Ga naar het forum
Bestaande account's...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Bestaande account's en Strategypoints

6 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
431 Weergaven
pouwens1982
Poker Player

Misschien dat het al ergers vermeld staat, maar ik kan het niet vinden.

Ik heb op diverse sites al een account, die ik niet via PS heb gecreëerd, omdat ik een hele tijd geleden al gepokerd heb.

Nu heb ik op 1 maart 2011 een account (met startkapitaal) gecreëerd op William Poker. Is het nu mogelijk om mijn, al bestaande accounts, te koppelen aan PS?

5 reacties
KennyB
PokerStrategist

check deze post eens:

Retracken van accounts

Benjike316
PokerStrategist

Hoi pouwens1982

Wanneer je een account wil linken aan Pokerstrategy, dien je een nieuw account bij de betreffende pokerroom aan te maken door alle stappen te volgen in onze downloadhandleidingen.

Bij pokerrooms is het zo dat je maximaal 1 account mag creëren of bezitten. Dus de pokerrooms waar je al een account had, kan je jammer genoeg niet meer linken. Maar zoals KennyB al laat zien, is het in sommige gevallen mogelijk om je bestaande account bij de pokerroom toch nog te kunnen linken (retracken). Welke deze zijn kan je vinden via de link die KennyB geplaatst heeft.

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is zo :)

Groetjes
Benjamin

pouwens1982 Topicstarter
pouwens1982
Poker Player

Bedankt voor de info.

Jammer dat het bij de site's, waar ik al aangesloten ben, niet kan.

Oorspronkelijk gepost door pouwens1982
Bedankt voor de info.

Jammer dat het bij de site's, waar ik al aangesloten ben, niet kan.

Heb je al eens bij de andere pokerrooms gekeken. Misschien dat je bij één van die sites van een mooie bonus gebruik kan maken en op die manier extra StategyPoints kan verdienen?

wauss
PokerStrategist

als je het echt wil kan je ook flink tijdje lopen zeuren in de support of ze je account kunnen deleten. dan kan je opnieuw een account aanmaken en die wel laten tracken. moet er wel bij zeggen dat als je er al voor echt geld heb gespeeld dit niet zoveel zin meer heeft.