Ik ben een paar jaar weg geweest maar ben sinds kort weer helemaal terug begonnen met pokeren en dacht hier dan ook maar weer mijn vorderingen bij te houden.
Wie ben ik?
SonataWolf. Nog nooit van gehoord? Geen paniek, ik ken jullie ook niet.
Wat ga ik spelen?
MTT's/MT SnG's en af en toe wat Stud. Ik multitable ongeveer 8-12 tafels, afhankelijk van of ik wel of niet naar een filmpje aan het kijken ben.
Waarom zou iemand een blog van mij lezen?
Geen idee. Dat is ook niet de reden dat ik een blog maak. De voornaamste reden voor mij is omdat ik dat wel leuk vind en ik zo zelf mijn vorderingen kan bijhouden.
Random dingetjes waar ik aan dacht tijdens het schrijven van dit openingsbericht?
Schrijft Zeezout nog voor Pokerstrategy? Kunnen we de avonturen van Yoghi nog ergens volgen? Hoeveel geweldige radio-avonden heeft remmetje ondertussen al verzorgt voor PS? Is helemaalnicks nog steeds geen artikel? Zitten deze mensen überhaupt nog op Pokerstrategy, spelen ze nog steeds poker en heeft er ook maar iemand een idee waar ik het over heb?
Bankrollupdate:
Eergisteren herbegonnen met 7$ die ik nog had staan op Stars. Massive heater op de 1$ 45 mans SnG en momenteel heb ik 55.82$.
EDIT: Wat zijn hier tegenwoordig trouwens de meest interessante blogjes om te volgen? Ik heb zin om me nog wat bij te lezen.