Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Pokerboeken!

8 Berichten
7 Gebruikers
3 Reacties
693 Weergaven
GammaPKR

Ik heb bijna alle artikelen op pokerstrategy gelezen maar wil graag meer leren/lezen! Online speel ik veelal cash game. Met vrienden spelen we eens per maand een toernooi. Het format is iedere keer net iets anders. Meestal zijn we met 12 tot max 18 man. Nu wil ik me hierin graag verbeteren. Er zijn in de groep 3 of 4 spelers die een stukje beter zijn. Graag wil ik mijn skills verbeteren om uiteindelijk ook deze betere spelers van de groep te verslaan. Er zijn vele boeken maar welke zou ik moeten gaan lezen? Engels is geen probleem.

Wie heeft er goede suggesties?

Beantwoorden
Citeren
7 reacties
Moderator
SDK1987

Hallo GammaPKR

Welkom op het PokerStrategy forum :welcome:

Ik ben zelf niet zo van de pokerboeken.
Dus kan ik je daar niet verder mee helpen.

Heb je ook al de video's bestudeerd?
Ook zijn er wekelijks coaching op elk gebied.
Daar kun je ook zeker wat aan hebben.

Ben benieuwd of iemand jouw nog een goed pokerboek voor je weet.
Al kun je met mijn info ook al een end komen denk ik.

Groetjes,
SDK1987

Beantwoorden
Citeren
stefanie46

Ben ook wel op zoek naar een paar boeken om bij te leren en NEE geen boeken van de jaren '90.(harrington enz )
Er moeten toch ook al goede recentere boeken op de markt zijn.vooral voor cash game dan. Grtz Stef

Beantwoorden
Citeren
pokerboy198229

Oorspronkelijk gepost door stefanie46
Ben ook wel op zoek naar een paar boeken om bij te leren en NEE geen boeken van de jaren '90.(harrington enz )
Er moeten toch ook al goede recentere boeken op de markt zijn.vooral voor cash game dan. Grtz Stef

Hallo stefanie,

Idd welkom en veel succes met je cash games! Hierbij een link naar vele boeken online. In het 2de rij zijn ze in engels
Jij kan dan wel selectief zijn, sommige zijn compleet, de ander weer niet. Sommigen zijn van 1990, de andere weer van 2012 etc.

Ik hoop dat jij hier iets aan hebt:

http://www.gamblingsystem.biz/books/

GL!

Beantwoorden
Citeren
stefanie46

Oorspronkelijk gepost door pokerboy198229

Oorspronkelijk gepost door stefanie46

Hallo stefanie,

Idd welkom en veel succes met je cash games! Hierbij een link naar vele boeken online. In het 2de rij zijn ze in engels
Jij kan dan wel selectief zijn, sommige zijn compleet, de ander weer niet. Sommigen zijn van 1990, de andere weer van 2012 etc.

Ik hoop dat jij hier iets aan hebt:

http://www.gamblingsystem.biz/books/

GL!

Beantwoorden
Citeren
ViperPP

Ik denk dat je beter je tijd steekt in het bekijken van het materiaal hier, en dan vooral de forums, dan in boeken.

Beantwoorden
Citeren
kokkie1975

eens met viper !

zag dat Pokerstrategy tegenwoordig ook zelf een lijstje met boeken aanbeveeld. heb geen id of het wat is :f_biggrin:

http://nl.pokerstrategy.com/poker-tools/books/

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose

Niet helemaal eens. Ook pokerboeken zijn een nuttige bron van advies. Als je een scherm bij de hand hebt dan kan je video;s bestuderen, maar als je dat niet hebt is het zeker raadzaam om goede boeken aan te schaffen. Voor het slapen gaan naar een scherm turen is bijvoorbeeld ongunstig voor je slaap, dus dan zou je beter een boek kunnen lezen.

Ik vind Winning Poker Tournament One Hand at a Time een goede reeks. Ook de Secrets-serie van Jonathan Little is prima. Harrington heeft het voor mijn gevoel teveel over deepstacked spel, terwijl je meestal onder de 50 big blinds speelt (ik tenminste).

Beantwoorden
Citeren