Ga naar het forum
Account gekoppeld?

Meldingen
Alles wissen

Account gekoppeld?

9 Berichten
4 Gebruikers
1 Reacties
1,457 Weergaven
Vosjeeee
Poker Player

Hallo,
Ik wil graag weten hoe de status is van m'n pokerroom?

Ik heb gisterochtend pokerstars aan me account gekoppeld,en ik zie tot heden nog geen strategiepoints dus mijn vraag is of het gelukt is?

Vosje85

Beantwoorden
Citeren
8 reacties
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Hallo Vosjeeee

Welkom op het PokerStrategy forum.

Als je netjes de bonusinstructies hebt gevolgd op het moment dat je account hebt aangemaakt kan het zo'n 48 uur voor je StrategyPoints (SP) zult ontvangen.
Dus zou het betekenen dat als alles goed is gegaan je morgen minimaal de bronze status zult krijgen.
Mocht dat niet gebeuren dan raad ik je aan om een ticket te sturen naar PokerStrategy Support en zij kunnen jouw dan verder helpen.

Mocht je al eerder je account hebben aangemaakt bij PokerStars is het helaas achteraf niet meer mogelijk om je account tracked te krijgen.
In dat geval kun je nog altijd gratis pokergeld en SP ontvangen bij andere pokerrooms.

Als je hierna nog vragen hebben dan kun je ze gerust hier stellen.

Groetjes,
SDK1987

Beantwoorden
Citeren

Hoe verdien je poker points

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Hallo marokaantje

Welkom op het PokerStrategy forum.

Ik neem aan dat het over onze status- en puntensysteem gaat.
Je kunt StrategyPoints (SP) verdienen door bij 1 of meerdere Pokerrooms waar je nog geen account hebt een account aan te maken d.m.v. de bonusinstructies van de betreffende room.
Dan krijg je bij deze room(s) SP op het moment dat je daar rake genereert. Dus daar poker speelt voor echt geld.

Mocht je verder nog vragen hebben stel ze gerust.

Groetjes,
SDK1987

Beantwoorden
Citeren
chris4kbie
PokerStrategist

ik zit bij pokerstars en full tilt.. hallo btw :P

maar bij pokeraars kan ik al geen sp krijgen !! (ergens fout gegaan superstom)
nu wil ik full tilt koppellen en heb al een tijdje een account.. maar er staat bij pokerrooms dat het nog in behandeling is allemaal...
krijg dus geen punten..
kan ik bij full tilt wel opnieuw proberen te koppellen?

heeeeelllpppp?

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Hallo chris4kbie

Welkom op het PokerStrategy forum :welcome:

Ik neem aan dat je FTP account hebt aangemaakt voor 2015 en dus voor de nieuwe deal dat FTP en PokerStrategy hebben gemaakt. Dan heb je net als ik een FTP account dat niet meer getracked wordt en kun je helaas geen SP meer verdienen op FTP. Voor meer informatie raad ik je aan om het nieuwsartikel Full Tilt keert terug als partner van PokerStrategy.com te lezen.

Verder kun je nog steeds tracked spelen op pokerrooms waar je nog geen account hebt.
Ook kun je nog gebruik maken van de gratis geld promotie.

Mocht je n.a.v. mijn post nog vragen hebben stel ze dan gerust.

Groetjes,
SDK1987

Beantwoorden
Citeren
chris4kbie
PokerStrategist

alright da,s wel facked ... had met pkrstrs al dat k geen punten kreeg... naja iig bedankt

Beantwoorden
Citeren
chris4kbie
PokerStrategist

ik heb btw die gratis geld promotie al gebruikt bij pkrstrs.. kan ik die nogmaals voor ftp gebruiken dan?

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Je kunt kunt de gratis geld promotie alleen gebruiken op nieuwe accounts.
Dus kun je het helaas niet voor FTP gebruiken.

Beantwoorden
Citeren