Ga naar het forum
Coaching Solartje: ...

Meldingen
Alles wissen
Enquêteresultaten: Solartjes coaching: welke dag heeft jouw voorkeur?
Kiezer(s): 20
Enquête is gesloten mei 21, 2013
Maandag  -  stemmen: 6 / 30%
6
30%
Dinsdag  -  stemmen: 3 / 15%
3
15%
Woensdag  -  stemmen: 7 / 35%
7
35%
Donderdag  -  stemmen: 4 / 20%
4
20%
Vrijdag  -  stemmen: 3 / 15%
3
15%
Zaterdag  -  stemmen: 5 / 25%
5
25%
Zondag  -  stemmen: 4 / 20%
4
20%

Coaching Solartje: kies de dag van jouw voorkeur

43 Berichten
22 Gebruikers
0 Reacties
5,072 Weergaven
solartje

Hey iedereen,

Met het zicht op future coachings, wou ik een kleine poll maken, om te zien wat zo de populairste datums zijn voor 45man coachings. ideaal voor me is zondag, maar gezien zondag voor velen een grind-avond is, wilk eens kijken naar alternatieven.

heb obv zelf paar eigen favoriete dagen, en de uiteindelijk dag zal niet persé die met de meeste stemmen zijn (stel dat die dag me echt niet past), maar leek me wel nice om samen gewoon een dag te vinden die voor beiden wat goed past.

ps worst case, kan je de coachings nog paar dagen (dacht 4?) herbekijken, dus geen ramp als je er ééntje mist, al zal je uiteraard wel de interactiviteit missen van vragen te kunnen stellen. Hopelijk is iedereen volwassen genoeg om te begrijpen dat het altijd voor iemand niet zal passen en dit niets persoonlijks is.

de inhoud van de coachings wil ik nog verder over nadenken, en is pbb onderwerp van een andere post, maar ik zat zelf te denken aan "serie-coaching". idpv 1 random onderwerp per 1 coaching, een "serie" doen verdeeld over X coachings, en de coachings zouden 2 uur duren en dit 1x maand met optie voor op lang termijn meer coaching eens ik het wat minder druk heb.

Laat in deze thread ook even weten op welke dag je gestemd hebt, zodat we weten welke leden er gestemd hebben.

Beantwoorden
Citeren
42 reacties

dinsdag/woensdag

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

maandag/donderdag

Beantwoorden
Citeren
michel2311

Ik stem niet maar wou even zeggen dat ik 2 uur voor een coaching wel erg lang vind. Denk niet dat er nog veel blijft hangen dat 2e uur. Persoonlijk vind ik 1 uur wel fijn maar dit kan natuurlijk ook verschillen van persoon tot persoon.

Just my 2 cents.

Beantwoorden
Citeren
kokkie1975

Donderdag als 1e voorkeur
Woensdag als 2e voorkeur

Dinsdag, vrijdag , Zaterdag en Zondag op een 3e plaats en liever niet op maandag aangezien ik dan niet kan :)

Beantwoorden
Citeren
solartje

hi michel, even reageren

thing is :
:diamond: coaching is maar maandelijks idpv wekelijks. eventueel als die in future wekelijks is dat 1uurtje fine is.
:diamond: in één uur kan je geen 45man sng bekijken of spelen. een 45man hh doe je al snel 2 uur over, zonder al te lang te blijven staan bij spots. ga echt geen sng splitsen over 2 maanden.

Vind 2 uur best wel ok als MTsng coaching. voor stt kan ik me wel in uurtje vinden

Beantwoorden
Citeren
samni

Zaterdag, no coachings op zaterdag dus exclusiviteit enzo _cool:

Beantwoorden
Citeren

dinsdag/woensdag

Beantwoorden
Citeren
Kidd0Beatrix

Oorspronkelijk gepost door solartje
Hopelijk is iedereen volwassen genoeg om te begrijpen dat het altijd voor iemand niet zal passen en dit niets persoonlijks is.

Voor mij komen de maandag en donderdag het beste uit.

Op woensdag kan ik niet. En natuurlijk zou ik het niet persoonlijk opnemen als de coaching net op die woensdag zou vallen

Beantwoorden
Citeren
Onzin84

Oorspronkelijk gepost door michel2311
Ik stem niet maar wou even zeggen dat ik 2 uur voor een coaching wel erg lang vind. Denk niet dat er nog veel blijft hangen dat 2e uur. Persoonlijk vind ik 1 uur wel fijn maar dit kan natuurlijk ook verschillen van persoon tot persoon.

Just my 2 cents.

vind dit sowieso een raar antwoord van een moderator...

iemand wil coachings gaan geven voor pokerstrategy...

iemand van pokerstrategy geeft een negatieve feedback...

just my 2 cent.....

Beantwoorden
Citeren
yoshiwa

Oorspronkelijk gepost door Onzin84

Just my 2 cents.

just my 2 cent.....

