Ga naar het forum
PLO BR CHALLENGE $1...

Meldingen
Alles wissen

PLO BR CHALLENGE $100>$1000

1,740 Berichten
46 Gebruikers
42 Reacties
170.5 K Weergaven
Jordyvde

Hi, vele van jullie zullen mij al kennen van eerdere blogs. Ik zal mezelf nog even een keer voorstellen, ik ben Jordy. Een 20 jarige student die al 4 jaar lang winstgevend poker speelt, sinds een paar maanden ben ik overgestapt van cash naar hyper sng's en mtt's. Ik was een regular op 25nl maar heb besloten om over te stappen op mtt's. Ik heb in het verleden eerder een blog bijgehouden maar nooit echt genoeg tijd in gestopt. Mijn doel is om de komende 2/3 jaar mijn opleiding af te ronden en daarna wil ik mijn professionele carrière beginnen. Momenteel word ik gecoacht door een nederlandse full time mtt player. Ik speel mid stakes mtt's (7-22$ buyins) en zal proberen om hier zo vaak mogelijk een dag / weekverslag bij te houden en graphs te posten. Ik kan niks beloven helaas. Ik heb recent (afgelopen maandagnacht) een mooie cash gemaakt en dat zette me aan het denken dat het misschien gezellig was om wat community om me heen te hebben) Ook ben ik bezig om een twitch stream aan te maken. Zodra deze online is zal ik hierover meer info geven, ik moet nog een goede pc voor poker aanschaffen en 3 beeldschermen :f_drink:

Hoop dat jullie veel leesplezier zullen hebben in dit blog.

Cheers :f_drink:

Beantwoorden
Citeren
1.739 reacties
monkfish87

de mtt die je van de week hebt gechipt was echt lekker:f_biggrin:
hopelijk volgen er dit jaar nog veel meer

ik ga je volgen :f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Veel succes met je nieuwe start :gl:

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose

Leuk, ik zat al te wachten op een MTT blog :f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde

Na een 200$ downswing zojuist in de 4.40 5e geëindigd voor 150$... Beetje teleurstellend want ging er als chipleader in. Kwam in een pot tegen 2e in chips en maakte op river me straat terwijl hij overbet en ik afcall. Showt die een fullhouse. Beetje stom want had er van weg kunnen komen als ik er nog een keer naar kijk. Morgen even alle handjes doorgaan die ik heb gemarkt en nu rusten. Morgen weer veel mooie toernooien en wcoop begint :D

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Dat is jammer. Speel je de mini WCOOP en/of de gewone?
Veel succes in ieder geval :gl:

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde

.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem

Leuk dat je blog begint, misschien ook goed idee om de hand van vannacht te posten ben wel benieuwd nu _evil:.

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde

Ik kan helaas niet meer de hand vinden :(

Vandaag 93$ profit gemaakt, 2e geworden in de 180 man 4.50$.. Met een 240k stack nog verliezen van 40k zuigt :D

Morgen waarschijnlijk dag vrij nemen.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Niet verkeerd. Al zaten daar dus geen WCOOP events tussen :f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde

Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Niet verkeerd. Al zaten daar dus geen WCOOP events tussen :f_thumbsup:

Ik heb wel nog een wcoop event gespeeld, 11$ buyin verloor 40 plekken voor de money bubble na 10 uur spelen met JJ van AA :f_biggrin:

Vandaag nog paar wcoop events, speel beetje verliesgevend / breakeven laatste paar dagen maar dat zijn nou eenmaal toernooien.. Heb een goed gevoel over de aankomende toernooien volgende week + dit weekend. Vandaag nog wat handen besproken met me coach en zag er goed uit.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Dat is jammer. Variance bij toernooien is natuurlijk heel hoog.
Hoe ging het gisteravond?

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde

Samenvatting van de avond was dat ik 300k chips onder ev liep op een avond haha. Niet echt grote cashes, vanavond speel ik het main event van powerfest op Partypoker met een buy in van $55.

Beantwoorden
Citeren
AukeM

Gebruik je geen tracking software? Kun je vrij eenvoudig handen terugvinden, volgens mij.

En veel succes vanavond!

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde

Oorspronkelijk gepost door AukeM
Gebruik je geen tracking software? Kun je vrij eenvoudig handen terugvinden, volgens mij.

En veel succes vanavond!

Iknow, ik gebruik pt4 maar heb recent een nieuwe pc gekocht dus was beetje kloten met alle databases overzetten van laptop naar pc!

Beantwoorden
Citeren
NietzscheF

"Ik speel mid stakes mtt's (7-22$ buyins)" :f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Hoe ging het tijdens de ME van powerfest op Partypoker?

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose

$55 is wel een flinke shot als je anders tm $22 speelt. Of is je bankroll erg gegroeid na je mooie resultaat van laatst?

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde

Oorspronkelijk gepost door ShovingLoose
$55 is wel een flinke shot als je anders tm $22 speelt. Of is je bankroll erg gegroeid na je mooie resultaat van laatst?

Dat niet zo zeer, maar vind dit soort events op partypoker gewoon te soft om te laten gaan. Helaas heb ik het main event moeten verlaten met AA :f_cool:

In een 300$ downswing nu, runde afgelopen week 1,1m chips onder ev wat toch weer ongeveer 1,5 ft's zijn. Baal er een beetje van hoe ik run op het moment. Vanavond werk en daarna geen tijd meer om te spelen, mooie gelegenheid om vanavond is een avond te studeren aan me game. Boom! Wel gister nog een royal gehad in een 3.30 6max :f_love:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Lekker handje en dat je nog wat value hebt behaald op de river :f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren