Ga naar het forum
3 dagen geleden ( I...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] 3 dagen geleden ( ID-Check )

5 Berichten
2 Gebruikers
0 Reacties
625 Weergaven

hallo.
Ik heb me een paar dagen geleden aangemeld voor pokerstrategy zodat ik een bonus zou krijgen van $50 op mijn fulltiltpoker account, Ik heb mijn ID moeten opsturen voor een ID- Check, de quiz heb ik drie dagen geleden gehaald en mijn ID ook drie dagen geleden opgestuurd, Ik heb nog helemaal geen antwoord gekregen of alles in orde is etc.
Ik begin er nu erg aan te twijfelen of ik mijn startkapitaal wel ontvang.
Ik heb besloten om een ticket aan te maken maar ik heb er inmiddels al drie verstuurd die alle drie ook niet beantwoord zijn en dat is ook al een tijdje geleden.
Ik vind het nu wel erg lang duren.

Wat kan ik doen ?

4 reacties
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

hoi pokey

welkom bij PokerStrategy

wanneer heb je je ID verstuurd? Na het beantwoorden van je ID check kan het tot 72 uur duren voordat je je startkapitaal ontvangt, dit in verband met de verwerkingstijd. Wanneer je niets hoort, dan zou het normaal gesproken goed moeten zijn, je krijgt geen ontvangst bevestiging.

Wanneer heb je de tickets aangemaakt? normaal krijg je daar redelijk snel een antwoord op namelijk (al kan het nu iets trager gaan ivm het weekend)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

hoi lanfear.

het versturen van de tickets is geweest op =
- 26.02.09 ( 22:43 )
- 27.02.09 ( 15:49 )
- 27.02.09 ( 22:22 )

Mijn ID card is gestuurd op 25.02.09.

24 X 3 = 72 ?
Het is al 72 uur geleden en ik heb nog niets ontvangen.

Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

ok, ik zal straks even navraag gaan doen naar je status, duurt wel lang dan namelijk

Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

zie ook hier :)

die zag ik pas na het beantwoorden hier