Ga naar het forum
Basics gedaan , Qui...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Basics gedaan , Quiz volbracht, wat nu?

13 Berichten
8 Gebruikers
0 Reacties
662 Weergaven

Hoi allemaal,

Ik heb net mijn basics gedaan en mijn quiz(en) volbracht. Is het nu de bedoeling dan met het startkapitaal te beginnen?
Zo ja? Kan iemand mij dan nog eens even op een rijtje zetten wat ik hiervoor allemaal moet doen?

Ik heb ook het topic gelezen om snel met het startkapitaal te starten, maar heb een extra check nodig ;)

alvast bedankt en met vriendelijke groeten,

Gwen

12 reacties

rustig afwachten tot je $50 is overgeboekt en intussen je mailboxin de gaten houden voor evt idcheck mail.

Duchesst
PokerStrategist

Je hebt hopelijk een account aangemaakt zoals pokerstrategy beschrijft.

Houd ook je spam box in de gaten, soms durft de mail voor een eventuele id-check ook daar te belanden.

Moet je geen id-check doen duurt het meestal maar een paar dagen voor je geld op je poker account word geboekt.

Ondertussen kun je voor jezelf uitmaken welke variant je wil spelen en alle bijhorende artikelen nog eens lezen, plus eventuele charts uitprinten en bestuderen.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Huh, wordt het automatisch overgeschreven als mijn basics zijn volbracht? Moet ik geen identificatie van mijn passpoort enzo geven ?

Even lost van dit onderwerp, de quiz is toch de vragen die gesteld worden bij de basics he ? Of moet ik hierook een bewijs van leveren? Zo ja, hoe doe ik dit ?

mvg

superjunk
PokerStrategist

Als je de quiz hebt gehaald, pokerroom gedownload, geregistreerd met de bonuscode van Pokerstrategy, dan moet je je mail even in de gaten houden.
Als er iets mis is gegaan, krijg je daar een mail in.
Als het te lang duurt, kun je hier een ticket maken.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ok ja nu ben ik mee, maar waar staat de quiz?
Of is het de Quiz in de loop van de theorie ? En moet ik bewijzen dat ik de quiz heb gedaan?

BTW: excuses voor de domme vragen ;)

pbijvoet
PokerStrategist

Als je de theorie van de gekozen strategie hebt voltooid staat er rechts in je scherm een link waar je een quiz kan doen, dat zou voldoende moeten zijn. Waneer je die hebt gehaald wordt er gevraagd in welke pokerroom je het startkapitaal wilt hebben. Daar moet je dan wel via PS (PokerStrategy) een account maken. dan wachten tot het gestort is of tot er een mail komt waar ze vragen om een ID.

Edit: Stomme vragen bestaan niet! Zeker niet als het nieuw voor je is. Blijven vragen ook als je al een tijdje bezig bent. Je kan er nooit slechter van worden.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ok dankje, dan heb ik nog even 2 vragen.
1. Ik heb alleen de basics gedaan ( Aangezien ik niet genoeg punten heb voor bronze), is dit genoeg om de Quiz te doen en men startkapitaal te ontvangen?

2. Moet ik alléén 1 spel leren ? Toch zeker de theorie dan al, bv NO limit en is dit dan genoeg ?

Je kan maar 1 variant quiz doen volgensmij.

Gangstahhh
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Monkeye
Je kan maar 1 variant quiz doen volgensmij.

nee 3

je kan kiezen uit 3 varianten maar er maar 1 doen toch?

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Toch vind ik de Quiz nergens terug, is hier nog een beetje hulp bij ?

Hallo GWENmofo,

Allereerst van harte welkom hier bij PokerStrategy! Ik heb je vragen gelezen, maar begrijp nog niet zo goed of je de quiz nu al behaald hebt en je startkapitaal al is ovrgeboekt. Zou je dit nog even kunnen laten weten?

Groetjes _cool: