Skip to forum
Meldingen
Alles wissen

...

15 Berichten
11 Gebruikers
0 Reactions
2,257 Bekeken
Mightyfool

.

Beantwoorden
Citeren
14 replies
onmybike

He Welkom!

Leuk weer een mtt grinder!
Elke pokercarriere heeft ups en downs goed dat je het weer op wil gaan pakken.
Speel sins paar maanden ook mtt's met vrij veel succes daarvoor heb ik men BR (en ook wel skil) opgebouwt met 45 mans sit en go. Die en ook 180 mans kun je er in principe wel naast spelen om de variance iets te drukken.
Je kunt miss wel blogje starten en hoe je het traject succesvol verloopt is vooral aan je skill werken denk ik dan komen resultaten vanzelf wel.

Beantwoorden
Citeren

Nice read :). GL sir

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem

Hey Mightyfool,

Allereerst welkom op PokerStrategy.com

Je verhaal ziet er veelbelovend uit en ik denk dat je hier wel de hulp zult vinden om de grafiek weer de goede kant op te krijgen.

Ik neem aan dat je ook een account aan PokerStrategy gaat linken zodat je toegang krijgt tot meer studiemateriaal zoals extra artikelen, coaching en videos?

Door de quiz te halen en je startkapitaal te ontvangen word je al Bronze en krijg je toegang tot groter deel van deze site. Mocht je daar meer informatie over willen hebben dan kun je dit stukje even doorlezen.

Als je nog andere vragen hebt, stel deze dan zeker.

mvg pcbeem _cool:

Beantwoorden
Citeren
Mightyfool

Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Hey Mightyfool,

Allereerst welkom op PokerStrategy.com

Je verhaal ziet er veelbelovend uit en ik denk dat je hier wel de hulp zult vinden om de grafief weer de goede kant op te krijgen.

Ik neem aan dat je ook een account aan PokerStrategy gaat linken zodat je toegang krijgt tot meer studiemateriaal zoals extra artikelen, coaching en videos?

Door de quiz te halen en je startkapitaal te ontvangen word je al Bronze en krijg je toegang tot groter deel van deze site. Mocht je daar meer informatie over willen hebben dan kun je dit stukje even doorlezen.

Als je nog andere vragen hebt, stel deze dan zeker.

mvg pcbeem _cool:

Bedankt! En ja, ik zou graag een account linken maar het probleem is dat ik echt overal al een account heb en spel enkel en alleen op pokerstars .eu en .fr. Maar ik zie dat je ook een status kan kopen wat deze content unlocked dus dat zal ik in deze dagen wel gaan doen denk ik :)

Beantwoorden
Citeren
rrrood

Quizje halen en je bent al brons!

Beantwoorden
Citeren
Mightyfool

Quizje heb ik al gehaald, was ook geen heel moeilijk quizje haha

Heb nu overigens ook even een poker770 account aangemaakt en gelinked, die had ik dus nog niet :)

Beantwoorden
Citeren
Sokzel

Hai.

Wat studeerde je (in Nimma iirc?) en nooit mttsng considered om een bankroll op te bouwen ipv met 500$ 10$ mtts te spelen?

Beantwoorden
Citeren
Mightyfool

Ik was bezig met een studie accountmanager. Zeker de laatste tijd ben ik steeds meer aan het overwegen om de kleinere velden te gaan grinden puur omdat mijn bankroll niet oneindig is en de variance daarin gewoon een stuk kleiner. De edge die je hebt op het veld is in de MTTs wel gewoon een stuk groter als in de mttsngs

Beantwoorden
Citeren
Head Admin
Lanfear81

Hey Mightyfool,

Welkom in de community!
Mooie duidelijke openingspost die goed uitlegt waar je vandaan komt. Uiteraard is het nu afwachten tot je je blogje begint _biggrin:

Je edge in de MT-sngs is inderdaad een stuk kleiner dan in de grotere MTT's. Wat je eventueel zou kunnen doen is voor een deel bij de rooms naast stars ook wat mtt's meepikken. Het aanbod is hier wel iets kleiner, maar ook de velden en het niveau is wat lager dan bij Stars wat wel de variance wat drukt.

In ieder geval veel succes en plezier in de community!
Rene

Beantwoorden
Citeren
ViperPP

Welkom !

Zorg er alleszins ook voor dat je iets bijleert over Bankroll Management, want als je eerst op de <$6 een roll opbouwt tot $4k om het dan allemaal te verliezen op >$10, dan heeft de coach toch in elk geval zijn werk maar half gedaan :).

Beantwoorden
Citeren
Mightyfool

Haha nouja, in het principe heb je gelijk inderdaad, moet er wel bij zeggen dat de roll groter was als 4K, we grinden in het begin voornamelijk de <$6 om te kijken hoe mijn niveau was etc. in het principe zouden we dan snel omhoog gaan en werd de roll aangevuld waar nodig

Beantwoorden
Citeren
Angstzweet

Welkom!

Weet een MTT speler erbij, altijd leuk!

Angstzweet

Beantwoorden
Citeren
Iamallsuited

Altijd leuk nieuwe MTT spelers op 't forum, welkom.

Beantwoorden
Citeren
jova23

Oorspronkelijk gepost door Angstzweet
Welkom!

Weet een MTT speler erbij, altijd leuk!

Angstzweet

+1

Beantwoorden
Citeren