Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Fast poker Unibet

7 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
1,693 Weergaven
MoneyStef
PokerStrategist

Is de fast poker variant nog actief op Unibet? Ik heb er lang niet gespeeld, en ben net gaan kijken, maar er zat niemand aan de tafels. Zijn er momenten dat er wel genoeg spelers zijn?

Beantwoorden
Citeren
6 reacties
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Het is nog wel mogelijk om Fast Poker te spelen, maar er is momenteel inderdaad geen traffic voor. Ik zou het vanmiddag en vanavond opnieuw proberen, want dan zijn er meer spelers online en heb je meer kans dat je het kunt spelen.

Beantwoorden
Citeren
stukkrapoel
Oldschool Grinder

Runt ook enkel op 4NL, 10NL zelden.

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door MoneyStef
Is de fast poker variant nog actief op Unibet? Ik heb er lang niet gespeeld, en ben net gaan kijken, maar er zat niemand aan de tafels. Zijn er momenten dat er wel genoeg spelers zijn?

*EDIT* ja ik weet dat het een oude post is. Ik geef gewoon een suggestie. Voor handige bonuscodes voor bijvoorbeeld unibet kun je ook op deze website gaan kijken. Het helpt zeker en bespaart je zeker wat geld.

SDK1987 mod-edit: link verwijderd. Je mag geen links van concurrerende sites plaatsen. Voor meer informatie kun je onze https://www.pokerstrategy.com/nl/forum/thread.php?postid=1101047#post1101047 raadplegen.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Helaas is het niet toegestaan om links van concurrerende sites hier te gebruiken.
Dus heb ik de link weggehaald.

Beantwoorden
Citeren

Hoe moetikme aanmelden bij unibet via deze site of kan het via unibet gewoon via hier

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Je kunt hier de instructies van Unibet vinden. Alleen kun je er als Nederlander op dit moment hiervan geen gebruik maken. Mocht je net als ik een Nederlander zijn kun je beter voor een andere pokerroom kiezen.

Beantwoorden
Citeren