Hey iedereen,
Met het zicht op future coachings, wou ik een kleine poll maken, om te zien wat zo de populairste datums zijn voor 45man coachings. ideaal voor me is zondag, maar gezien zondag voor velen een grind-avond is, wilk eens kijken naar alternatieven.
heb obv zelf paar eigen favoriete dagen, en de uiteindelijk dag zal niet persé die met de meeste stemmen zijn (stel dat die dag me echt niet past), maar leek me wel nice om samen gewoon een dag te vinden die voor beiden wat goed past.
ps worst case, kan je de coachings nog paar dagen (dacht 4?) herbekijken, dus geen ramp als je er ééntje mist, al zal je uiteraard wel de interactiviteit missen van vragen te kunnen stellen. Hopelijk is iedereen volwassen genoeg om te begrijpen dat het altijd voor iemand niet zal passen en dit niets persoonlijks is.
de inhoud van de coachings wil ik nog verder over nadenken, en is pbb onderwerp van een andere post, maar ik zat zelf te denken aan "serie-coaching". idpv 1 random onderwerp per 1 coaching, een "serie" doen verdeeld over X coachings, en de coachings zouden 2 uur duren en dit 1x maand met optie voor op lang termijn meer coaching eens ik het wat minder druk heb.
Laat in deze thread ook even weten op welke dag je gestemd hebt, zodat we weten welke leden er gestemd hebben.