Skip to forum
Community Meeting o...

Meldingen
Alles wissen

Community Meeting op 7 december: schrijf je nu in!

177 Berichten
46 Gebruikers
0 Reactions
23.9 K Bekeken
Head Admin
Lanfear81

Wil je weten hoe de gezichten achter de nicknames er uit zien, of gewoon bewijzen dat jij de snelste PokerStrateeg bent in een Go Kart, laat ons dan weten op welke datum jij naar de community meeting zou willen komen.

Go KartNa meerdere suggesties uit de community hebben Farmarchist Goedemiddag en Yoshiwa de hoofden bijeen gestoken en een opzet gemaakt voor een gezellige dag in Rotterdam, waarbij je de andere PokerStrategen in levenden lijve kunt ontmoeten. 

Het idee: Go Karting, Lasergamen en biertjes

De drie hebben een opzet gemaakt voor een meeting in Rotterdam, dat zowel voor onze leden uit Nederland als België goed bereikbaar is. Daarbij is er gekozen voor een actief programma zodat je, ook als je nog niemand van de community kent, makkelijk kunt instromen en direct even naam kunt maken met jouw race-skills. Nee, geen rake race deze keer, maar een kart race. 

Hoe ziet de middag eruit?
Verzamelplaats is de "Go-Kart-In" in Rotterdam:
• Instructie over de karts, het circuit en rijtechniek
• 2 kartsessies ( 2x 12 min.)
Na de race:
• Lasergamen (2 x 15 min.)
• Oosters buffet of onbeperkt barbecueën of onbeperkt tafelgrillen

Opmerking: Over het exacte programma zal worden beslist zodra de deelnemers bekend zijn. Eventueel kan het lasergamen dan komen te vervallen, of kan er preciezer worden nagedacht over de maaltijd.

Kosten: Afhankelijk van hoeveel leden er komen kunnen we misschien een iets lagere prijs bedingen voor bijvoorbeeld het eten. Het middagprogramma zal ongeveer €60 kosten, inclusief eten.

En dan in de avond?
's Avonds wordt er gestapt in Rotterdam. Uiteraard is dit niet verplicht, maar nog even napraten over de race is natuurlijk altijd gezellig. Er is nog niet beslist over een locatie, dus suggesties zijn altijd welkom! Heb jij een speciaal idee, laat het dan zeker even weten in de thread. Dit kan echter ook altijd ter plekke bekeken worden.

Wanneer?

Deze meeting vindt plaats op 7 december. Als je aanwezig wilt zijn, laat het ons dan uiterlijk op 25 november in deze thread even weten. Zorg tevens, dat je uiterlijk op diezelfde datum een voorschot van €10 overmaakt naar het PokerStars-account van Rogier (PokerStars User ID: "rogier" (zonder de aanhalingstekens).

Beantwoorden
Citeren
176 replies
Rogier

niet5oktober. Graag 19oktober :)

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Ik kan waarschijnlijk alleen op 12 oktober in oktober i.v.m. voetbal op zaterdagmiddag elke week en dan is zaterdag voor mij vaak al gereserveerd daarvoor.

Beantwoorden
Citeren
RocknRollAd

Niet: 12-13 okt, niet 19-20 okt. niet 26-27 oktober.

November zullen de meesten nog wel vrij hebben zeker?
vb. 2-3, 16-17

Beantwoorden
Citeren
Varune

5okt is nogal snel, alles daarna moet wel te regelen zijn voor me.

Oktober uberhaupt is snel dag, voor mij geen probleem, maar ik voorzie dat veel daar wel problemen mee ondervinden.

Beantwoorden
Citeren
RocknRollAd

Oorspronkelijk gepost door Varune

Oktober uberhaupt is snel dag, voor mij geen probleem, maar ik voorzie dat veel daar wel problemen mee ondervinden.

Beantwoorden
Citeren
Twisted1984

Yeah hoezo moet het al in oktober? Lijkt me beter om een datum in november te kiezen als je het al snel wilt doen.

Beantwoorden
Citeren
KillBZ

Leuk:) Doe mij maar ergens in januari februari of in augustus volgend jaar, vast wel een keer een weekendje vrij dan:D _biggrin:

Beantwoorden
Citeren

Kunnen we niet een soort van Poll maken met een aantal datums en dan kijken welke de meest gekozen datum is?

Beantwoorden
Citeren
Varune

Oorspronkelijk gepost door seanp6
Kunnen we niet een soort van Poll maken met een aantal datums en dan kijken welke de meest gekozen datum is?

Geloof dat deze opzet was gemaakt, omdat je bij zo'n poll ook nog wel grapjassen hebt die dan een random datum aanklikken, terwijl ze toch niet komen. Nu op deze manier, krijgen we een beter beeld van wie wanneer echt kan.

Maar dan nog zou een poll+ reactie imo veel effectiever zijn. :)

Beantwoorden
Citeren
samni

Niet te snel willen organiseren als je wat volk op de been wilt krijgen..

Eind dit jaar begin volgend jaar lijkt me prima. Ik kan redelijk vaak en indien beschikbaar kom ik zeker af!

Beantwoorden
Citeren
blowkonijn

Doe maar met kerst, dan hoef ik niet naar de familie.... :D :D

Beantwoorden
Citeren
blowkonijn

Ow, en misschien een toernooitje savonds tijdens het bieren er achteraan? :D

Beantwoorden
Citeren

whahaha :D

Beantwoorden
Citeren
Head Admin
Lanfear81

Oorspronkelijk gepost door blowkonijn
Ow, en misschien een toernooitje savonds tijdens het bieren er achteraan? :D

Altijd een leuke optie natuurlijk, maar dan moeten we een locatie vinden waar we "rustig" kunnen zitten. (Maybe iemand uit Rdam en omstreken die daar een tip voor heeft?)

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Als het op een zaterdag wordt gehouden in november wordt het heel lastig om er bij te zijn met elke week voetbal op de zaterdagmiddag.

Beantwoorden
Citeren
rrrood
Beantwoorden
Citeren
deskcompmedion

Een leuk idee! Ik wil hier graag bijzijn. Zal mezelf proberen vrijmaken als er een datum vastgelegd wordt.

Beantwoorden
Citeren
Skrolk

Leuk idee, afhankelijk van de datum zal ik er zeker proberen bij te zijn.

Beantwoorden
Citeren
solartje

pbb in, alsk free ben. gewoon minstens maand op voorand datum geven, want agenda zit 1 maand propvol en 2de maand beetje vol. datum op zich maakt me niet veel uit. in november zijn er wel paar verlof dagen, lang weekends, etc...

Beantwoorden
Citeren