin_Dude. Hij heeft in deze blog zijn voortgang bijgehouden:

http://forumserver.twoplustwo.com/174/poker-goals-challenges/300-100k-profit-50k-bankroll-2012-a-937451/

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

en ik word de volgende :D

Hij had al 50k profits. Duidelijk wist hij al hoe hij de limits moest crushen. Geen id wat gamble al gespeeld heeft en voor welke stakes/volume maar ik denk dat deze gozer wel iets beter is.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door xXShinryuuXx
Hij had al 50k profits. Duidelijk wist hij al hoe hij de limits moest crushen. Geen id wat gamble al gespeeld heeft en voor welke stakes/volume maar ik denk dat deze gozer wel iets beter is.

:) volg de blog en we zullen zien he....ik ga er iniedergeval voor

Sokzel
Poker Player

Ja maar .. gamble met zn addicted kop haalt chillin_dudes volume x2. :D

elsjorro
PokerStrategist

Het zal vast mogelijk zijn, maar enige wat je tot dusverre hebt aangetoond te beaten is die 2.50. En zelfs dat is over sample van 4k games?

Mja ik gun het je van harte, maar denk dat je nu iets te hard van stapel gaat en eerst maar eens moet zorgen dat je profits haalt uit die 3.50R en de 8/180's.

Want behalve een paar K games, is er totaal geen duidelijkheid over of jij die games crusht/beat. Obv weet je wat je doet, maar ja. Ik zie het absoluut niet gebeuren.

onmybike
BlackMember

GL zal volgen ook al denk ik dat een klener doel eerst wel beter is want in downswing bij 2k ofzo zal die 100k wel onmogelijk lijken denk :P. maar goed:

don't limit your challenges- challnge your limits.

Gildo0
Poker Player

Idd, je hebt de variance van de 180s nog niet echt gevoeld he :P

Ik vind het gewaagd, maar wens je veel geluk!

CheckRaise1990
PokerStrategist

Good luck gokker
INB4 sunday million ship ergens in september.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door elsjorro
Het zal vast mogelijk zijn, maar enige wat je tot dusverre hebt aangetoond te beaten is die 2.50. En zelfs dat is over sample van 4k games?

Mja ik gun het je van harte, maar denk dat je nu iets te hard van stapel gaat en eerst maar eens moet zorgen dat je profits haalt uit die 3.50R en de 8/180's.

Want behalve een paar K games, is er totaal geen duidelijkheid over of jij die games crusht/beat. Obv weet je wat je doet, maar ja. Ik zie het absoluut niet gebeuren.

ik heb ook nergens beweerd die 3.50+R etc te crushen of te beaten, al denk ik ze zeker wel te beaten :coolface: maargoed..

ik had misschien duidelijker in mijn openingspost moeten vermelden wat mijn volume doelen zijn, want ik zal de 2.50's echt met een ziek volume gaan grinden en als ik bij punt 2 aankom zal ik iets teruggaan in volume, ik zal tilled gaan spelen zodat ik meer reads krijg op de tafels, waardoor ik hoop dat mijn ROI omhoog zal gaan op de games en ik ga zeker een std aantal uren per dag inbouwen om aan mijn game te werken en ik wil een vaste coach gaan inhuren om wekelijks naar mijn game te kijken en naar leaks te blijven zoeken.

en ja het is voor mij ook een uitdaging, het enige wat ik weet is dat ik me voor 200% zal inzetten :tongue:

3BetMe4Free
Oldschool Grinder

Haters fuck offff, laat gamble zn ding doen! Hij kan t easy halen _cool:

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door 3BetMe4Free
Haters fuck offff, laat gamble zn ding doen! Hij kan t easy halen _cool:

_love:

solartje
Poker Player

succes gamble !! deze fan zal je ook hier volgen.
[ ] care die doelen hoe realistisch ze zijn.

edit : net even zijn blog gelezen. best nice. beetje de upgrade versie van mij challenge, buiten dat de zijn 10x groter is en dat hij hem wel haalt in 1 jaar. upside of variance but still nice grind. obv zijn challenges wel fun'er als je begint met al een solid game eerder dan echt vanaf je allereerste sng.

watk niet snap: hoe kan hij een 100K mtsng/mtt grinder zijn, met zo'n hoge roi terwijl ie maar 18/15 speelt. word je niet nit-raped als je dit ano 2013 doet? maybe dat je vroeger daarmee games kon crushen, maar nu?

euroshopper
PokerStrategist

gl gamble!

Rik gozert!! Fan was ik al..Go get 'm !!
Suc6

Sokzel
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door solartje
succes gamble !! deze fan zal je ook hier volgen.
[ ] care die doelen hoe realistisch ze zijn.

edit : net even zijn blog gelezen. best nice. beetje de upgrade versie van mij challenge, buiten dat de zijn 10x groter is en dat hij hem wel haalt in 1 jaar. upside of variance but still nice grind. obv zijn challenges wel fun'er als je begint met al een solid game eerder dan echt vanaf je allereerste sng.

watk niet snap: hoe kan hij een 100K mtsng/mtt grinder zijn, met zo'n hoge roi terwijl ie maar 18/15 speelt. word je niet nit-raped als je dit ano 2013 doet? maybe dat je vroeger daarmee games kon crushen, maar nu?

ach, als je early 13/11 speelt ofzo en dit langzaam opbouwt tot 25/23 ofzo dan kom je toch op een avg van 18/15? :D

solartje
Poker Player

mja geen idee van 180's/mtt's maar 25/23 endgame lijkt me vrij tight.
als je op 45's 17/14 speelt overall haal je nooit double digit roi's. niet gechecked van wanneer die challenge is though.

anyway, succes gamble!!! ben jaloers op zo'n volume. moestk de tijd hebben om dat soort volume te grinde, zou ik gewoon mee doen.

20Shocker88
PokerStrategist

GL Rik and ship some :D

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door 20Shocker88
GL Rik and ship some :D

zal wel moeten :P whahah