Ga naar het forum
Wat te doen met low...

Meldingen
Alles wissen

Wat te doen met low-limit tickets

7 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
878 Weergaven
trezzor
PokerStrategist

Hoi iedereen,

Ik ben er vandaag achter gekomen dat Unibet poker is gestopt met de service dat je tickets kan wisselen voor andere tickets.

Omdat je via hun challenge programma en Maand missions verdien je met enige regelmaat nog lage tickets voor cash-game (4nl texas of holdem) of toernooien (1 euro MTT of SNG). Vroege wisselde ik al deze tickets om voor playthroug bonus. Maar nu dat niet meer gaat ben ik er nog niet echt uit wat ik er mee ga doen.

Daarom vroeg ik me af wat gaan jullie doen. Spelen op een lage limieten of laten verlopen? (Andere opties zijn ook welkom natuurlijk ;))

Beantwoorden
Citeren
6 reacties
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Tsja lastig om in te schatten, heeft het waarde voor je om ze te spelen qua BR? Zo ja dan zou ik het doen en als het de moeite niet voor je is dan lekker laten.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Ik zou ze zelf altijd gebruiken, want een gegeven paard in de bek kijken is ook niet handig.

Beantwoorden
Citeren
BEoWulf1979
Legacy Member

Zoals ik het begrepen heb, zou er een applicatie in de software komen waarmee je de omwisseling van tickets zelf kan doen. Maar dat dit nog niet op punt staat ...

Ik ben er alleszins ook wel benieuwd naar hoe dit gaat verlopen in de toekomst.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat klinkt als een interessante ontwikkeling.

Beantwoorden
Citeren
trezzor Topicstarter
trezzor
PokerStrategist

Dat klinkt inderdaad goed. Ik heb daar eerlijk gezegd nog niets over gehoord, maar ik zag wel dat bij de huidige promo actie (wk-actie) je voor x bedrag tickets naar eigen keuze kunt winnen. Dus dat is wel fijn.

En tijdens deze wk-actie is er ook minder een probleem. Nu kan je de tickets gebruiken om te spelen zodat je bepaalde teams vrij speelt.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dan hebben we nog even tijd. Duurt nog zo'n 3 weken dat het WK begint.

Beantwoorden
Citeren