Ga naar het forum
Blog van de Maand -...

Meldingen
Alles wissen

Blog van de Maand - meld iemand aan als kanshebber!

207 Berichten
45 Gebruikers
0 Reacties
8,165 Weergaven
Orodin

Blog van de Maand

Sinds oktober 2013 hebben we een maandelijks terugkerende promotie: de Blog van de Maand.

In de tweede week van iedere maand maken we bekend welke blogs kans maken om die maand Blog van de Maand te worden. In de vierde week van de maand maken we bekend welke blog heeft gewonnen.

Meld iemand aan als kanshebber

Vanaf nu kun je jouw mede-forumleden aanmelden als kanshebber voor de Blog van de maand. Je kunt dit doen door in deze thread een reactie te posten, waarin je vertelt wie jij wilt aanmelden als kanshebber. Als je hier ook redenen bij geeft, is de kans groter dat dit lid ook als kanshebber zal worden geselecteerd.

Uiteraard zullen we niet iedere maand dezelfde personen selecteren als kanshebber, om het eerlijk te houden. Overigens betekent dit niet, dat iemand niet twee keer zou kunnen winnen! Alle opties liggen open.

Kortom: wie vind jij dat kanshebber voor de Blog van de Maand moet worden? Vertel het ons hier!

Beantwoorden
Citeren
206 reacties
Orodin

De kandidaten voor oktober 2013 zijn uiteraard al bekend, dus vanaf vandaag kun je jouw aanmeldingen doen voor november 2013.

:)

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem

Geen moeilijke keuze voor me: Jonkie76 - Learning Poker 2.0 - The New Beginning Advanced

Werkt hard en zijn spel en blijft doorgaan ondanks tegenslagen.

Beantwoorden
Citeren
Sutra1981

Solartjes blog.
Is het enige blog dat ik gedurende mijn pokerstop sporadisch ben blijven volgen.
Uiteindelijk heeft zijn overgang naar CG, en de positieve flow dat dat in zijn blog meebracht, me ertoe aangezet om het ook nog eens te proberen.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

De blog It's all about stud van vangansbekes, omdat het een van de weinig blogs is dat gaat over een andere variant dan hold'em.
Verder geld dat ook voor de blog van wcgrutto.

Beantwoorden
Citeren
divvie

De blog van SDK. Oh nee, die heeft tie niet :coolface:

Beantwoorden
Citeren

Ik meld Jonkie en Sutra sws al aan. Ze doen beide hun uiterste best om te improven heb ik gemerkt en posten ook geregeld updates. Ze verdienen het :)

Beantwoorden
Citeren

Ik had graag pcbeem aangemeld. Heel actieve FL speler + meest actieve blog + werkt duidelijk hard aan zijn spel => verdient een nominatie wat mij betreft. :)

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem

Voel me vereerd _love: en heb blog om FL beetje onder aandacht te brengen dus fijn dat je hem op prijs stelt.

Beantwoorden
Citeren
Orodin

Leuk om te zien dat er al nominaties binnenkomen! Keep it coming guys :)

Beantwoorden
Citeren
Wolfske

Solartje verdient sowieso een nominatie.
Fiets zijn blog is ook interessant aan het worden nu die handjes post.
En er is recentelijk terug actie in Bayleysa zijn blog .. :coolface: :D

Beantwoorden
Citeren
onmybike

solartje blog

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door divvie
De blog van SDK. Oh nee, die heeft tie niet :coolface:

En ik maar zoeken :coolface:

Beantwoorden
Citeren
michel2311

Oorspronkelijk gepost door onmybike
solartje blog

No need for explanation.

Beantwoorden
Citeren

Ik meld divvie aan, simpelweg omdat hij wel eens een private coaching kan gebruiken

Beantwoorden
Citeren
divvie

[4:34:28] Farma: zou eigenlijk zelf wel eens genomineerd willen worden voor blog van de maand, maar kben zon muurbloempje dat niemand me ziet staan ;(

Beantwoorden
Citeren

[27/10/2013 23:37:51] Jerfy: %3Bhttp%253A%252F%252Fwww.troll.me%252F2012%252F11%252F13%252Fok-guy%252Fsorry-im-gay%252F%3B552%3B553
[27/10/2013 23:38:04] Marc: right
[27/10/2013 23:38:04] Jerfy: jezus wat een link
[27/10/2013 23:38:14] Marc: da wisten we al jerfy monkey

Beantwoorden
Citeren
Wolfske

ik stem voor omb zijn blog ook nog .. daar zit farma ook in nu :f_love:

Beantwoorden
Citeren
Wolfske

3bet zijn blog gaat er ook op vooruit :f_love: :f_love: :f_love: :f_love:

Beantwoorden
Citeren
MintberryC

Kan nauwelijks geloven dat niemand anders dit nog heeft gedaan, maar ik wil graag de Blog van Robbie825 nomineren!

Beantwoorden
Citeren