Ga naar het forum
Beginnende pokerspe...

Meldingen
Alles wissen

Beginnende pokerspeler needs you!

20 Berichten
8 Gebruikers
0 Reacties
2,338 Weergaven

Hi all,

Ik speel een aantal jaren incidenteel texas hold'em via HC en pokerstars, helaas ben ik sinds kort werkloos geworden en ben sinds 2 weken veel aan het pokeren op pokerstars.
Het lukt me redelijk en heb al een stuk of 3 keer +-$200 gewonnen en denk dat ik via deze site mijzelf verder kan ontwikkelen als pokerspeler, Ik heb geprobeerd om magazines of boeken ergens vandaan te halen maar helaas kom ik deze nog maar zelden tegen. Dus ben ik gaan surfen op internet en kwam ik termen tegen als BB/100, Hold em manager, etc etc. Wat adviseren jullie mij voor poker op het internet?

En kan iemand de software van HEM uitleggen en de definitie van BB/100.

Bij voorbaad dank

Beantwoorden
Citeren
19 reacties
CastAside
PokerStrategist

Hoi

BB/100 = 100 big blinds, dus een volledige stack aan tafel als je bv 1/2 cent Cash games speelt, met small blind 1ct en big blind 2 ct is een volle stack aan die tafel 100x de big blind. dus $2 of euro's om in te kopen aan de tafel.
Maar je kan je ook voor de 1/2 of 2/3 inkopen en dat vereist dan ook weer een andere manier van spelen.

En verder zal ik lekker veel vragen stellen, hier zijn zoveel mensen die je van alles kunnen uitleggen.

succes!

Beantwoorden
Citeren

Hai, je bent idd op de goede site terrechtgekomen. Goed materiaal, video's coaching en handbeoordelingen.(probeer tracked te spelen om meer content vrij te krijgen)
Boeken adiviseer ik sowieso Harington iig. (Niet persee over Internet poker)
over uitleg van Holdemmanager kun je genoeg vinden op Youtube.

oa.

en zo zijn er vele! S6 aan de tafels!

Beantwoorden
Citeren
ViperPP
Oldschool Grinder

BB/100 heeft helemaal niets met 100 big blinds te maken.