Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] beginkapitaal

5 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
460 Weergaven

is het zo dat je zowiezo die 50 dollar krijgt, of pas alsje zelf stort en een bepaalt aantal punten verzameld?

4 reacties

je krijgt het altijd als je de quiz hebt gehaald.

succes met je startkapitaal.

Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

hey savsav,

welkom bij PokerStrategy.

Je hoeft inderdaad zelf geen storting te maken voor het ontvangen van de $50 startkapitaal. Wanneer je geslaagd bent voor de quiz en de aangegeven stappen voor het aanmaken van je pokeraccount gevolgd hebt, dan zul je zonder storting je $50 ontvangen.

Beste,

De registratie is compleet. Ook mijn ID check is uitgevoerd. Maar ik ben niet zeker of ik bij mijn registratie de juiste code heb ingevoerd. Dit moest bij nader inzien volgens mij PS150 zijn. Ik heb echter een code ingevoerd die ik doorgestuurd gekregen heb door Full Tilt ivm mijn emailadres...Kan dit problemen opleveren voor het storten van mijn startkapitaal?

MVG

Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

hey,

Ja, het zou kunnen dat je full tilt account dan niet correct gekoppeld is aan pokerstrategy, en het is dan niet mogelijk om je startkapitaal daar naar over te boeken.
Ik weet echter niet of dit ook daadwerkelijk het geval is, je zou even een ticket moeten aan maken voor onze supportafdeling, zij kunnen de precieze details zien en ook zien of het startkapitaal al overgeboekt en teruggekomen is omdat de account niet goed gekoppeld is.
Zij zullen je dan ook verder helpen met wat je het beste kunt doen. Je zult sowieso je startkapitaal wel kunnen ontvangen, al zal het dan misshcien op een andere pokerroom moeten.