In deze blog houd ik mijn uitdagingen bij.
Stap 1. Het bereiken van tien dollar.
Stand $4.03
In deze blog houd ik mijn uitdagingen bij.
Stap 1. Het bereiken van tien dollar.
Stand $4.03
Ik hoorde van SDK dat er op Stars vandaag $1000 freerolls zijn naar aanleiding van de decemberkalender, misschien iets voor jou?
In ieder geval succes!!
Dank jullie wel, mannen!
Super, pcbeem, dank je voor deze tip. Ik zal eens kijken of ik kan meedoen.
Dank je wel, SDK, voor het slotje op mijn vorige blog. Had geen zin meer in dat ding. Nu een nieuwe start, en nu geen flauwekul meer, geen negativiteit, geen schelden. POKER!
Rolletje van $1.61 naar -$8.92. Maar we zijn optimistisch. Ik heb nu een beter plan dan eerst.
Nee, het is weldegelijk een negatief getal. Het was eerst nog veel negatiever, maar ben alweer aan het inlopen geslagen. Nou ja...hoop ik
De analyse van mijn zeer slechte sessie van gisteren was duidelijk. Te veel handen gespeeld, te veel gebet en te zeer het laten aankomen op een flip. Een positief item sprong er wel uit. Ben niet boven mijn stand gaan spelen. Dat is namelijk het eerste punt dat ik blijvend ga toepassen: brm. Heb daar nooit aan gedaan, en dan kun je veel verliezen in tilt. Dat is nu verleden tijd. Strikt brm, wat er ook gebeurt. Verlies of winst...zelfde stake!
Ik tel alleen de winsten, SDK. Heb een basisroll, en aan de hand daarvan probeer ik nu de challenge te spelen. Momenteel een negatieve winst, maar wie weet gaat ie omslaan in een positieve. De eerste stappen zijn de moeilijkste, daarom ook een eerste stap van tien dollar.
Vanavond weer de freeroll op PokerStars. Daar ga ik flink mijn best in doen. Bij winst komt dit ook bij het resultaat terecht in de challenge. Zonder de challenge zou ik immers niet in die freeroll hebben kunnen meedoen.
Oorspronkelijk gepost door Robbie825
Dank je wel, Batsie.Ik zit er nog in. Als je wilt volgen: Schytlyster
Met wat shovde je 30bb+ UTG?
Oorspronkelijk gepost door Jordyvde
Oorspronkelijk gepost door Robbie825
Dank je wel, Batsie.Ik zit er nog in. Als je wilt volgen: Schytlyster
Met wat shovde je 30bb+ UTG?
![]()
Nu 43bb deep openshove, ben benieuwd wat je had. De swings waarover je het telkens hebt zijn ook niet apart als je het er zo diep ingooit
Hahaha, dit is freeroll. Daar gaat het met de grote hamer. Had AQ twee keer. Als je UTG zit kun je beter groot rammen. Het is dan take or leave.