Is niet echt negatieve feedback ,is gewoon vrij logisch :)
Niemand kan 2 uur lang gefocussed een coaching volgen , en 2 uur coaching geven is ook behoorlijk draining.
Het is dan voor iedereen beter het iets compacter te proberen :)
Dit was intern ook al besproken alleen had ik het nog niet aan solar laten weten :)

De uiteindelijke coaching zal waarschijnlijk std uitgaan van 1,5 uur ,al kan solar als het nodig is tijdens een coaching altijd beslissen langer door te gaan :)

Beantwoorden
Citeren
Thew0nders

Hey Solartje,

Kijk echt uit naar jou coachings, zocht al langer wat hulp omdat ik me op de 45's wil toespitsen.

Bedankt !

Beantwoorden
Citeren
Kidd0Beatrix

Oorspronkelijk gepost door yoshiwa

Just my 2 cents.

just my 2 cent.....

Niemand kan 2 uur lang gefocussed een coaching volgen , en 2 uur coaching geven is ook behoorlijk draining.
Dit was intern ook al besproken alleen had ik het nog niet aan solar laten weten :)

Ik vind het ook een raar antwoord van een mod. En ik vind het nog een vreemder antwoord dat een andere mod dan meedeelt dat dit intern al besproken is. En dat als verdediging? Hebben jullie niet een basis cursus modereren gehad oid?

En ik weet niet hoe vaak jullie bij coachings aanwezig zijn? Deze duren vaak 1,5 uur en langer. En als mijn skypegroepje en ik onderling onze HH reviewen is dit ook langer dan 2 uur.

Beantwoorden
Citeren
wcgrutto

Oorspronkelijk gepost door Kidd0Beatrix

Oorspronkelijk gepost door yoshiwa

Just my 2 cents.

just my 2 cent.....

Ik vind het ook een raar antwoord van een mod. En ik vind het nog een vreemder antwoord dat een andere mod dan meedeelt dat dit intern al besproken is. En dat als verdediging? Hebben jullie niet een basis cursus modereren gehad oid?

Persoonlijk vind ik al dit gezeik op de mods belachelijk. We zijn toch allemaal gewoon mensen, met allemaal een eigen mening. Toch niks mis mee om daar voor uit te komen.

Beantwoorden
Citeren
Kidd0Beatrix

Oh, nou dat kan.

Beantwoorden
Citeren
caroline29632

Oorspronkelijk gepost door Kidd0Beatrix
Hebben jullie niet een basis cursus modereren gehad oid?

Lol :D. Mods zijn echt gwn wat randoms die dit graag wilden doen. Zoals vaak blijkt, vereist PS niet echt veel modereer kwaliteiten. :tongue:

Ontopic: 2uur lectures zijn echt standaard op uni/lezingen. Best wel te doen. Misschien is 5min pauze inlassen een idee? Kan iedereen gaan pissen en een drankje halen.

Beantwoorden
Citeren
solartje

Oorspronkelijk gepost door Thew0nders
Hey Solartje,

Kijk echt uit naar jou coachings, zocht al langer wat hulp omdat ik me op de 45's wil toespitsen.

Bedankt !

leuk om dat te horen. kijk er zelf ook naar uit.

Beantwoorden
Citeren
michel2311

Just my 2 cents.

just my 2 cent.....

Ik weet niet waar jij die negatieve feedback leest maar ik doe gewoon een suggestie over de lengte van de coaching. Een lengte die door meerdere coaches aangehouden wordt (Steambull is op het einde bijvoorbeeld ook van 1,5 uur naar 1 uur gegaan). Maar het is uiteindelijk gewoon de keuze van degene die de coaching geeft (iom Yoshiwa).

Ik heb solartje erg hoog zitten en vind hem een voorbeeld voor de hele community dus zou geen verkeerd woord over hem zeggen.

Maar genoeg hierover. Geef jullie dagen door zodat solartje ze snel kan inplannen.

Beantwoorden
Citeren
solartje

michel vond tbh zelf niets mis aan je post hoor ;)

Beantwoorden
Citeren
Wolfske

De mods hebben wel gelijk over hun theorie .. 2 uur focus is iets wat eig niet bestaat (zeker niet bij mannen :P )

Maar of het efficient is om een review te doen in 2 delen met een maand ertussen is ook helemaal niet waar.

Dan komt er ook nog het praktisch nut voor de coach -> ook in favor van de 2 uur.

Is het ideaal ?
Neen
Is het misschien toch de beste oplossing hier ?
Wss wel, tenzij er een beteree 45 mans coach zou zijn met leerkracht kwaliteiten en daar twijfel ik een beetje aan.

(grappig dat ik eigenlijk een video aan het kijken was en ze is net over een uur ver en plots ga ik op de fora zitten lezen en typen en let ik totaal niet meer op de video)

Beantwoorden
Citeren