Ga naar het forum
BRM cashgames met a...

Meldingen
Alles wissen

BRM cashgames met antes

3 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
170 Weergaven
vangansbekes
Poker Player

Hi

Sinds kort speel ik cashgames op GGpoker, FR, maar dit is met antes.

Welk brm zou ik moeten hanteren aangezien dit uiteraard een heel groot verschil is dan zonder antes. Alsook, raisen, hoeveel standaard BB? Aangezien de pot sowieso al groter is...

Beantwoorden
Citeren
2 reacties
Qubie
Oldschool Grinder

De vraag is, hoe denk je dat ante's je roi beinvloeden. Denk je dat je er beter mee om kan dan je tegenspelers, dan kan je zelfs een strakkere brm aanhouden.
Ook belangrijk is hoe comfortabel voel je je.
Uiteindelijk is het allerbelangrijkste je aan je brm houden.

Beantwoorden
Citeren
Rra1der
PokerStrategist

Ik vind persoonlijk cash games met antes een jackpot spel worden veel mensen spelen teveel handen. En als je vaak 1 of 2 keer called of bet dan kan de helft van je stack al weg zijn omdat je bet size groter is.

Ik speel zelf 2NL 6max op GG en hanteer bij $500 ga ik naar 5NL zijn toch 100 buy ins. En dan als ik bij de $450 terug kom neem ik weer een stapje terug denk ik.

Denk wel dat je zelf moet bepalen hoe je je BR wil hebben om te spelen zelf voel je het het beste aan hoe je speelt en over je een edge over het veld hebt. En de aantal tafel die je speelt heeft ook wel invloed denk ik.

Over de betsize zou ik normaal met 2.5X openen maar met zoveel deadmoney in de pot denk ik dat je haast wel pot of 1.5X pot kunt openen mist er geen callingstations bij zijn met 80% vpip.

Beantwoorden
Citeren