Skip to forum
Last Longer Sunday:...

Meldingen
Alles wissen

Last Longer Sunday: Inschrijving + railthread

84 Berichten
20 Gebruikers
0 Reactions
5,586 Bekeken
samni

Beste leden van Pokerstrategy,

Komende zondag (5 mei) is het weer zover! We gaan een last longer bet doen met de community. Voor velen stond dit gegeven vroeger bekend als de Sunday Straddle, maar die hebben we een omgevormd tot een volledig nieuw concept!

Wat is er zoal veranderd?

• De naam: Sunday Straddle klonk niet heel logisch voor een last longer bet in een toernooi, vandaar dat we hebben gekozen voor de (minstens even goed klinkende) Last Longer Sunday;
  • We gaan twee events spelen, zodat er voor elk wat wils is. We spelen een hi-BI en een lo-BI. Iedereen mag zelf kiezen of hij aan één of beide events meedoet.
  • De bet zal altijd 1/4 van de BI zijn (excl. rake). Is de BI van een MTT 22$ (20$+2$), dan zal de Last Longer Bet 5$ bedragen.

Wat zijn de regels?

• Je bet moet VOOR aanvang van het toernooi doorgestuurd zijn naar xxx (dat ben ik op Pokerstars). Laat ook even in dit topic (of op Skype) je nickname achter, dat ik zeker weet wie er gestuurd heeft;
  • Je laat in dit topic weten wanneer je uitgeschakeld bent. Liefst hebben we nog wat meer updates, maar je bust (of je ship) moet je hier even komen vermelden;
  • Ik maak het geld (van de twee events) over aan de winnaar, dit zal waarschijnlijk maandag gebeuren.

Welke toernooien spelen we voor de Last Longer Bet?

• Lo: 2.2$ Turbo 10k GTD om 19.45 uur (de Last Longer bet bedraagt $0,50)
• Hi: 11$ Sunday Storm 300k GTD om 19.30 uur (de Last Longer bet bedraagt $2,50)

Wat moet je nu concreet doen als je wil meespelen?
Je stuurt het bedrag van de bet die je wilt spelen (0.5$, 2.5$ of 3$ voor beide events) naar xxx op Pokerstars en je laat hier (of op Skype) je nickname bij PokerStars achter.

Ik zal een overzicht bijhouden (dagelijks rond 23.00, hier in deze post) met wie er ingeschreven heeft en wie er betaald heeft. Na de tourneys (als iedereen op tijd bust zondag nog, anders maandag) betaal ik de winnaars uit! Nog even benadrukken dat het geld mijn account moet bereiken VOOR aanvang van het toernooi!

Hopend op een talrijke opkomst groet ik u!

Samni

Beantwoorden
Citeren
83 replies
CheckRaise1990

Wat is je skype dan? :P

Beantwoorden
Citeren
Bierpokkel

Mod edit (ViperPP) : Het is niet netjes om privé conversaties (want daar leek het wel op) met iemand anders hier in het openbaar te gooien.

Beantwoorden
Citeren
samni

Oorspronkelijk gepost door CheckRaise1990
Wat is je skype dan? :P

Staat nu in men signature, bedankt om het aan te geven!

@ Bierpokkel: ze kunnen ons allicht niet kwalijk nemen dat we niets ondernemen.

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door Bierpokkel
Mod edit (ViperPP) : Het is niet netjes om privé conversaties (want daar leek het wel op) met iemand anders hier in het openbaar te gooien.

Waarom zou je dat posten en wat denk je ermee te bereiken? :facepalm:

Beantwoorden
Citeren
Bierpokkel

ughh mag niet eens dichten hier

Beantwoorden
Citeren
michel2311

Weinig belangstelling tot nu toe......of krijg je alle aanmeldingen via skype?

Ik doe in ieder geval mee met de low BI.

Beantwoorden
Citeren
wcgrutto

Ik doe ook mee met de low.

Late Reg. mag? Zolang geld maar op tijd is ontvangen?

Beantwoorden
Citeren
samni

Ja er is inderdaad nog altijd niet zoveel belangstelling. Nuja velen zullen misschien last minute beslissen of ze meedoen of niet :)

wcgrutto: late registratie mag idd als het geld maar voor aanvang van het toernooi (en niet net voor je late reg) op mijn account staat :)

Allicht al twee deelnemers! Komaan mensen, laat je niet kennen!

Beantwoorden
Citeren
najtreg12

In voor de high!

Beantwoorden
Citeren
samni

Oorspronkelijk gepost door najtreg12
In voor de high!

Genoteerd!

Beantwoorden
Citeren
Tichwich85

versta het concept nog altijd niet goed ...
men pokerbrains kunnen niet altijd goed volgen blijkbaar :facepalm:

heb wel interesse dus kan je es een pm sturen samni =)

Beantwoorden
Citeren
samni

Oorspronkelijk gepost door Tichwich85
versta het concept nog altijd niet goed ...
men pokerbrains kunnen niet altijd goed volgen blijkbaar :facepalm:

heb wel interesse dus kan je es een pm sturen samni =)

Het concept leek me duidelijk (heb ook niet echt het concept uitgelegd) maar als dit niet het geval is, bij deze:

Een last longer bet gaat als volgt: iedereen die wilt meespelen stuurt een bepaald bedrag (zie daarvoor in de openingspost) naar mijn account op Pokerstars. Vervolgens speelt iedereen mee in het toernooi. De persoon die het LANGST weet te overleven in het toernooi, wint de Last longer bet en het totale bedrag.

De bet voor de 2.2$ turbo bedraagt 0.5$. Stel dat er 5 mensen meedoen aan de bet, dan is de pot 2.5$. De persoon die het langst in het toernooi weet te overleven (of shippen natuurlijk) krijgt die 2.5$ van de Last longer bet!

Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is.
Mochten er nog vragen zijn, hoor ik het wel!

Beantwoorden
Citeren
Tichwich85

Nu ben ik helemaal mee :coolface:

Thx voor de extra uitleg :f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
CheckRaise1990

Probably in for both, laat nog wel weten.
Als er trouwens veel deelnemers zijn, is het dan mogelijk om de prijzen over de laatste 2 of 3 te verdelen? Als dat niet gebeurt absoluut geen probleem, ik doe nog steeds mee maar vind "winner takes all" niet zo leuk.

Beantwoorden
Citeren
Orodin

Voor de liefhebbers hebben we nu ook een speciaal nieuws hierover uitgebracht:

Beantwoorden
Citeren
samni

Oorspronkelijk gepost door CheckRaise1990
Als er trouwens veel deelnemers zijn, is het dan mogelijk om de prijzen over de laatste 2 of 3 te verdelen? Als dat niet gebeurt absoluut geen probleem, ik doe nog steeds mee maar vind "winner takes all" niet zo leuk.

Dit lijkt me geen goed idee. Er zullen sowieso al niet superveel deelnemers zijn en het is en blijft een last longer bet en er kan maar één speler het langste overleven :)
Desalniettemin hoop ik op je deelname!

Beantwoorden
Citeren
kokkie1975

prob. wel inn, tenzij het bier te rijkelijk vloeit op een bevrijdingspop festival :f_cool:

Beantwoorden
Citeren
Toxicgod

Ben zondag een dagje weg. Als ik op tijd terug ben doe ik met beide mee!

Beantwoorden
Citeren
samni

Nog niet zoveel inschrijvingen ontvangen. Via deze weg wil ik graag iedereen nog eens aansporen om zeker deel te nemen.

Aan zij die wel al hebben ingeschreven, vergeet niet op tijd je bet door te sturen naar mijn account!

Beantwoorden
Citeren