Ik probeer een ticket te verkrijgen om deel te kunnen nemen in de prepaid stortingsfreeroll.
Telkens ik de code PREPAID invoer, zegt hij dat mijn beloningscode ongeldig is.
Echter heb ik nergens gezien dat er een minimumbedrag moet gestort worden en ga ik er vanuit dat dit een fout van het systeem is?
Dit gaat over de pokerstars prepaid denk ik. Misschien domme vraag maar je probeert toch te storten via zo'n pokerstars prepaid en niet een gewone paysafecard ofzo? Bezocht daarstraks een dealer van pokerstars prepaid (volgens internet) die had daar blijkbaar nog niet eens van gehoord
Dan is het zeker alleen voor Belgen, want zie die Prepaid freeroll of bonuscode nergens staan.
Oorspronkelijk gepost door pokerfacie18
Dit gaat over de pokerstars prepaid denk ik. Misschien domme vraag maar je probeert toch te storten via zo'n pokerstars prepaid en niet een gewone paysafecard ofzo? Bezocht daarstraks een dealer van pokerstars prepaid (volgens internet) die had daar blijkbaar nog niet eens van gehoord![]()
Kan zijn dat er een minimale aanbetaling aan verbonden is van bijvoorbeeld 50 euro, maar dit is ook mogelijk. Aangezien ik die link niet kan kan bekijken, want dan ga ik naar de .eu site.
Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Oorspronkelijk gepost door pokerfacie18
Dit gaat over de pokerstars prepaid denk ik. Misschien domme vraag maar je probeert toch te storten via zo'n pokerstars prepaid en niet een gewone paysafecard ofzo? Bezocht daarstraks een dealer van pokerstars prepaid (volgens internet) die had daar blijkbaar nog niet eens van gehoord![]()
Kan zijn dat er een minimale aanbetaling aan verbonden is van bijvoorbeeld 50 euro, maar dit is ook mogelijk. Aangezien ik die link niet kan kan bekijken, want dan ga ik naar de .eu site.
Nee er staat niets van op de site dus het moet iets anders zijn denk ik..
Ja, als paysafe niet prepaid is weet ik het ook niet meer .. Maar pokerstars heeft dus degelijk eigen prepaid kaarten dan ofwat ?
Oorspronkelijk gepost door kleinendre
Ja, als paysafe niet prepaid is weet ik het ook niet meer .. Maar pokerstars heeft dus degelijk eigen prepaid kaarten dan ofwat ?
daarvoor is de promo idd , om hun nieuwe eigen prepaid kaarten te promoten:)
Idd een gewone paysafecard is niet hetzelfde als een pokerstars prepaid card. De beloningscode werkt dus enkel bij deze pokerstars prepaid card en niet bij een gewone paysafecard.
Oorspronkelijk gepost door kleinendre
Das ook niet duidelijk dan, had nog nooit van zulke prepaids gehoord.
Ja het is ook iets nieuws, en ik weet niet of het al op veel plekken te koop is. Op de site staan verkooppunten maar zoals ik testrak ervaren heb blijkt dit ook niet correct..
Ja het is ook iets nieuws, en ik weet niet of het al op veel plekken te koop is. Op de site staan verkooppunten maar zoals ik testrak ervaren heb blijkt dit ook niet correct..
Is ook zo me paysafe hoor, staan 4 verkooppunten in mijn dorp, slechts 1 waar ik ze daadwerkelijk kan kopen