Hoi Strategen,
Zou iemand me kunnen vertellen waar ik mijn screenname van Unibet kan koppelen. Ik zie deze pokerroom niet in het rijtje erbij staan.
Groeten Nick
Hoi Strategen,
Zou iemand me kunnen vertellen waar ik mijn screenname van Unibet kan koppelen. Ik zie deze pokerroom niet in het rijtje erbij staan.
Groeten Nick
Dat kan via deze link kun je de software downloaden en daar je gebruikersnaam invullen. Al kan het zijn dat ze momenteel geen Nederlanders accepteren.
Hoi SDK1987
Oke, bedankt voor de informatie. Ik ben waarschijnlijk heel lastig maar hoe ben je bij deze link gekomen, want ik kan nergens een overzicht vinden van alle pokerrooms waar ik een screenname kan invullen. Onder welk tabblad staat dit overzicht. (Ik zal wel met oogkleppen kijken)
Groeten Nick
Was even puzzelen, want zelfs als je geen oogkleppen op zou hebben is het lastig om te vinden.
Ik ging naar de Engelse thread Unibet Poker - €200 Welcome Bonus en dan klikje op 'Click here to register at Unibet Poker now!'. Dan kom je op de Engelse versie van deze pagina en dan klik je rechtsbovenin op de 'V' knop en danverander je de taal in Nederlands en dan kom je op de link die ik gisteren had gepost.
Hoi SDK1987,
Ik snap wat je bedoeld en hoe ik bij de link naar Unibet moet komen nu. Echter bedoelde ik een overzicht van de verschillende rooms waar ik mijn username in kan zetten, met bijvoorbeeld Poker Stars. Ik kan dit overzicht van de verschillende rooms nergens vinden. (wel een overzicht met 8 rooms ongeveer maar daar staat geen Poker Stars bij). Misschien heb je een link van een overzicht van de rooms waar ik mijn usernames kan invoeren?
Groeten Nick
Unibet werkt met aliassen tegenwoordig en unibet staat ook niet meer in de lijst van pokerrooms.
Ik krijg zelf ook geen punten meer van unibet door daar te spelen.
Het is natuurlijk heel verwarrend dat ze 10% cashpoint promotie en 30% cashpoint promotie voor geselecteerden aanbieden, Unibet staat in dat artikel vermeld maar zover ik weet kan je daar dus niet tracked spelen op het moment.
Ik heb hierover 2-3 dagen geleden ook een ticket gemaakt, moet nog een reactie krijgen.
Zodra ik die heb laat ik het hier wel weten.
Vreemd, ik krijg nog wel mijn puntjes door er te spelen. Ik krijg zelfs rakeback vanwege de rakerace en ga er vanuit dat ik ook gewoon mee doe aan die cashpoint promotie.
Oorspronkelijk gepost door nickjuh91
Hoi SDK1987,Ik snap wat je bedoeld en hoe ik bij de link naar Unibet moet komen nu. Echter bedoelde ik een overzicht van de verschillende rooms waar ik mijn username in kan zetten, met bijvoorbeeld Poker Stars. Ik kan dit overzicht van de verschillende rooms nergens vinden. (wel een overzicht met 8 rooms ongeveer maar daar staat geen Poker Stars bij). Misschien heb je een link van een overzicht van de rooms waar ik mijn usernames kan invoeren?
Groeten Nick
Van PokerStars kan ik zelf ook helemaal niet vinden. Op dit moment kun je daarom ook niet aanmelden via PokerStrategy voor PokerStars i.v.m. de regulering die eraan zit te komen. Als je nu je username toch wilt invullen zul je een ticket moeten sturen naar onze klantenservice en dan kunnen zij het voor je doen. Dat geld ook voor of je nu tracked speelt bij Unibet. Aangezien ik dat helaas niet kan zien. Het overzicht van poker rooms is er daardoor wel, maar bij deze 2 rooms is dat dus een flinke puzzel momenteel i.v.m. de aankomende regulering wat er aan zit te komen.
Oorspronkelijk gepost door 3HUNNA
Unibet werkt met aliassen tegenwoordig en unibet staat ook niet meer in de lijst van pokerrooms.
Ik krijg zelf ook geen punten meer van unibet door daar te spelen.Het is natuurlijk heel verwarrend dat ze 10% cashpoint promotie en 30% cashpoint promotie voor geselecteerden aanbieden, Unibet staat in dat artikel vermeld maar zover ik weet kan je daar dus niet tracked spelen op het moment.
Ik heb hierover 2-3 dagen geleden ook een ticket gemaakt, moet nog een reactie krijgen.Zodra ik die heb laat ik het hier wel weten.
Volgens mij zou je gewoon tracked moeten spelen op Unibet als je dat altijd al bent geweest. Zou wel raar zijn als dat opeens niet zou zijn, terwijl je als je uit een ander land wel tracked speelt.
Oke, bedankt voor jullie reacties. Dan ga ik nu een ticket naar de klantenservice sturen.
Groeten Nick
Nee, omdat ik een e-mail adres op een andere account heb. maar dat is al verwijderd. Echter kan je dat mail-adres nu niet meer gebruiken ..
Dat is wel lastig dat het nog steeds niet gelukt is. Aangezien ik geen andere opties meer weet dan dat ik al gegeven heb.