Beste leden van Pokerstrategy,
Komende zondag (5 mei) is het weer zover! We gaan een last longer bet doen met de community. Voor velen stond dit gegeven vroeger bekend als de Sunday Straddle, maar die hebben we een omgevormd tot een volledig nieuw concept!
Wat is er zoal veranderd?
- De naam: Sunday Straddle klonk niet heel logisch voor een last longer bet in een toernooi, vandaar dat we hebben gekozen voor de (minstens even goed klinkende) Last Longer Sunday;
- We gaan twee events spelen, zodat er voor elk wat wils is. We spelen een hi-BI en een lo-BI. Iedereen mag zelf kiezen of hij aan één of beide events meedoet.
- De bet zal altijd 1/4 van de BI zijn (excl. rake). Is de BI van een MTT 22$ (20$+2$), dan zal de Last Longer Bet 5$ bedragen.
Wat zijn de regels?
- Je bet moet VOOR aanvang van het toernooi doorgestuurd zijn naar xxx (dat ben ik op Pokerstars). Laat ook even in dit topic (of op Skype) je nickname achter, dat ik zeker weet wie er gestuurd heeft;
- Je laat in dit topic weten wanneer je uitgeschakeld bent. Liefst hebben we nog wat meer updates, maar je bust (of je ship) moet je hier even komen vermelden;
- Ik maak het geld (van de twee events) over aan de winnaar, dit zal waarschijnlijk maandag gebeuren.
Welke toernooien spelen we voor de Last Longer Bet?
• Lo: 2.2$ Turbo 10k GTD om 19.45 uur (de Last Longer bet bedraagt $0,50)
• Hi: 11$ Sunday Storm 300k GTD om 19.30 uur (de Last Longer bet bedraagt $2,50)
Wat moet je nu concreet doen als je wil meespelen?
Je stuurt het bedrag van de bet die je wilt spelen (0.5$, 2.5$ of 3$ voor beide events) naar xxx op Pokerstars en je laat hier (of op Skype) je nickname bij PokerStars achter.
Ik zal een overzicht bijhouden (dagelijks rond 23.00, hier in deze post) met wie er ingeschreven heeft en wie er betaald heeft. Na de tourneys (als iedereen op tijd bust zondag nog, anders maandag) betaal ik de winnaars uit! Nog even benadrukken dat het geld mijn account moet bereiken VOOR aanvang van het toernooi!
Hopend op een talrijke opkomst groet ik u!
Samni